سام درخشانی تیر93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقااااااااااااااسااااااااااااااااااام درخشانی دوست داشتنی



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت11:38---30 مرداد 1393
آخه مگه میشه یه آدم آنقدر خوشگل باشه؟؟؟؟
جییییییبگگگگگگره....
فدایی داره...
عشقه منه دیگه...چیکارش میشه کرد...
عاشقشم....


فاطمهss
ساعت12:45---4 مرداد 1393
وای چه عکس خوشکلیه عاشقشم

حلیا
ساعت20:13---28 تير 1393
وااااااااای من دیوونه ی این عکس آقاسام شدم مرصسی رها جونم
پاسخ: عزیزمممممممممم


مرضیه_682
ساعت16:26---27 تير 1393
خیلی خوشمله این عکس آقاااااااااسااااااااااام
مرسی رهایی
پاسخ: خواهش عزیزممممممممممم


نیکا
ساعت1:03---27 تير 1393
93 تیر
اقااااااااااااااا
عطر فروشی
همین امروز
من
مرسی رها جون
مبل


پاسخ: خواهش میکنم نیکا جونم


مهلا (بانو)
ساعت23:43---26 تير 1393
نه رها این عکس مغازه عطر فروشیه سامه دیزاینش یاسی رنگ بود این مبله هم هزار دفعه ای که رد شدم دیدم خخخخخخخخ

شادی
ساعت22:42---26 تير 1393
سلااام به رها ججونه دلم !!این عسکه تو عطر فوروشی نیس عایااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی بازم خیلی خشنگه مرسی عزیزه دله ممن !!من دیشب اومدم به نابرده رنج هم رآی دادم ولی نظرات شما برام باز نمیشد !!!
پاسخ: دست شما دردنکنه شادی جوووووووووونم....نه تو عطرفروشی نمیباشد این همین امروزه خخخخخخ حالا مامثل نشریات زرد یک عکس قدیمی جا زدیم واسه امروز شوما باس لو بدین عایا؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخ شادی جونم این بیشترمال اون کنسرتی میباشد که علی اوجی هم رفته بود!!!!!!!یادت میاد که علی اوجی یک عکس ازخودش و اقاسام گذاشت


مهلا (بانو)
ساعت19:54---26 تير 1393
خییییییییییییییی قشنگه مرسی رها
پاسخ: اره غشنگه!


shghayegh
ساعت14:20---26 تير 1393
وااااااایی...جونم به این تیپ..ماشالادارن بخدا...
عزیزمه این تیپشوچشماش...مرسی رهاجان بابت این عکس خیلی خیلی قشنگ..
پاسخ: خواهش میکنم شقایق عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها