Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس تشکر از گلناز جان

به جان خودم عمرا فکر میکردم یک روز عکس اقاااااااسااااااام و اقای کفاشیان با هم ببینم

درضمن خبر خوشحال کننده زیر را هم بخونید

به گزارش «باني فيلم»، فيلم آقاي خاص به کارگرداني مهدي برگ نيل و تهيه کنندگي جواد مزد آبادي و هادي کلاته هفته آينده وارد شبکه ويديويي ميشود. اين فيلم به زندگي شخصي و ورزشي فيروز کريمي مربي فوتبال ايران مي‌ پردازد. در اين فيلم قهرمانيهاي فيروز کريمي با تيمهاي مختلف، حاشيه هاي ورزشي و اتفاقات تلخ و شيرين او در فوتبال به تصوير کشيده شده است .
پژمان بازغي، سام درخشاني، بهنوش بختياري و مجيد ياسر بازيگران اين فيلم هستند که بخشهايي از اين فيلم را در مقاطعي مختلف همراه با فيروز کريمي روايت مي کنند .

حالا روی لینک زیر کلیک کنید و برای اقاااااااااااسااااام کامنت بزارید

www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت3:40---28 تير 1393
سلااااام راست میگی منم فکر نمیکردم
اقااااااااااا
اقای کفاشیان
من :)
مرسی از خبر خوشی که دادی ایشالاه
همیشه خبر خوش بشنوی عزیزممممممم
پاسخ: ممنونم نیکا جونمممممممم


نیاز
ساعت18:56---27 تير 1393
روکم کنی بود داشتم تند تند سفره جم میکردم یه چاقو تو سینی بود ندیدم سینی رو وارونه کردم خیلی شیک رف تو پام بعدش خودم هم در اوردمش بدتر شدراستی اگه به وبم سر بزنی هم خوش حال میشم
پاسخ: چشم الان میام وب خوشملت ایشالا که بهتربشی


نیاز
ساعت17:39---27 تير 1393
ممنووون رها جون ببخشید که خیلی دیر اومدم تو مهمونی چاقو خورد ب پامو 8 تا بخیه کردن

پاسخ: ایشالابهترباشی عزیزممممممم چراحالاچاقوخوردی عزیزم؟


مرضیه_682
ساعت16:25---27 تير 1393
گل گفتی رهایی
من رفتم کامنت گذاشتم ولی انگاری تأییدش نکرده
پاسخ: مال منم هنوزتاییدنشده عزیزمممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت16:24---27 تير 1393
اول از اینکه مرسییییییییییییییی رهایی خبر خوبی بود
دوم از اینکه خودمو کشتم نتونستم کامنت بذارم بابا مسخره کردن اصلا هی ارور میده میگه تصویر را درست وارد کنید 60 دفعه باید کد تصویرو بزنی
ثالثا خلاص شدم صلوات بفرست خخخخخخخخخ
پاسخ: عزیزم باید متنو سریع تایپ کنی.یکجای دیه متنوتایپ کن توبانی فیلم کپی پیست بکن خخخخخخ هزاران مرتبه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها