شایعه ممنوع تصویر شدن صحت ندارد
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

 

خبرلایو- پیشکسوت فوتبال و بازیگر کشورمان می گوید: ممنوع التصویر شدن هنرمندان حاضر در برزیل صحت ندارد.

صبح امروز اخباری مبنی بر ممنوع التصویر شدن هنرمندانی که در برزیل حضور داشتند و تیم ملی را همراهی کردند منتشر شد که البته این خبر با واکنش هنرمندان حاضر در برزیل همراه بود.

پژمان جمشیدی در همین خصوص  اظهار داشت: اینها تماما شایعه است. نمی دانم چرا این اخبار را مطرح می کنند و اتفاقا برایم جالب است که چرا اینگونه به این مسائل بال و پر می دهند.

وی درباره اینکه گفته می شود قرار بوده روز گذشته برخی از هنرمندان حاضر در برزیل در برنامه تلویزیونی حاضر شوند و این برنامه در لحظات آخر منتفی شد، افزود: تا آنجا که من در جریان هستم چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ کدام از هنرمندانی که همراه با تیم ملی به برزیل رفته اند ممنوع التصویر نشده اند.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: نمی دانم چرا به این مسائل بال و پر می دهند. اتفاقات بسیاری افتاد و فقط درباره هنرمندان و مسائل پیرامون آنها صحبت می شود که البته اینها تماما شایعه است و هیچ حرفی و پاسخی در این خصوص ندارم که بگویم.

جمشیدی در پایان با اشاره به پخش مستند هنرمندان در برزیل تصریح کرد: هنگامی که در برزیل بودیم مستندی را به عنوان همراهان تیم ملی ساختیم که به زودی این مستند پخش خواهد شد و در آن نیز تمامی اتفاقات برزیل به روایت درآمده است و می توان آن زمان تصمیم نهایی را گرفت.

رها= دوستای گلم لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و برای حمایت از ستاره خوبمون سام درخشانی کامنت بزارید

واقعا خجالت اوره این نشریات زرد شورش دراوردن

www.khabarlive.ir/1393/04/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-2014-%D9%87%DB%8C%DA%86-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%86%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B3/



نظرات شما عزیزان:

sepid*Hame Zendeghim Sam
ساعت15:41---22 تير 1393
مـــــــــــــــــــــــــــرس ی رهاااااجونم منو مهلا بانو رو دیروز نجات دادی از سکته احتمالی. خداروووووووووشکـــــــــــــــ ــــــــــــــر که شایعه بود
پاسخ: اره واقعا سپیدجونم خداروشکرکه شایعه بود خیلی شایعه بدی بود


گلرخ
ساعت6:45---22 تير 1393
سلام رها خانم ممنون از خوش آمد گوییتان می خواستم بگم تو یه سایتی تلفنی با سام گفتگو کردند که حرفهای جالبی زده اگه پیدا کردی تو وبتون بذارید اسم سامو تو گوگل سیو کردم یه جا نوشته بود ماجرای شلوارک پوشیدن سام درخشانی ممنون ازوب خوبتان همیشه موفق باشید درود بر سام عزیزو دوست داشتنی هنرمند محبوب
پاسخ: ممنون عزیزممممممم سعی میکنم پیداش کنمممم خوشحالم که دوستای جدید و وهوادارا اقاااااااااااسااااااااااااااام پیدامیکنم


شادی
ساعت4:51---22 تير 1393
مرا عهدیست باجانان که تا جان در بدن دارم !!
هواداران کویش را چوجان ِ خویشتن دارم !!
عاچقتمرهاججونعیجیجمم
پاسخ: من بیشتر شاااااااااااااادی جونم


شادی
ساعت4:48---22 تير 1393
خُُ ُ ببببب !!!منظورتون که با من نییییست البتتته!!!

من که بامعرفت !بامرام!انده رفاقت!! انده عجق ومحبت !!....
خودشیفتگیم تو حلقم !!!خخخخخخخ
منم رفتم نظر دادم !!
پاسخ: افرین شادی خااااااااااانوم عزیزمممممممممم شما که بعله اندمرام هستید


مهلا (بانو)
ساعت23:30---21 تير 1393
رهااااااااااااااااااااا امشب رضا یزدانی مهمون جشن رمضان بود و به این ترتیب مشت محکمی بردهان یاوه گویان زد
و عملا نشون داد که ممنوع التصویر نشدننننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننن

خدایاااااااااااااااااااااااا ااااا شکرت
چقدر من امروز حص و جوش خوردم خدااااااااااااا
پاسخ: اره عزیزم منم دیدم چنان جیغیم زدم ابجیم گفت طرفدار این خوش صداهم شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخ گفتم نخیرم این خوشصدا بااومدنش مشت محکمی برشایعه امروز زد!!!!!!!!!!خخخخ چه تیکه ای هم به خبرنگارا زد دمش گرم


مهلا (بانو)
ساعت21:26---21 تير 1393
بچه ها علیاری پست ممنوع التصویر شدن هنرمندا ن رو حذف کرد
پاسخ: خخخخخخ اره متوجه شدم


نیکا
ساعت16:45---21 تير 1393
واقعا براشون متاسفم
خداااارو شکرررررررررررررررررر
مرسی رها جو ووووووووووون
پاسخ: خواهش عزیزم


بیتا
ساعت15:55---21 تير 1393
رها منن هر چی مینویسم میگه شماقبلن همچین نظری داده بودین(حالا چیکار کنم؟؟؟
پاسخ: بیتا جان متنتو یک جای دیگه بنویس بعد سریع اونجا کپی پیست کن....ایمیلتم حتما واردکن..بعد شاید یکی دیگه با اسم بیتا کامنت گذاشته شما مثلا بنویس بیتاااا شاید دیگه ارورنده


مهلا (بانو)
ساعت15:04---21 تير 1393
وای خدا رو شکر خیر ببینی رها

داشتم نابود میشدم
پاسخ: خواهش بااااااااااااااااااانو مهلااااااااااااااا عزیزممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها