پاسخ سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

بچه ها یادتونه واسه یکسالگی وبم یک متن برای اقای درخشانی نوشتم

اگه نخوندین روی لینک زیر کلیک کنید لطفااااااااااا

تولد یک سالگی وب

سحرجون عکس بالا و نوشته من گذاشت پیجش

اینم ادرس پیج سحر جون

اینستاگرام سحرجون

اقااااااااااسااااااااام لطف کردن لایک زدن عکس و نوشته در پیج سحر جون

بعد من از اقااااااااااسااااااااام تشکر کردم بابت لایکشون

و بهشون گفتم که مطمین نیستم که خونده باشین

 اقا سام جواب دادن

سحرجون لطف کرده عکس گرفته خودتون بخونید لطفااا

اینممم که عکس وب هست که شیدا جون گذاشت پیجش

و تولد وب تبریک گفت حسابی غافلگیرم کرد

اینم ادرس پیج شیدا جان

اینستاگرام شیداجان

اقای درخشانی لایک زدند عکس وب در پیج شیدا جان

samderakhshani1354bestactor@پیج من هست من عکس نذاشتم تو پیجم

درواقع خالی هست پیج من تو اینستا

یعنی مهربون هستند اقااااااااااسااااااااااااااام

بازم ممنون اقااااااساااااااااام دوست داشتنی که وقت میزارید و به هواداراتون اهمیت میدهید

 



نظرات شما عزیزان:

مرضیه_682
ساعت4:08---20 تير 1393
ای جووووووووووونم چقده این بشر ماهه و تک و بی همتا

shaghayegh
ساعت0:12---20 تير 1393
اخی عزیزم رهاجان خیلی خوشحال شدم تبریک میگم...میدونم چه حسه خوبیه که اقاسام جوابت رودادن....به خداکه هیجای دنیامسه اقاسام خودم پیدانمیشه..این قدرمهربون ودلسوز.......عزیزم ..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها