رویای گنجشکها
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

رویای گنجشک‌ها

گاهی پس از گذشت سالها وقتی اسم یک سریال یا فیلم را در ذهنت مرور میکنی حتی اگر موضوع ان برنامه تلخ هم بوده باشد تو خاطره قشنگی از ان داری اخرین سریال خوبی که اخیرا!!!!!!!!!حدود یکسال قبل از تلویزیون دیدم سریال زیبایی بود به نام رویای گنجشکها با کارگردانی خوب راما قویدل

این سریال که قرار بود ماه رمضان پارسال ازشبکه دوم سیما پخش شود به بهانه داشتن تم غمگین از لیست برنامه های صداوسیما حذف میشود وسریال بسیار ضعیف چمدان جای انرا میگیرد 

برای اینکه یادی از این سریال بکنیم ابتدا از استاد علی نصیریان شروع میکنیم شاید تنها حضورشان در این سریال مهر تاییدی بود بر کار راما قویدل

راما قویدل در این مورد میگوید:(هرگز از یادم نمی‌رود که یک روز آقای نصیریان دنبالِ پمادی برای محل گزش حشره‌ها می گشتند، وقتی من مساله را جویا شدم، ایشان پاچه‌های شلوارشان را کمی بالا کشیدند و من دیدم هر دو پایشان از شدت گزش پشه و سایر موجودات به شدت متورم و خونین است؛ اگر راستش را بخواهید خیلی تلاش کردم تا با دیدن این منظره جلوی اشک‌هایم را بگیرم؛ ولی خوشحالم که با وجود تمام سختی‌ها و مشکلات گروهِ باایمانی داشتیم که همه با جان و دلشان کار می‌کردند...)

علی نصیریان

بازی تک تک بازیگران این سریال بسیار خوب بود کوروش تهامی گلاره عباسی مهسا کرامتی و خانم حاجیان هرکدام به درستی در جای خود قرار گرفته بودند و جالب اینجاست که در نشستی برای این سریال برگزار شد مسئولان مطرح فرمودند شخصیت کوهیار با بازی کوروش تهامی دو شخصیتی بوده زیرا گاهی سر بچه ها دادمیزده!!!!!!!!!!!!

http://www1.jamejamonline.ir/Media/images/1391/08/07/L00826390144.jpg

شاید سام درخشانی سخت ترین انتخاب کاری خود را برای انتخاب نقش کیا در این سریال انجام داده باشد او که قبل از این سریال با سریال نابرده رنج در ذهن مخاطب است(بازی در شهر دقیانوس قبل از پخش نابرده رنج به اتمام رسیده است)با انتخاب کیا ریسک بزرگی میکند اما به زیبایی از پس این نقش برمیاید.

سام درخشانی میگوید:سريال "رؤياي گنجشك ها" نخستين تجربه اي بود كه من بدون خواندن فيلمنامه و به دليل اعتماد به راما قويدل و گروهش، قرارداد بستم.

انگار مدیران محترم رسانه ملی تنها دغدغه شان خنداندن مردم است با هر بهای گزافی

امسال شاهد پخش سریال بسیار ضعیف خروس از شبکه دوم هستیم سریالی با فیلمنامه ای ضعیف و بدون محتوا تنها شیرین کاری این سریال این است که خواهر اسی به برادرش بگوید ناصر!!!!!!!!

سپندامیرسلیمانی نیشخند بزند وهمه بگویند بسه ببند!!!!!!!!!!!!!!

جالب اینجاست که حمیدلولایی در اخرین مصاحبه اش گفته سریال خروس بسیار موفق بوده است!!!!!!!!!

من یک سکانس از رویای گنجشکها را خیلی دوست داشتم ان هم زمانی بود که اولین بار سام درخشانی(کیا)با ارتین پشنگ(توکا)روبرو میشوند و توکا در حالی که نقاشی خود را نشان میدهد به سام درخشانی میگوید ببخشید اقا من شما را نمیشناختم نقاشی شما نکشیدم و سام درخشانی در جواب میگوید اشکال نداره هر وقت شناختی بکش

خواهشمندم مدیران رسانه ملی!!!!!!!!!شما هم اول مخاطب خود را بشناسید بعد اقدام به ساخت سریال بکنید!!!!!!!!!!!!!!!

وکلام اخر

 
♥♥♥ام درخشانی(در نشست سریال رویای گنجشکها):

       بابت کاری که می‌کنیم باید جواب پس دهیم



نظرات شما عزیزان:

رزا وطن پور
ساعت20:28---9 مرداد 1392
رویای گنجشک ها یک سریال گرم و صمیمی بود. آپ شدم رهاجون. بیا بهم سر بزن و نظر بده.



www.tvblog.lxb.ir


پاسخ: سلام اومدم عزیزم


شیدا
ساعت2:24---9 مرداد 1392
سلام وب زیبایی دارید .خوشحال میشم به من هم سر بزنید و نظر بدید.منتظرم
پاسخ: سلام ممنون حتما میام


m
ساعت2:23---9 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوشگلی داری واقعا عالیه خوشحال میشم بهم یه سری بزنی خوشحال تر میشم که نظرم بدی منتظرتم دوست گلم

نظر یادت نره

موفق باشی
پاسخ: سلام ممنونم حتما میام


مهلا
ساعت14:40---8 مرداد 1392
رها جون از پریا خبر داری ؟؟؟؟

میرم وبش نمیتونم کامنت بذارم



کامنتا برام باز نمیشن



اگه بهش دسترسی داری بگو بهش



راستی بازم یه نقد خوشمل بذار دوس دارم
پاسخ: نه عزیزم پریا خیلی وقته وب من نیومده چشم میزارممممممممممممم شما امر کنیددددددد اطاعت میشود مهلا بانو


پریسا
ساعت0:23---8 مرداد 1392


عالی بوت مخصوصا جمله اخر


پاسخ: ممنون عزیزمممممممم


مهلا
ساعت18:45---7 مرداد 1392
وبنظرم خوده سام درخشانی هم بعدا از انتخابش پشیمون شده بود چون میگفت بدونه اینکه فیلمنامه رو خونده باشه قبول کرده که بازی کنه


به نظر من کلا سام درخشانی بعد از نابرده رنج انتخابهاش ضعیف بوده


حالا علتش چی بوده نمیدونم البته تا حدودی در مورد حدسیاتی میزنم





ببخشید اگر پر حرفی کردم اما خوب نظر من اینه


و دوس دارم که به جا سام رو نقد کنیم و خودش هم اینارو بخونه و کمکی باشیم برای پیشرفتش


ممنونم رها جون پستت عالی بود این پستا به نظرم خیلی خوبن و به موفقیت سام هم کمک خواهد کرد


راستی ببخشید رها جون کامنت اولم دوبار ثبت شد
پاسخ: خواهش میشود مهلا جونم خوشحالم که کامنت خوب میزاری گلم به هر حال اقای درخشانی باید تو انتخاب نقشهاشون دقت کنند طوری که تمام مخاطباشون راضی باشند مثلا من خودم راستش را بگو دوست نداشتم اما فکر نمیکنم از انتخاب کیا ناراضی بودند مصاحبشونو تو مجله خوندم گفته بودند رویای گنجشکها متفاوت ترین نقشم بوده خیلی چیزها از بازی من گرفته شد تا به شخصیت کیا نزدیک شوم ممنون مهلا جونمممممم خوبه شما کامنت گذاشتی اینجوری متن من از جنبه دیگه هم بررسی شد گلممممممممم


مهلا
ساعت18:38---7 مرداد 1392
رها جون عزیزم متشکرم



اما از نظر من رویای گنجشک ها هم از نظر فیلمانه و نویسندگی ضعیف بود تنها چیزی که باعث میشد مردم تماشاش کنن وجود هنرپیشه های خوب و پیشکستوش بود وگرنه از نظر متن بسیار ضعیف بود مدام کیا و همسرش رو سر سفره صبحانه میدیم که دارن لقمه میگیرن و میخورن و یا سکانسهایی که همش تکرار بود و انگار فقط واسه پر کردنه تایم هر قسمت بود .

به نظر من سام درخشانی این انتخاش بسیار نا به جا بود اون که اون سابقه درخشان رو تو نابرده رنج داشت نمیبایست که چنیین انتخابی رو داشته باشه . به نظرم سام توی این سریال چندان نقش خاص و مهمی نداشت حتی نقش سام رو میتونست یه هنرپیشه بسیار معمولی و تازه کار بازی کنه نیازی نبود که یه هنرپیشه خاص و مطرح این نقشو بازی کنه چون این نقش اصلا پررنگ و مهم نبود و چیزی واسه گفتن نداشت

و من متعجب هستم از جناب نصیریان یا ازیتا حاجیان که چطور این متن ضعیف رو خوندن و قبل کردن که تو این سریال بازی کنن ؟؟؟

شاید موضوع کلی سریال موضوعه بدی نبود اما متنی که از روی این موضوع کلی نشته شده بود به نظرم اصلا خوب نبود
پاسخ: سلام مهلا جونم تا حدودی باهات موافقم که بعضی سکانسها شاید تکراری میامد اما این سریال نوع خاصی از کارگردانی داره مثلا یک چیزی مثل رنگ خدا اما فکر نمیکنم نقش کیا هر کسی میتونست بازی کنه یک جورایی خاص بود ممنونمممممممم مهلا جونمممممم


sepid
ساعت14:33---7 مرداد 1392
رهـــــــــــــا واقعا عالی بوود. از این سریال خروس متنفرم اصلا خوشم نمیاد فقط یه قسمتشو دیدم دیگه نکاه نکردم بازم دودکش خیلی بهتره.

این رویای گنجشکها هم که خیلی قشنج بود مخصوصا هم که آقا سامی بازی کرده اصلا هر فیلمی بازی میکنه ها مثل اسمش اون فیلم میدرخشه
پاسخ: سلام عزیزم ممنونممممممممممممممممم


زهرا
ساعت13:40---7 مرداد 1392
مرسی رها عالی بود من اصلا پارسال فیلمای ماه رمضون نگاه نکردم امسالم نمیکنم فقط بعضی وقتا دودکش میبینم
پاسخ: سلام عزیزم کار خوبی کردی نگاه نکردی جالب نیستند اما دودکش حتما ببین عسیممممممممم


مهرنوش
ساعت13:15---7 مرداد 1392
سلام رها جونم

مثل همیشه عااااااالی بود

سریال چمدون که خیلی خیلی بد بود من حتی قسمت اولشو کامل ندیدم و خروس هم نمی بینم اصن خوشم نمیاد من رویای گنجشک ها رو خیلی دوست داشتم اما کامل ندیدم کجا میتونم دانلودش کنم؟؟؟

منم از اونجایی که کیا واسه خانومش لقمه میگرفت حرصم در میومد
پاسخ: سلام مهرنوش جونمممم فکر کنم دانلودش تو وب سحری هست


شكيلا
ساعت12:36---7 مرداد 1392
سلام رها جان...

ممنون بابت نقد زيبات...

منم اونجاي رو كه لقمه ميگرفت دوست نداشتم

اونجايي كه دعوا ميكرد خيلي باحال بود....

كلا از جاهاي خشن خوشم مياد...

خروس هم كه واقعا بي مزست..

هميشه گفتم و الان هم ميگم كه چمدان بدترين فيلمي بود كه من تو عمرم ديدم
پاسخ: سلام شکیلا جون کلا باهات موفقم عزیزممممممممم


Yas
ساعت5:12---7 مرداد 1392
سلام .شما سایتی میشناسید که بشه این سریال رو ازش دانلود کرد یا به صورت آنلاین دید؟؟
پاسخ: سلام لطفا از لینک دوستان به وبmy starبروید کامنت بگذارید سوال خود را مطرح کنید راهنمایتان میکنند فکر میکنم در ارشیو این سایت هست


sadaf
ساعت4:31---7 مرداد 1392
مرســـی رها جووون این نقدت هم عالی بود ...

کاش واقعاً یه خورده به این جمله ی قشنگ از آقای درخشانی توجه کنن!

سریالایی مثل رویای گنجشکها کجا و بعضی از این سریالای مسخره کجا؟!!!!
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم چه جمله قشنگیه من اتفاقی اخرین لحظه دیدم اضافش کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها