تکذیب خبر ازدواج سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

خبر ازدواج اقای سام درخشانی توسط خانم فاطمه گودرزی عزیز تکذیب شد

لطفا متن خبر را از ادرس زیر بخوانید

ایشالااا هرچه زودتر اقااسااام با یک خانم محترم ازدواج میکنند

و باتوجه به اینکه سایت نامه پخش کننده این خبر کذب و دروغ بوده

از سام درخشانی حمایت کرده کامنت بزارید

namehnews.ir/News/Item/147638/5/1.html



نظرات شما عزیزان:

یه خوشحال
ساعت17:26---8 تير 1393
واااااااااااااااااااااااااااای خدارو شکر...یه نفس راحت کشیدم
دستت درد نکنه از نگرانی درمون اوردی


حلیا
ساعت12:50---8 تير 1393
آره رهایی واقعا حیف آقاسام بود داشتم سکته میکردم
پاسخ: اره حیف سام بود


حلیا
ساعت1:39---8 تير 1393
سلام رها جونم خیلی خوشحالم برگشتی . رهایی میگم که من خوندم آقا سام عزیز با نرگس محمدی ازدواج کرده
پاسخ: سلام عزیزم خوشبختانه خبرش تکذیب شده حیف اقای درخشانی بود ایشالا بایک خانوم محترم ازدواج کنن و خوشبخت بشن..منم دلم برات خیلی تنگ شده بود عزیزم
پاسخ: یعنی من الرزی دارم به این نرگس محمدی اه


نیاز
ساعت20:23---7 تير 1393
سلام رها جون خیلی خوش حالم که برگشتی خیلی دلم واست تنگ شده بود ممنون رها جون بازم میگم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم واست تنگ شده بود
پاسخ: ممنون نیاز عزیزم


فاطمه جون
ساعت20:03---7 تير 1393
ایول بابا دمت گرم رهایی یه ایل ادمو از نگرانی دراوردی ابجی
خود نرگس محمدی هم توی فیس تکذیبش کردیعنی خیالم راحت شد،چون من تاسر حد مرگ ا این بشر{نرگس محمدی}تنفر دارماصلا درشان اقای درخشانی نیستند
پاسخ: منم ازش متنفرمممممممممم


سمیرا
ساعت18:31---7 تير 1393
وااااااااای رهاجون
بیتا میگه شبکه پنج اعلام کرده ازدواج کردن
خانوم گودرزی تکذیب میکنن
باید چیکار کرد
عمو سام چرا چیزی نمیگه
پاسخ: نه عزیزم خداروشکر تکذیب شد خیالت تخت


فاطمه
ساعت16:21---7 تير 1393
سلام نفس خوبی دلم واست تنگشده راستی خدا رو شکر که خبر دروغ بوده بیای ببینی پیج سام رو پر از دعوا و جر و بجث بود ابجی چرا کمتر میای اینستا اگه بدونی چقد جات خالیه دیگه بیشتر از این سرتو درد نمیارم یاسمن بود که گفتم وب ساخته اینم ادرس وبش هست www.tanhaeshghemansam.parsiblog.com فعلا بابای به امید و موفقیت تو این کمنت را تمام میکنم
پاسخ: عزیزم پیجم هک شده قراره بچه ها برام پیج بسازن!!!!!ممنونم گلم


زهرا
ساعت14:30---7 تير 1393
اخیییییییییییییش مرسی رهاجون بخدا انقد ناراحت بودم ناهار نخوردم


پاسخ: اره بخدااعصابمونو خوردکردند اه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها