درخشانی در اتوبوس برزیلی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اخی چقدر اقاااااااااااسااااااااااام خسته هستند

عکس با تشکر از پیجfarank204@



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت12:03---17 تير 1393
اینجا اقا سام چشماشون یه جوریه

دقت کن رهاااا

انگاری که ناراحتی و خستگی و کوچولو هم عصبانیت با هم قاطی شده باشن البته من اینجوری فک میکنم..!

مررررررررررررسی
پاسخ: اره عزیزم بنظرم خسته میان احتمالا هواهم بایدگرم باشه


shaghayegh
ساعت4:46---17 تير 1393
اخی عزیزم موهاشو...انگارتازه از خواب پاشدن....خخخخخ...خوشم میادهمه جوره خوشگل وخوش تیپن ماشالاااااااا....هزارماشالاااااا ا..هرکی تخته بغله دستشه بزنین به تخته قربون دستتون.مرسی رهاجان..

پاسخ: خواهش عزیزم


زهرا
ساعت23:51---16 تير 1393
واقعا؟؟؟؟؟؟؟سریاله یا سینمایی یا تله فیلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟رهاجون من به هیجا درسترسی ندارم میشه اگه خبری شد بذاری وبت ممنون میشم
پاسخ: سریال هر شب شبکه سوم اما هنوز قطعی نیست یک سایت اعلام کرده که خوب تازگیا به سایتها اعتماد نیست


مرضیه_682
ساعت23:38---16 تير 1393
خیلی خسته به نظر میاد ولی هرچی هست خوشمله

آقا فقط"آقاااااااااااااااساااااااا ام"
پاسخ: سلام مرضیه جووووووووونم


نیکا
ساعت22:43---16 تير 1393
دارن با هاشون مصاحبه میکنند
پس فیلمش کووووووووووو ؟
راست میگید پس چرا اقای درخشانی اینقدر عصبانی هستن
راستی شما هم شنیدید اقاااااسااااام میخوان فیلم جدید بازی کنند اسمش هم هست همه چیز انجاست
پاسخ: بله اما هنوز قرارداد نبستند درحال تصمیم گیری هستند اینطورکه من تو سایتها خوندم


زهرا
ساعت21:45---16 تير 1393
خیلی عصبانین اقااااا

مهلا (بانو)
ساعت21:19---16 تير 1393
اخییییییییییییییییییی اقا چقدر شاکی هستن
پاسخ: از دست من عایا؟؟؟؟؟؟؟خخ


زهرا
ساعت21:04---16 تير 1393
الهی بمیرم چقد خستن....من احساس میکنم یه ذره هم ناراحتن درسته؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: یک کوچولووووووو بنظرم اره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها