تولد یک سالگی وب
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

تولد وب

برای وب هم تبلد میگیرن عایاااااا؟

12تیر93 وب Best Actor یک ساله شد

12تیر92 من این وب برای حمایت از سام درخشانی بازیگر مورد علاقم ساختم

خوب یادمه روز اول فقط65نفر بازدید کننده داشتم

اما الان با حمایت خوب شما دوستان گلم بازدید متوسط روزانه4000نفر به بالا دارم

ممنونم از همه شما عزیزانم که از طریق این وب هم از اقای درخشانی حمایت کردید

مخصوصا دوستای خوبم در وب my star

سام درخشانی 13سال تجربه در نقشهای منفی و مثبت

 سام درخشانی گرچه با نقش منفی شروع کرد اما با کارگردان بزرگی بنام حمید لبخنده و گروهی کاملا حرفه ای در زمینه بازیگری شناخته شد

نیازی به مرور کارهای  سام درخشانی نیست تمامی سریالهای او جز کارهای پربیننده تلویزیون بوده است

سام درخشانی در سال92بسیار خوش درخشید دو سریال خوب و پربیننده پژمان و بلافاصله اوای باران و بازیهای کاملا متفاوت سام درخشانی برگ برنده او در سال92 بودند

برخلاف عده ای که چهره او را تا حدودی در پیشرفتش موثر میدادند من معتقدم فن بیان فوق العاده اش بر میمیک چهره اش برتری دارد

سام درخشانی انقدر به فن بیانش تسلط دارد که شخصیت منفی اوای بارانش را به دکترتوتونچی منفی دوست داشتنی تبدیل کرد که خیلی ها بشوخی بگویند=اموال دایی طاهاا نوش جانت نادر خان!

نادر منفی منفور با من بمان حمیدلبخنده به نادر منفی دوست داشتنی اوای باران سهیلی زاده تبدیل شد اما با13سال تجربه بازیگری سام درخشانی

بشخصه معتقدم حیف این میمیک چهره و فن بیان است که در زمینه کارهای کمدی استفاده شود

سام درخشانی با وحید سریال پژمان ثابت کرد در زمینه کار طنز هم جزو بهترینها است اما نظر شخصی من این است که بعد از داراوندار و پژمان بهتر است سام درخشانی مدتی از کار طنز فاصله بگیرد مخصوصا که احتمالا از اول مهر فیلمبرداری سینمایی پزمان شروع خواهد شد و امیدوارم سینمایی پژمان اخرین تجربه طنز سام درخشانی برای مدتی باشد

امیدوارم عماد نابرده رنج کیای رویای گنجشکها قدر محبوبیت امروزه خود را به خوبی بداند

محبوبیت به امار جستجوگر گوگل نیست

محبوبیت به امار کامنتها و تعداد فن پیج ها و وبلاگهایی که برای یک بازیگر ساخته میشود نیست

محبوبیت زمانی است که بعد از سریالهایی مثل نابرده رنج  دوربین صداوسیما از پیرمردی که در مغازه ای کار میکند اینگونه جواب میگیرد که سام درخشان دوست داشتم

محبوبیت واقعی در قلب ادمها است نه در دستان انها که با صفحه کلید کار میکنند

متاسفانه شروع سال93 برای سام درخشانی با انتخاب کاری خوبی همراه نبود یک انتخاب بد با بی دقتی عکاس پشت صحنه حواشی اخیر را برای بازیگری رقم زد که در اوج محبوبیت بود

سام درخشانی بارها در گفتگوهای خود تاکید کرد که دوست دارم محبوب باشم تا مشهور

اقاااااااااااساااااااااام من رها مشهور به فرمانده رهاااااا مای استار امروز درتولد یکسالگی وب از ستاره خودم بزرگترین لایک دنیا را خواستارممم

برای من و همه هواداراتون در هر سنی در هر کجای این سرزمین لایک انتخاب بهترین فیلمنامه با بهترین کارگردان و بهترین بازیگران بزنید

لطفاااااااااااا بزرگترین لایک دنیا ستاره من برای کلیه هواداتون

 

با احترام و تشکر رها

(لطفا متن با ذکر منبع)

این قانون مشمول دوستان خوبم و اعضای وب my star که وب دارند نمیشود

 



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت5:26---13 تير 1393
سلاااااااام به رهااایی ججونه اجیجیم :عَسسس سسَم !!تبللد تبللد تبللدش مبارک !!الاهی که 2000سالگیشو جشن بگیریم !
و این هم هم سُرائی من با مولانا به افتخار تولد وبتون تخخدیم میشود :
اینجاکه خیال دوست با ماست!!
(ما را همه عمر صد تماشاست !)
هرجا که مراد دل برآید !!
(یک خار به از هزار خُرماست !! )
رویَش به نسیم چون سپاریم !!
(در باد صدای چنگ و سُرناست !!)
نامش روی خاک چون نویسیم !!
از آتش دل زر و مطلاست !!
گر عشق فقط نظر نماید !!
(اینها همه از میانه برخاست !!)
این خانه مگر اسیرمی خواست ؟
گویی که هزار بند برپاست !!
ناخواسته ام " رهایی " ازبند!!
این بندچو روضه ی مصفاست!!(روضه ی مصفا :باغ بهشت )
خوووووووووووبب بییییییییییید ؟؟نخییییر !!اشتباه نفرمایید !!داخل پرانتز ها از مولاناست بقیه از من !!!اسم وبتون هم تو بیت آخر هسش!!!
خب دیگه !! من دیگه برم بخوافم !!شب !!نه صبح بخیر !!!

پاسخ: سلام شادی جوووووووووونم....ممنونم بابت شعر قشنگت..........عالی بود گلمممممممم


حلیا
ساعت22:19---12 تير 1393
رهای عزیز بهت به خاطر تولد وبت تبریک میگم و امیدوارم وبت هزار ساله بشه وتو هم همچنان مدیریتش کنی و من هم همچنان عضو وبت باشم
پاسخ: میسی حلیای عزیزممممممم لطف داری گلم


پریسا
ساعت22:14---12 تير 1393
تبریک میگم رهاجونم
پاسخ: ممنونم پریسای عزیزم


پانته آ
ساعت17:54---12 تير 1393
رها یه چیز خییییییییییییییییییییلی مهم
چرا من نمیتونم نظرای پست ثابتتو وا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
همه نظرا وا میشه غیر اون.
پاسخ: نمیدونم عزیزم دوباره امتحان کن
پاسخ: درستش کردم عزیزم بخاطر کدهای زیباسازی زیادی که وارد کرده بودم اینجورشده بود حذف کردم تعدادی


نیکان
ساعت17:41---12 تير 1393
تبریک رها جان
پاسخ: ممنونم نیکان عزیزم


نیاز
ساعت16:44---12 تير 1393
خخخخ
پاسخ: خخخخ


نیاز
ساعت16:12---12 تير 1393
خخخ من چرا نظر پانته ا رو ندیدم

نیاز
ساعت16:08---12 تير 1393
خخخخخ رهایی داداشم داره شبکه پویا میبینه امروز تولد شبکه پویا هم هس
پاسخ: خخ عجب حسن تصادفی!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت16:03---12 تير 1393
رها امروز تولد شبکه پویام هس!!!!
پاسخ: خخخ چه جالب


بهار
ساعت15:31---12 تير 1393
سلام رها جووووووووونم....
مبارک باشه تولد یک سالگی وبتون!!.
وبت به خودی خود پر بازدید هست از بس که هم خودت خوبی و مطالبت....ولی امیدوارم از اینی که هست بهتر و پر بازدید تر بشه...
.......
با اجازت متن خوشگلتو میدزدم میبرم وبم
البته اگه اشکالی نداشته باشه!!!
....
اجازه هست یه قسمتی ش رو هم بزارم اینستا؟!!البته اگه خودت دوست داشتی......
مررررررسی

پاسخ: سلام بهاری جونم خووووووووووووودم اره عزیزم هم وبت بزار هم تو پیج قشنگت چون فالوشدی حتما اقای درخشانی میخونن و من خوشحال میشم خیلی این لطف در حقم انجام بده


بیتا
ساعت15:14---12 تير 1393
تولد تولد..تولد وب رها مبارک...الهی وبت هزار ساله بشهه...خیلییی گلی رها جوووونم...ببخشید چن وقتی وبت نیومدم ععززززیزم)
پاسخ: ممنونم بیتا جوووووووووونم میسی از لطفت


پانته آ
ساعت14:14---12 تير 1393
تفلد نینیتون مبارک مامان رهاییش..
خیییییییییلی خوشگل بود متنت...بسیار بسیار زیباااااااااااا
یعنی هیش کجای دنیا،این بامن بمان پیدا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اههههههههههه ........
راستی،این اهنگه،اهنگ رهاست خخخخ
من یه نکته ای کشف کردم همون پارسال:
دوتا قطعه از احسان دراومد،یکیش به دادم برس،یکیش تصور نبودنت،که اولی مال تیتراژ بود،دومی هم نمیدونم واسه چی بود،اما با تیتراژبیکمی فرق داشت..،همینجوری درفضای اینترنت دیدم،دانلود کردم!
اهنگ وبت تصور نبودنته...
من همون پارسالم زورزدم حفظش کنم،نشد!

پاسخ: ممنونم پانته آ جوووووووووونم...من صدانداره کامپیوترم اهنگو خودم نمیشنوم خخخخ


نیاز
ساعت14:14---12 تير 1393
مممممممنووون رهایی مبااااارک باشه
پاسخ: لطف داری نیاز عزیزمممممممممم


نیکا
ساعت14:12---12 تير 1393
مباااااااااااااااااااااااااااا ارک
باشههههههههههههههههه
عزیزممممممممممممممممممممم
:):):); ))
پاسخ: میسی نیکا عزیزممممممم


فاطمه جون
ساعت13:57---12 تير 1393
آجی جونم، بابت یه ساله شدن وبت تبریک میگماین وب اولین وبی بود که من بیوگرافی اقای درخانی رو خوندمخیلییییی تو این مدت زحمت کشیدی اجی جونم...امیدوارم به ارزوهات برسیان شا الله هم خودت وهم وبت هزار سال دیه زنده باشین
پاسخ: ممنونم فاطمه جونممممممممم لطف داری عزیزم


پرند(وب ستاره ماندگار*سام درخشانی*)
ساعت12:38---12 تير 1393
سیلااام رها جون
تولد وبت مبارک باشه ایشالا...

پاسخ: سلام پرندجون ممنونم عزیزمممممم


مهلا (بانو)
ساعت12:02---12 تير 1393
رها جون تولدت یکسالگی وبت مبارک

انشالله که هزار سالگیشو جشن بگیری
پاسخ: میسی مهلای عزیزممممممم خو نه دیه بااانو جان پیرمیشه هزارسالگیش خخخ باااااانو کامنت خصوصیم عایا دروبتان بدستتان رسیده عایاااااااا؟؟؟؟؟؟؟


سمیرا
ساعت11:45---12 تير 1393
واای هورااااااااااااااااا
تفلد وبت مبارک ابجی رها...
خیلی روز خوبیه
مرررررررررررررررررسی
پاسخ: عزیز دلمی سمیراجونممممم


نیکا
ساعت11:44---12 تير 1393
سلااااااااااااااااااااااااااام رهااااااااااااااااااااااا
جووووووووووووووووووووووووووو وووووون
ایشالاه وبت 999999999999ساله بشه ماهم دوباره بتونیم بیاییم اینجا
مباااااااااااااااااااااااااا اااارک
باشههههههههههههههههههههه

پاسخ: ممنونم نیکا عزیزمممممممم


زهرا
ساعت10:25---12 تير 1393
مرسی رها جون ایشالا وبت 1234567890ساله شه

متنت خیلی خوشمل بود
پاسخ: ممنونم زهراااااااا جونی خود خودممممم


فاطمه
ساعت5:16---12 تير 1393
سلام ابجی تولد وبت مبارک ایشاالله روز به روز پر بازدید تر بشه متنت فوق العاده بود ابجی بقول ابجی سحر کولاک کردی وبتو هزار تا دوست میدارم خودتا یه دنیا امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و به همه ارزوهات برسی ابجی مهربون و دوست داشتنیم
پاسخ: ممنونمممممم فاطمه عزیزممممممم لطف داری گلم


مرضیه_682
ساعت3:29---12 تير 1393
قربوووووووووووون تو عزیزم برم
وبتو هوارتا دوس میدارم
خودتو یه عالمـــــــــــــــــه
پاسخ: ممنونم عزیزممممممم منم شماروخیلی خیلی دوست دارم


مرضیه_682
ساعت3:25---12 تير 1393
ای جوووووووووونم چه متنی نوشته رهاییدست گلات درد نکنه با این هنرتواقعا عالــــــــــــــــی نوشتی رهاجونممممممممممم

عزیزدلمممممممممم بهت تبریک میگم 1 ساله شدن وبت رو ایشالا موفق باشی تو تمام زمینه های زندگی
امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی فدااااااااااات بشم
پاسخ: ممنونممممممممم مرضیه عزیزممممممم که همیشه بودی و کامنت های قشنگت کلی بهم روحیه میداد ممنونم عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها