هنرمندان در برزیل(5)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

مهران غفوریان=کامران توجه کردی سام درخشانی چقدر خوشتیپه

کامران تفتی=نیاز به توجه نداره کاملا مشخصه



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت4:59---5 مرداد 1393
بچه ها میخوام یه چیزی بهتون بگم خوشحال بشین
سام اصلا زن نداره


اسما
ساعت14:01---31 تير 1393
ميكم جرااقاي درخشاني اين روزابيداشون نيس؟؟؟؟؟من فكرميكنم دركيرازداجشون هستن من كه خيلي مشتاقم همسرشون روببينم
پاسخ: منم خیلی دوست دارم همسرشون ببینم


نیاز
ساعت1:36---31 تير 1393
هوراااااااااااااااااا
جراحت16درصد
نابرده رنج 46درصد
موج و صخره 26درصد
کوچه اقاقیا 12درصد


نیکا
ساعت0:40---31 تير 1393
خخخخخخخخخخخخخ
مرسی رهاااااااااا
جووووووووووووون


نیاز
ساعت22:04---30 تير 1393
چرا رهایی الان برو ببین باز میشه یا نه آخه میخوام نظرتو بدونم که قالبش خوبه یا نه؟؟؟ راستی چرا آقا سام تو جشن رمضان نمیاد؟؟؟

مهلا (بانو)
ساعت21:35---30 تير 1393
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فهمیدم رها

اما حیف که من تو کامپیوترم عکس ندارم وگرنه میذاشتم

البت یه عکس دارم که نمیشه گذاشت


نیاز
ساعت20:07---30 تير 1393
عکسش بد شد حالا خوب شد فک کنم
پاسخ: هردوتاش قشنگه اون تمام قد این کلوز اپ


نیاز
ساعت19:52---30 تير 1393
خخخخخخخخخ منم عکس گذاشتم خوشمله ؟؟ من این عکسو خیلی میدوستم
پاسخ: افرین........اره منم خیلی میدوستم این عکس رو


فاطمه
ساعت19:39---30 تير 1393
سلام ابجی خوبی ببخش یه مدت نبودم شرمنده مشکلم که تا دلت بخواد میشه اسم منم بنویسی فدات شم ببخش که پر رویی کردم ابجی گلم فرداساعت چند تولد میگیری وبت تا بیام نفس
پاسخ: اسم شما هست تو لیست عزیز دلمممممممممممم....هرساعتی اومدین عزیزم من پستو احتمالا خدابخاد ساعت6صبح میزارم هرساعتی وقت کردین یک سر بیایید


نیاز
ساعت19:38---30 تير 1393
خخخ ممنون رهایی اسم من اونجا چیکار میکنه آخههههههه
رها جون ساعت 14فردا وبم منتظرتم
پاسخ: نیازجان امروز وبت برام باز نمیشد


مهرنوش
ساعت19:34---30 تير 1393
مرررررررررررسی فرمانده





فرمانده اسم من تو اون لیست نبوت
پاسخ: اسم شوما ته قلب فرمانده است اضافه کردم عزیزمممممممممم


مرضیه_682
ساعت19:29---30 تير 1393
سلاممممممممم بر رهای عزیزززززززززم

عکس قشنگیه ممنونم گلم
پاسخ: خواهش میشود گلم


مهلا (بانو)
ساعت17:39---30 تير 1393
راستی رها اینا چطور عکس گذاشتن بالای کامنتاشون ؟؟؟؟؟


ستیلا و بهارو میگم
پاسخ: مهلا جان پایین همین قسمتی که برام کامنت میزاری نوشته اپلود عکس میتونی هرعکسی ازتوکامپیوترخودت انتخاب کنی بعد این مدلی میشه خخخخخخخ لوکس بلاگه دیه باکلاسه


بنفشه
ساعت14:40---30 تير 1393
حسابی بهشون خوش گذشته معلومه
پاسخ: سلام عزیزمممممممم خوش امدی


مهلا (بانو)
ساعت14:11---30 تير 1393
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه دل خجسته ای دارن

خخخخخخخخخخخخخ یه مشت خل و چلن خخخخخخخخخخخخخخخخخ این چه مدل ژست گرفتنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: اوااااااااااااااااا بااااااااااااااااااااااانو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


Bahar
ساعت13:45---30 تير 1393
سلاااااام رهااا جونم خوبی ؟؟؟
رها اسم منم مینویسی تو متنت ؟؟؟
ولی چون یه بهار دیگه هم هستش
اسم منو Bahar بنویس
ممنونت میشم
پاسخ: چشم عزیزمممممممم حتما


shaghayegh
ساعت13:40---30 تير 1393
خخخ..چه عکسه باحالیه..مثلاهمه دارن به چتره نگاه میکنن اینجوری...!!!!!!!!!چه ژسی گرفتن..:)
مرسی رهاجان عکس خیلی باحالیه.
پاسخ: اینجوری رو خوب اومدی عزیزمممممممممممم


سمیرا
ساعت11:38---30 تير 1393
ممنون رهاجان
رها:از دست من ناراحتی؟ببخشید اگه دیر به دیر میامببخشید

پاسخ: نه عزیزمممممممم چراناراحت باشمممممممم سمیرا جونم


فاطمه م
ساعت11:26---30 تير 1393
فکرکنم اول بشم...مرسی رهاجان..

واسه چی اسم بچه ها رو میخواستی؟؟
پاسخ: برای پست تولد اقااااااااااااااسااااااااااااااااااام که فردا میزارم وبم میخاستم اسم همه بنویسم
پاسخ: خواهش فاطمه م جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها