سام درخشانی گریه میکند
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشانی در فیلم ارثیه پرماجرا

عکس با تشکر از سحر عزیز و نیکان عزیز



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت11:40---30 مرداد 1393
نبینم گریتو عزیز دلم....
نبینم چشمای خوشگلت اشک داشته باشه عشقم...


نیکا
ساعت1:00---27 تير 1393
اخی
اقاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااا
گریه نکنید
منم گریه میکنما
پس این ارثیه پرماجرا کی میاد


شادی
ساعت22:46---26 تير 1393
وووووواییییییی ننننناسییییییییی !!گگه نکن !!ایییییییییییی گگه نکن !!من تحمملش وندارم !!نه تونوخخخخخخودداااااا !!حتما منظره چندش آور ی ایکبیری یا هم که لولوی ......و دیدند !!!
پاسخ: من مطمینمممممم همون دوتا اکبیری تو ذهن من منظورتونه !!!!!!!خخخخخخخخ


shaghayegh
ساعت14:11---26 تير 1393
وای خداعزیزم...اقاسام همین جوری باچشماش همه رواسیرخودش کرده..دیگه گریه ام که بکنه..واویلامیشه...وای اقاسامم چشمای قشنگت.منوکشته..من نباشم که توگریه کنی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها