سام درخشانی5تیر93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

بازی ایران بوسنی

فقط اقااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااام

 اقااااااااااااا چه اخم قشنگی

 



نظرات شما عزیزان:

kianaa54
ساعت13:58---7 تير 1393
رها جون اینا چی میگن تی وی گفته

شکیلا دیشب گفت دوست صمیمیش تکذیب کرده

سحر و شکبلا هم نتونستند یه تماسی بگیرند یه خبر موثق بدن

خودم با آقای درخشانی عزیز تماس گرفتم اما شماره ناشناس رو جواب نمیدن
پاسخ: تکذیب شد خداروشکر ازنرگس محمدی متفرممممممممممم


بیتا
ساعت12:41---7 تير 1393
الکی دلتونو صابون نزنین شبکه ی پنجم ازدواجشونو اعلام کرد((

زهرا
ساعت12:04---7 تير 1393
اخ رهاجون یادم رفت خصوصیش کنم ببخشید

زهرا
ساعت12:02---7 تير 1393
اها رهاجون میری سایت پیچک اینم ادرس

http://pichak.net/blogcod/zibasazi/03/

این ادرس فونتای زیباسازشه تویه کادری که بالای فونتاس اسم مورد نظرتو مینویسی بعد هرکدوم از فونتارو دوس داشتی کلیک میکنی تو دایرش اسمی که نوشته بودی و با فونتی که انتخاب کردی برات میاره


فاطمه جون
ساعت11:27---7 تير 1393
جدا؟؟؟؟اوکی
دوستم{که طرفدار اقای درخشانیه}داشت سکته میزد
پاسخ: خداروشکر تکذیب شد اه اه ازنرگس محمدی بدم میاد ایش


فاطمه جون
ساعت11:09---7 تير 1393
سلام رهایی گلم...خبر جدید رو شنیدی؟؟
اقای درخشانی بطور رسمی اعلام کرده در برزیل با نرگس محمدی ازدواج کرده
اگه سرچ کنی تو اینترنت عکساشو هم میاره بالا
پاسخ: عزیزم اون عکس متعلق به ارثیه پرماجرا هست!سایتها برای افزایش بازدید دارن جو میدن.هرجا دیدید کامنت بزارید این عکس فیلم ارثیه پرماجرااست.


مهلا (بانو)
ساعت21:39---6 تير 1393
من پسوردمو به جای کد داده بودم عدد بود فک میکردم منظورش از کد پسورده

مهلا (بانو)
ساعت21:37---6 تير 1393
اره رها صد در صد به همین خاطره که اول تلفنتو ندادی

میخایی از اول یکی دیگه بساز
پاسخ: گریه اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلا (بانو)
ساعت21:18---6 تير 1393
اصلا بیخیال اون کامنت خصوصی
به من چه

بگو ببینم اینستا ت درست شد بالاخره یا نه ؟؟؟
پاسخ: وای نه مهلا کد عددی بدم یا کد حرفی؟؟؟؟کدعددی دادم ارور داد که بنابدلایلی تلفنتون نمیدونم از این چرتوپرتا..........خخخخخخخ اعصاب ندارم....اره کامنت خصوصیتو خوندم عزیزم والاااا منم نمیدونم یکهو چیتو!!!!!!شد خخخخ
پاسخ: مهلا یک کد عددی الکی دادم دیه حالا نمیدونم چکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: شایدچون من قبلا فیلدتلفونو توی پروفایلم پرنکرده بودم برام ارسال نمیشه


kianaa54
ساعت21:02---6 تير 1393
باشه رها جون من الان میرم نظر میذارم
راستی به اقای درخشانی هم تو اینستا گفتم عزیزم
پاسخ: سایته معلومه دروغ میگه ولی ای کاش زودترتکذیب کنن اقااااااااااسااااااااااااااام...


kianaa54
ساعت19:17---6 تير 1393
رها من دارم میمرم این سایته چی نوشته گفته سام با اون تحفه ازدواج کرده

tnews.ir تورخدا بگو که شایعه ست
پاسخ: کیانا جان باید صبرکنیم اقای درخشانی خودشون تکذیب کنن ولی بنظرم بریم تو این سایته بگیم عکس متعلق به ارثیه پرماجرااست


طناز
ساعت14:05---6 تير 1393
سلاااااااااااااااام

مرسییییییی
پاسخ: سلام عزیزمم


kianaa54
ساعت13:32---6 تير 1393
رها جون سلام خصوصی منو خوندی ؟؟؟
پاسخ: اره عزیزم جواب دادم تو وبت


سمیرا
ساعت10:31---6 تير 1393
رهاجون اجی چرا جواب نمیدی؟
دلم برات تنگ شده
مهلا بانو راس میگه ...
بووووووووووووهوووووووووووووو و بااااااااااااااااااااختیم
اما عالی بازی کردن
پاسخ: سلام عزیزم از این به بعد جواب میدهم سرم خلوت شده گلمممممممم


فاطمه جون
ساعت20:26---5 تير 1393
سلام رها جونم خیلییییییییی خوشحال شدم که برگشتی البته اونم با کلی پست تازه
دستت طلا ابجی عکسااااا عالی بودن
پاسخ: سلام عزیزم ممنوووووووووووووووووووونم


زهرا
ساعت17:25---5 تير 1393
خخخخخ راستی میگی مهلا اصلا دقت نکرده بودم قرمز بالااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟اقااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟ ؟؟
رها چرا اینستای هیچکی برای من باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم گاهی ارور میده


فاطمه
ساعت16:18---5 تير 1393
سلام خوبی دلم به اندازه یه دنیا واست تنگ شده بود ابجی رها ابجی عکسات خوشگل بودن خوشگلترم شدن ببخش کمتر میام پیشت اخه من و یاسمن داریم واسه سامی وب میسازیم برای همین گرفتاریم راستی وبت خیلی خوشگلترر شده خیلی وبت رو دوست دارم حتی بیشتر از مای استار موفق باشی
پاسخ: قوربونت عزیز دلمممممممممم


پرند(وب ستاره ماندگار*سام درخشانی*)
ساعت14:15---5 تير 1393
سلااام
رهایی
کد لوگوی جدیدم...

ستاره ماندگار*سام درخشانی*



یادته؟خیلی وقت پیش گفتی که کدش پاک شده من الان جدیدشو ساختم
پاسخ: خخخخخخخ خدا روشکر بعد چند ماه متوجه شدی خخخخخخخ میزارمش


شادی
ساعت13:59---5 تير 1393
اوه اوه !!
اگر منصور بود الان میگفت :
قربون اخم اون چشای برراق !!
تموم کن اخم و تَخم تو ......:
مسی رههاچچون
پاسخ: اخم عالیجناب مال خوتمه شادی جوووووونم لبخندشون واسه شوووووووما


شادی
ساعت13:52---5 تير 1393


بالاخره وبتون باز شد برام !!دلم باستون اندازه ناخن انگشت کوشولوه پای مورچه ریزه ها شده بوت!!
باسه عالیجنابم اندازه چشم سوزن منجوق دوزی شده !!!هوینجوری داره ریز تر میشه !!


مهلا (بانو)
ساعت12:10---5 تير 1393
اوااااااااااااااااااا

خاک بر سر صدام

اقا شما هنوز نمیدونین رنگ قرمز پایین پرچمه ایرانه نه بالا؟؟؟
ورداشتین دارین قرمزو میزنین بالاااااااااااااا؟؟؟؟؟

واقعا متاسفه بانووووووووووووووووووو
پاسخ: اواااااااااااا من دقت نکرده بوتمممممممم سوزه 20و30شدن دوباره


زهرا
ساعت11:31---5 تير 1393
خیلی خوشگله مرسی رهاجون چرا دیگه به من سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟

مرضیه_682
ساعت11:12---5 تير 1393
ای جونم چه بامزه
آقا فقط آقاااااااااااساااااااااااااااا ام
پاسخ: سلام عزیزممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها