هنرمندان در برزیل(4)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقاااااااااااااساااااااااااام دوست داشتنی

منبع عکس tatilatroyaee@

لطفااااااااا پست زیر را هم کلیک کنید ببینید

مصاحبه سام درخشانی18تیر 93



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت4:59---21 تير 1393
مسی رههها جججونم !!
وبتونوتعطیل کنییییین ؟؟؟؟؟؟؟همون ی مولکول مهری هم که تو دلم دارین از دست میره هااااااااااااا !!!!!آخه چلااااااااااااااااااااااااااا؟ ؟؟
پاسخ: شادی جووووووووووووونم تازگیا بعضیا خیلی بیمعذفت شدن اخه!!!!!!!!!!


شادی
ساعت4:54---21 تير 1393
فففففففففداااااااااااااایییییی ی اون خوش تیپپی و قیافه ی جوگولووووو!بشششششششششمممممن !!
میمیرم واسه این دخترکامبیز !!!شکل عروسک (آشپز کوچولوئه !!که میگه : دختری با ادب و سلامتم!!!دوتا لُپپام مثال دوتتا هولو !!)جیییییییییگگگگر اون چشای ننناززززززززش!!!
پاسخ: خیلی ناناسیههههههههه


مرضیه_682
ساعت2:36---21 تير 1393
سلام رهاجونم خوبی؟

رهایی خدانکنه آخه چرا این تصمیمو گرفتی؟
پاسخ: هویجوری عزیزممممممممممممممم یکمی از بعضیا دلخورشده بودم بماند


نیکا
ساعت0:49---21 تير 1393
اخی تیپ و قیافه ی اقاااااااااااااااااااا منو کشته ای خداااااااااااااااااااااااااااا

پاسخ: من اگه یک اقابودم با اقاااااااااااااساااااااااااااااااام عمرا عکس می انداختم!!!!!!!ادم ازرنگورو میره پهلوی ایشون واسته بس اقااااااااااسااااااااااااااااام خوشتیپن ماشالا


shaghayegh
ساعت22:56---20 تير 1393
عزیزمههههههه بااین تیپش...وای این عینک وکلا ه اقاسام منوکشته...خیلی ذوق کردم که عینکم مسه عینک اقاسامه..مرسی رهایی خیلی عکس خوشگلیه..

مهلا (بانو)
ساعت21:25---20 تير 1393
مرسی رهاییییییییییییییییییییییییییی یییی چه عسک قشنگی از اقا گذاشتین
پاسخ: اقااااااااااااااخودشون خوشتیپ هستند باااااااااااااااااانو مهلاااااااااااااااا...رها چکارس بانو یکوقتایی دلم میخادوبم تعطیل کنم


بهار
ساعت18:53---20 تير 1393
ممنونم رها جونم
پاسخ: خواهش عزیزممممممممممممممم دلم برات تنگ شده بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها