سه هنرمند در برزیل
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 


1-عکس با تشکر از کلیه فن پیج های طرفدار اقای درخشانی در اینستا 

2-واسه اینکه متوجه نشدم کی اول عکسو گذاشته اسم وب خودم زدم روی عکس  

3-اعتراض ممنوع اینجانب فرمانده رها میباشم

4-چون باوجدانم میگم تو پیج گلنازی و بهاری این عکس دیدم 

5-وای به حال20و30اگه این عکس بدون ذکر منبع نشون بده تو اخبارش



نظرات شما عزیزان:

مهلا (بانو)
ساعت0:17---12 تير 1393
رهاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا
خوابیدیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نه داشتم فیلم حلقه شبکه نمایش میدیم خیلی ترسناک بود الان دالم میلرزم برات کامنت خصوصی گذاشتم وبت


مهلا (بانو)
ساعت12:22---11 تير 1393
مرسی رهاییییییییییییییییی
پاسخ: خواهش باااااااااااااانو
پاسخ: مخلا برویک وب الکی بساز باهات حرف دارم برات کامنت خصوصی بزارم
پاسخ: کاری نداره مهلا بزن سیستم مدیریت لوکس بلاگ بعد روی گزینه ایجادوبلاگ کلیک کن دوتاسوال میکنه جواب بده من نتونم ایمیل بدم بدم میاد از این قزتی بازیا خخ
پاسخ: نمیخاد توش پست بزارید هویجوری خالی درست کن دردسر چیه.......من بلت نیستم ایمیل بزنم!!!!!!خخخخ نه من تاحالا بشوماایمیل نزده بودمی


مرضیه_682
ساعت21:58---10 تير 1393
ای جوووووووووونم مقسی رهایی جونم
پاسخ: خواهش عزیز دلممممممممم


نیاز
ساعت21:54---10 تير 1393
رها کجایی بیا وب سحر
پاسخ: رفتم واقعا برای بعضیا متاسفم طفلی سحربنده خدا


نیاز
ساعت21:31---10 تير 1393
خخخخخ چرا رهایی ؟ فرمانده . چون گردنم کلفته
پاسخ: پس چی فکرکردی شووووووووووووما فرمانده رهای زورگو هستم بنده


زهرا
ساعت21:14---10 تير 1393
ای جونم چه نازه

مرسی رها

وب منم بیا دیگه نظرای وبم خیلی کمه
پاسخ: اوووووووووووووووووومدم عزیزمممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها