سام درخشانی برزیل(1)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقاااااااااااااااساااااااااااااااااام دوست داشتنی

به همتون خوش بگذره ایشالااااااااااااااااا

دوستای گلممممممممممممم میسی این مدت که نبودم برام کامنت گذاشتید

مهلابانو.سحر(مای استار).شادی.زهرا.مرضیه.ستیلا.طناز.نیکا.فاطمه.کیانا.

فاطمه جون. سمیرا.مهرنوش.بیتا.حلیاو...

ببخشیدنمیتونم کامنتهاتون جواب بدم باید برم ایشالااا تا26 دوباره برمیگردم

فقط اومدم ازاقاااااااااساااااااااااام به نوبه خودم حمایت کنم

از همتون ممنونم لطف دارید به من خیلی زیاد(عین اقاااساام گفتم)

اقاااااااااااساااااااااااااام از برزیل یک عکس اختصاصی واسه وب مای استار فرستادند

کلیک کنید روی لینک زیر ببینیدلطفااا

www.voooo.blogfa.com/post-840.aspx#



نظرات شما عزیزان:

نیاز
ساعت12:34---31 خرداد 1393
ممنون رهااا جون ایشالاکه هرچه زودتر برگردی دلمون واست خیلی تنگیده

فاطمه جون
ساعت11:07---31 خرداد 1393
ووییییی رها جونم تا من اومدم تو رفتیباشه گلم برو موفق باشی

زهرا
ساعت8:56---31 خرداد 1393
رهاجون مرسی از اینکه لینک عکسه اختصاصی سامو دادی منم ببینم
دیگه کم کم داشتم به خود کشی فک میکردم
من همون جوری قول دادم هر روز به وبت سر میزنم تا امار بازدیدش نیاد پایین
زودی برگرد


گلناز
ساعت19:03---30 خرداد 1393
اخیش بالاخره نظرات برام باز شد رها دلمون برات تنگ شده بود

مهلا (بانو)
ساعت18:07---30 خرداد 1393
اخی چه عکس های خوشگلی دومی رو از کجا کندی اوردی وبت رهاااااااااااااااااااااااااا؟؟ ؟؟

مرضیه_682
ساعت15:38---30 خرداد 1393
ای به فداااااااااااات رهایی جونیه خودممممممم

بیتا
ساعت15:13---30 خرداد 1393
مرسی رها جونممم
قربون اون حمایتت


زهرا
ساعت12:11---30 خرداد 1393
طفلی پژمان تو این عکسا هم به زور خودشو جا کرده
رها این عکسه اختصاصی تو وب سحر برای من باز نمیشه میشه تو بذاری وبت؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها