هنرمندان در برزیل(1)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اخی این اقای جمشیدی توی هیچ کدوم از عکسها بهشون درست جا نمیدند

فقط اقااااااااااااااساااااااااااااااااااااام دوست داشتنی

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت20:15---31 خرداد 1393
سلام خوبی میدونی تا برگشتنت شاید من دیگه نباشم ابجی واااااااااااااااااااااای دم گرفته راستی قراره عقد کنم پسری که قراره باهاش ازدواج کنم اسمش رضا هست احتمالا مرداد عقد میکنم دعا کن هر چه زودتر سامی برگرده تا من بیااااااااام تهران اخه تابحال نیومدم خیلی دوس دارم بیام بیام پیش سامی و داداش پژمان بازغی دلمک واست یه ذره شده راستی چرا اینستای منو نزدی تو پیوند هات نامرد بکشمت حالا تازه نیکی رو هم نزدیییییییییییییی واییییییییییی رها تو با این کارات منو به کشتن میدی ابجی رها فدات شم مگه ما چیمون تا بقیه کم ترههههههههههههه ایشاالله موفق باشی و شاد باشی
پاسخ: بسلامتی عزیزم مبارکه...ادرس پیج خودت و نیکی بده فالو کنم گلممممممممممممممم
پاسخ: ببخشید ادرسها یادم میره برام بزار حتما میزارم تو پیوندهام


سحر
ساعت16:47---31 خرداد 1393
سلامی دوباره ....
خوشحالم برگشتی رها جون
برا ÷پمانو که راس میگی همیشه هم فقط سرش جا میشه و میفته تو عکس
ممنوووووون


زهرا
ساعت14:09---30 خرداد 1393
هرچی این عکس اولی رو نگاه میکنم سیر نمیشم
مرسی رها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها