Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

این عکس اقای درخشانی در اینستاگرامشون گذاشتند و نوشتند

Avalin selfie mano arshane khaje amiri(asheghesham



نظرات شما عزیزان:

شادی
ساعت0:35---24 خرداد 1393
پس از طرف من لطفا بهشون بفرمایید که من قهرم تا 2 سه روز بعد از "روز قیامت" !!!
شوخیدم !!من توقعی از جهت وب ندارم !!فقط دلم میخواد اغیار بذارند که عاشقشون بمونم !!


مهرنوش
ساعت20:35---23 خرداد 1393
merciiiiiiiiiiiiiiii
پاسخ: فدات شم


زهرا
ساعت13:16---23 خرداد 1393
سلام رها جون آنلاینی؟
پاسخ: الان هستم عزیزم کارم داری عزیزم؟
پاسخ: رفتم دیگه نبودی عزیزم


سمیرا
ساعت12:56---23 خرداد 1393
رها پانته آ چیکارم داره؟
مرررسی عمو رفتن
دیشب سه تا خبر بد بهم دادن
1-کلاسم و خواب موندم نرفتم خانومم زنگ زد عضبانی
2-یکی از مدارس قبول نشدم ولی خداروشکر بقیه قبول شدم
3-عمو برنامه دعوت بودن و ندیدم
جییییییییییییییییییییییییییی یییییییییغ
پاسخ فدات شممممممم عزیزم هرسه تاش فدای سرت!منم برنامه ندیدم...


بیتا
ساعت12:00---23 خرداد 1393
من نمیدونم اقااا چرا یه شکل دیگه شدن
پاسخ: بنظرم نالاحن هستند اندکی


بیتا
ساعت11:57---23 خرداد 1393
شادی جونممم
22 تیر جام جهانی لعنتییییی تموم میشه
خوبه حداقل اقا برا تولدش اینجاست
پاسخ: نه عزیزم بعد اتمام بازیای ایران برمیگردند تا ته جام جهانی که نمیمونن!ایشالا که ایران صعود نکنه از گروهش!!!!!!!خخخخخ


بیتا
ساعت11:52---23 خرداد 1393
وااای نمیدونم چرا اینقد حالم بده
رهاجون یه ذره دلداریم بدههههه
پاسخ: منم دپرسم حالم خوف!نیست!!!!!!!!!!!یعنی دارم دق میکنما


بیتا
ساعت11:40---23 خرداد 1393
رهاییییییییییی
کجایی که اقاااا رفتتتتتتتتتتتتتت
پاسخ: بله عزیزم رفتند سفرشون بسلامت


شادی
ساعت9:40---23 خرداد 1393
اییییییییی الاهییییییییییی قوربونش بشممممم مممن !!چیگگد معصومانه خوابیده فرشته کوچولو !!!خودم باس باسش ی دخمل خوشمل بیارم !!!ووووایییییییییی رهههههههااااااااا جججونم : من پت پخخخخخخخخخخختت ندییییییدم !!ووووووووووووونگ ونگونگونگ!!پس چرا تو اینستا خبر ندادند ؟؟اییییییییی فففففداییییی سسسسسسرشون بششم ممن الاهیییییییی !!!چققققققددددررررررر دلم باسشون تنگ شده !!انگار هر روز می دیدیمشون !!!چند روزززززز این جام جهانی لعنتی چند روووووز طول میکشه رها ججون نمیدونید؟؟؟حوصله هیچ کاری و ندارم !!!
راسسی تا یادم نرفته خدمتتون عارض شم که نخیییییرم !!من مطمئننم ی دونه از اون جعبه ها که تو خواب دیدم که معلوم نیس توش چی هَه برام سوغاتی میارند !!(سوغاتی با این غ )خخخخخخخخخخ
ضمنا محض اطلاع سرکار قلب عالیجنابم از طلای نابه و هیجوقت ه هیجوقت شاعر وب وعاجق بی قرارشون و فراموش نومی کنند !!بهههله

پاسخ: شادی جوووووووووونم اقاسام نامهربون شدند یکمی...دوسه روزقبل من بهشون گفتم=اقااااااااااااانامهربون شدین مای استار نمیایید همش اینستا هستید پس ماچی دلتنگتونیم شدیا!!!!!!!!!!!ااما ممنونتونیم همیشه مای استار اطلاع میدین قبل برنامه زنده!!!!!!!!شادی دیدی چطور اقامنوضایع فرمودند دیه خبرندادند که حرف نزنم!!!!!!!!!!!خومنم دیه اینستا نمیروم!تحریم میکنم خودمو....عذاب وجدان دارم حس میکنم تغصیر من شده که اطلاع ندادن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها