عکس دست چپ سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

لحطاتی قبل این عکس توسط اقای درخشانی در صفحه اینستاگرامشون گذاشته شد و نوشتند که

انگار اين شايعه ول كن نيست...ازدواج نكردم اينم دست چپم

رها=اقاااسااام ایشالا زودتر ازدواج کنید وخوشبخت بشید و دیگه از این شایعات نشنویم



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت12:55---30 مرداد 1393
عشقم عزیزم نفس جیگر این دسته راستته گلم،سام جونم...

مرجان
ساعت12:50---30 مرداد 1393
فقط سام

طاهره
ساعت15:06---15 تير 1393
آقای درخشانی بهترینه....خیلی آقاس.....اسطوره ی ایرانه...دمش گرم
پاسخ: خوش اومدی عزیزممممم بیا صفحه اول وبم لطفا


نیکا
ساعت15:43---10 تير 1393
دوباره سلااااااااااام
رهاااااااااااااجون الان که دارم بیشتر به این عکس نگاه میکنم احساس میکنم اقاااسااااام دست راستشون رو نشون میدند نه دست چپ . حالا نمیدونم شما بیشتر دقت کنید .
ولی مطمنم که اقاااساااام ازدواج نکردند
پاسخ: نه عزیزم دست چپشونه بادوربین جلوی تلفن همرا عکس گرفتن.....ببین ارم روی لباسشون نگاه کن ارم و جیب لباسهای مردونه همیشه سمت چپه عزیزممممممممممم
پاسخ: ایشالا زودترازدواج کنن این شایعه خیلی بد بوت!


ّّّّّشادی
ساعت13:07---10 تير 1393
سلاااااااااام‌رهها جججونه دلم :خوفین ؟؟
ایییییییییییییی ...ایشششاللا هرچه زودترعچقم با ی دخترخانوم خوجگل مؤددب و با شخصیت ازدباج کنند که این حرف و حدیثا تموم بشه و اونوقت قول میدم که خخخوووودم بیام با ههههمین دسسسسسسستام خَخَخفف..........منظورم اینه که : ناز و نوازش و بوس و لوسش کنم !!!
مگ چیه خووووو؟؟نکنه انتظار دارید وقتی یکی دیگه قلب عچقه من دزدید ذوقمممرگگ ششم یا از خوشحالی بمیرم ؟؟؟
حالا باشه چون عچقم خوشحال میشن منم قول میدسحم ی کککمی یکککمییی خوجحال میشم !!
پاسخ: عزیزمی شادی جوووووووووونم


مهلا (بانو)
ساعت23:40---9 تير 1393
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ نه بابا من نی قلیونم

ولی منم واقعا از اینستا خوشم نمیاد هواداری تو اینستا ساده و بی غل و غش و بی توقع نیست
همه یه جورایی انگار طلبکارن
پاسخ: موافقمممممممممممممممممم شدیدا


مهلا (بانو)
ساعت22:01---9 تير 1393
خخخخخخخخخخخخخخخخخ رهاییییی من الان یه نیم ساعته باز اومدم نت

تازه الان دیدم که گفتی برو اینستا ساعت چهار کامنت بذار خخخخخخخخخخخخخخخ

عقب افتادم از قشون

خخخخخخخخخخخخخخ

حالا چی کامنت گذاشته بودی؟؟؟؟:
پاسخ: والاااا خودمم یادم نمیاد ازسحرتشکرکردم و ازشکیلا...کاشکی سحر ازش عکس گرفته باشه...تو پیج سام قیامته ملت بیکار هی میگن دست راستشه اووووووووف ازاینستاخوشم نمیومد الانم که.........اره واقعاازقشون کشی عقب افتادین بااااااااااانو..نکنه مثل عالیجنابتون توپووووووووولوووووووووو شدین خخخخخ


نیکا
ساعت19:19---9 تير 1393
اخه نگاه کن اقااااسااام رو به چه کارایی وادار میکنن
ولی اقاااسااااام دمش گرم جواب بعضی ها رو داد
فقط اقااااساااام
پاسخ: فقط اقااسااااااااام


حلیا
ساعت18:00---9 تير 1393
وای چقد خوب خیالم راحت راحت شد ، رهاجونم دستت درد نکنه راستی نماز روزه هاتم قبول باشه
پاسخ: میسی عزیزمممممم خیلی شایعه بدی بود..ایشالااقاسام زودترازدواج کنن


نیاز
ساعت16:44---9 تير 1393
باشه پس رفتم بخوابم

نیاز
ساعت16:22---9 تير 1393
رهایی من خیلی تشنمه الان شهید میشم
پاسخ: عزیزم بروبخواب و فقط استراحت کن


نیاز
ساعت16:15---9 تير 1393
ایشالا

پانته آ
ساعت16:07---9 تير 1393
ههههه رها
اینجانب اذربایجانی مقیم پایتخت..
چقد خوبه که من هستم،چقد خوبه منو داری خخخ اهنگ احسان با اندکی تغییر خخخخ پانی خودشیفته میشود خخخخ
ولی اصلا از اونجاش که نوشته بود اگه بمیری ... خوشم نیومد...
مرتیکه از خودت مایه بذار جون بچه مردمو ....
والا!!!!!!
(خخخ منم تو اینستاگرام واسه عمو شهاب اینجوری کامنت میذارم..عمو شهاب که یادته؟؟ خخخ کلا واسه هرکی که آذریه آذری مینویسم حتی پورنگ!!!!!!والا!
زبان مادریمو پاس میدارم خخخخ)
پاسخ تو الان اینجا چکارمیکنی بدوبروپیج سام کامنت بزار اههه


پانته آ
ساعت15:54---9 تير 1393
دلم واسه مامان فهمیه کباااااااااااااااااااب شد...
الهی بمیرم...
ماااااااااااااااااااااادرررر ررررررررررررررر
خدا کنه اون بیچاره اینا رو ندیده باشه،زنای خاله زنک همسایه بش نگفته باشن!!!!
پاسخ: خدابداداقاسام برسه مامان من اگه بودن حسابی دعواش میکردن خخخ مامانا روازدواج پسراشون حساسن خخخ


نیاز
ساعت15:18---9 تير 1393
واقعا
ولی از یه طرف دیگه هم خوش حالم چون برا بازیگری شایعه درس میشه که شناخته شده باشه و بین مردم محبوب باشه و مردم دوسش داشته باشن
پاسخ: عزیزم باید خوشحل باشیم که این شایعه!شوم!!!!!!تکذیب شد...ایشالا بزودی ازدواج کنن


نیاز
ساعت15:05---9 تير 1393
خداروشکرداداشی به نظر من یا با عصبانیت نوشته یا تقریبا با خنده و شوخی
من افتخار میکنم که طرفدار همچین آدم خوب و باگذشت هستم چون تو عکس دارن میخندن
ممنون رهایی
پاسخ: خدا بداد اقای درخشانی برسه کشتند بنده خدارو...خواهش نیازعزیزم


پانته آ
ساعت14:42---9 تير 1393
الهی بمیرم سام بیچاره...
خدا از این ملت نگذره ایشالاااااااااااااا
.........
راستی:پ خ
حال کن من یه پا مترجمم واسه خودم!ارزش های من کشف نشده خخخخخ
پاسخ: خدابهت عمرباعزت بده خخخ مونده بودم اینهایعنی چه!خخ


بهار
ساعت14:23---9 تير 1393
سلام

مرررررسییییی
.
راستی اونی که تو کامنت خصوصیا گفتی هم چشم
به بقیه هم خبر میدم )
راستی نماز روزه هاتم قبول حق
پاسخ: فدات بشم بهار عزیزممممممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت13:46---9 تير 1393
ای بابا از قدیم گفتن در دروازه رو میشه بست اما در دهن مردمو نمیشه

تا حالا که چرت و پرت میگفتن راجع به ازدواجش حالا هم گیر دادن که این دست چپت نیست و دست راستته داری دروغ میگی
اخ امان از مردمی که نمیفهمند
بیچاره سام البته مقصر خودشه که انقدر به این ملت بها میده
حالا بکشه
پاسخ: مهلا جان ساعت4بعدازظهرامروز حتما بیا پیج سام من قراره یک کامنت بزارم ازسحروشکیلا تشکرکنم خودشونم خبرندارن....دیروز کیانابعداینکه سام سحرفالوکرد خیلی این دوتادوستمون باحرفاش ناراحت کرد..قراره بعدکامنت من بچه ها همه تایید کنن یک تشکرساده است واین بحث دست چپوراستم تموم شه باکامنتامون


سمیرا
ساعت13:45---9 تير 1393
خداروشکر عمو سام خودش گفت
هورااااااااااااااااااااااااا ااااا
مررررررررررررررررررررررسی رهاجون
نماز روزه هات قبول
پاسخ: میسی عزیزمممممم نمازروزه های شماهم قبول عزیزدلم


طناز
ساعت13:31---9 تير 1393
باشه رها اگه اینترنت گوشی من درست بود به بچه ها میگم
پاسخ: میسی عزیزدلمممممممممم


زهرا
ساعت9:28---9 تير 1393
چه ابتکار عملی به خرج دادن خخخخخخخ راستی رها این جام ستاره ها برگذار نمیشه؟
پاسخ: احتمالا باید بزودی برگزار شه مسول برگزاری جام اقای جمشیدی هستند احتمالا بمحض اینکهخبری شه هن پیج هاشون اطلاع میدن


همشهری
ساعت5:14---9 تير 1393
گوزل اوغلان سن چوخ قشنگ سن سن اولن سن قیزلار غصه دن اوللر سنی چوخ سویروخ ایشالله بیر دانه گزل ومارال خانم نان طوی السن الله سنی ساخلاسین

مرضیه_682
ساعت2:18---9 تير 1393
وااااااااااااای ببین توروخدا طفلک رو به چه کارهایی وادار میکنن
گناه داره به خدا
پاسخ: خدامیدونه مامان اقاسام چیقد جوش زدن ادم حرص میخوره بخدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها