سام درخشانی و امیراقایی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

جدیدترین عکس اقای درخشانی و امیر اقایی

چه لبخند تلخی اقاااااااااااااسااااااااااااام

سالهای برف و بنفشه یادتونه بچه هاااااااا؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت15:46---20 تير 1393
نخیییییرم !!!هیچچچم تلخ نیست !!لبخند عجقم همیشه شیرین و دوسداشتنی و عسله !!!

پانته آ
ساعت18:43---19 تير 1393
نه نرفتم تحریم..
آخه یکی نیس بگه، اول صب موقع عکس گذاشتنه؟؟
ای بابا!!


shaghayegh
ساعت18:15---19 تير 1393
اخی الهی بمیرم اقاسامم له شداون زیرکه...دیگه ریشای امیراقایی داره میره تودهن اقاسام که..خخخخخ.الاهی اقاسامم....:) مرسی رهاجان

مهلا (بانو)
ساعت16:14---19 تير 1393
رهاااااااااااااااااااااااااااا ااااااا به این اقایی بگو بره کنار از وردل عچق مننننننننننننننننننننننن
جای بانو رو گرفته

راستی رهایی من یه خورده برف و بنفشه رو یادمه چطور؟؟؟؟
پاسخ: همینجوری اخه باهم همبازی بودند........خبرنداریدبانو اقای اقایی هم این عکس گذاشتند اینستاگرامشون!


نیکا
ساعت15:48---19 تير 1393
این عکس چرا پس اینجوریه وای من که سرگیجه گرفتم
من برفو بنفشه رو ندیدم
راستی ارثیه پرماجرا نمیخواد بیاد
پاسخ: ارثیه پرماجرا تدویشنش تموم شده بزودی میاداحتمالا


مرضیه_682
ساعت14:30---19 تير 1393
آخی پست جدید گذاشتن آقاساااااااااام
ولی رهایی راس میگی لبخندش یه حس خاصی توشه

مرسی رهاجونم که اینجا گذاشتیش
پاسخ: خواهش مرضیه جووووووونم.اره لبخندشون یکجوریه الهی خوب ین مدت خیلی اذیت شدن اقااااااااااساااااااااااااااااام خوب


پانته آ
ساعت13:51---19 تير 1393
سلام ممنون
پیش سحر وا نشد!
آقا سام خوشش میاد مباشرو حررررررررررررص بده؟؟؟؟؟؟؟
هرموقع من نیستم پست میذاره!!!!
من برفو بنفشه رو بازپخششو دیدم!
پاسخ: من فیلم سینماییش دیدمممممممم!الهی باز رفتی تحریم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها