شکایت سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

  سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: من از طریق کامبیز دیرباز مطلع شدم که یک سایتی خبری مبنی بر ارسال پیامک‌هایی به مردم برای حضور هنرمندان بر سفره‌های افطاری، منتشر کرده است.

 

وی افزود: این خبر کذب محض و سوء استفاده از هنرمند و فرهنگ ماه مبارک رمضان است و این خیلی بد است که چنین تصویری از هنرمند برای مردم جا بیفتد که این هنرمند در ازای دریافت پول بر سر سفره‌های مردم حاضر می‌شود، چرا که ما حتی اگر بر سر سفره‌های افطاری مردم دعوت باشیم با افتخار و به جهت معنویت این ماه این کار را می‌کنیم. 
 
درخشانی ادامه داد: من از منبع ارسال این پیامک‌ها مطلع نیستم، چرا که سایتی هم که این خبر را منتشر کرده بود نامی از منبع ارسال این پیامک‌ها ذکر نکرده بود ولی قطعا این سایت که خبر را منتشر کرده است، از منبع این پیامک‌ها آگاه است. 
 
این بازیگر تصریح کرد: یک نکته خیلی بد که در این پیامک‌ها به چشم می‌خورد قیمت گذاری هنرمندان براساس شهرت یا زمان اجرا بود، به طور مثال گفته شده بود که شب جمعه قیمت بیشتری باید پرداخت شود که موضوع بسیار بد بوده و در شان هنرمندان و ماه رمضان نیست. 
 
بازیگر "نابرده رنج" خاطرنشان کرد: قرار بر این شد که هنرمندان حرکتی جمعی در جهت شکایت کیفری از این موضوع را داشته باشند که در این صورت من نیز از این اقلام حمایت خواهم کرد. 
 
شایان ذکر است، اخیرا پیامکی با مضمون "مراسم افطاری‌های خود را با حضور هنرمندان جذاب‌تر برگزار کنید" به تلفن‌های همراه مردم فرستاده می‌شود و با پیشنهاد مبالغی برای هر هنرمند که از 600 هزار تومان تا 18 میلیون تومان متفاوت است، به مردم وعده حضور هنرمندان بر سرسفره‌های افطاری آنها را می‌دهد



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت14:18---30 مرداد 1393
ببین چیکار کردن سام آنقدر عرق کرده....؟؟؟
دفهه آخرشان باشه سام رو آنقدر اذیت کردنا...!
گفته باشم...!!!


نیکا
ساعت14:35---14 تير 1393
واقعا که براشون متاسفم
ولی دمش گرم اقاااااسااااام که شکایت کردند
فقط فقط اقااااساااااااام


مرضیه_682
ساعت13:07---14 تير 1393
واقعا جای تأسف داره
خوب کاری میکنن که جلوی اینجور حرفا رو بگیرن
وگرنه معلوم نیس تا کجا بخوان پیش برن


فاطمه جون
ساعت11:42---14 تير 1393
والا خجالتم خوب چیزیه،یه بار شایعه،حالا هم تهمت وافترا...یه روز قیامتیم هس والا..حداقل کاری کنن بتونن سرشون بلند کننواقعااااا متاسفم...متاسف

shaghayegh
ساعت2:39---14 تير 1393
واقعا که شرم اوره چطوری میتونن درباره بازیگرا این حرف هارو دربیارن..اقاسام عزیزم اعصابش خوردمیشه خوب...اهههههههههههه

پانته آ
ساعت18:57---13 تير 1393
بی شعوراااااااااااااااااااااااااا اااااا
رها من لوکس بلاگ منهدم میکنم چرا شکلک عصبانی نداره؟
زبون روزه دهن آدمو وا موکونن!!!!

پاسخ: نمیدونم چراشکلک عصبانی نداله فککنم کلا لوکس بلاگ مثلا یوگا کار کرده درارامشه کامله خخ


Doryana
ساعت18:45---13 تير 1393
سلام رها جان وبلاگت خیلی زیبا و پر مطلبه...
ایولا که عکس سام رو گذاشتی من خیلی خیلی سام رو دوست دارم. لطفا بازم ازش عکس بزار راستی لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی منتظر نظرت وی وبم هستم.مرسی
پاسخ: ممنونم عزیزم لینکت کردم...بازم بیا پیشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها