سام درخشانی و برزیل
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس با تشکر از گلناز جان samderakhshani_fans_golnaz@

اخرین خبر اعزام هنرمندان به برزیل

ازاقای پژمان جمشیدی سوال پرسیدن ایشون گفتند

که اقای سام درخشانی هم عازم سفر هستند

====================

اقای درخشانی اومدند شبکه 5 برنامه زنده

من ندیدم اما دوستان گفتند که

اقاسام گفتند که=ساعت3صبح روزجمعه23خرداد93میروند برزیل

 

 



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت1:23---23 خرداد 1393
نه خیر!هیجا اینترنت ایران نمیشه با این سرعتش!
آقا سام دیگه پانی دوست نداره..نه لایک میزنه،نه میاد پیجش...
آقا سام با اینترنت سیمکارتش همیشه کار میکنه..بنابراین همیشه اینترنت داره.
آقا سام یه لایک ب پانی بزنه پانی خیالش راحت شه


مرضیه_682
ساعت0:33---23 خرداد 1393
با اینکه اگه نمیرفت خیلی خیلی خوب میشد
ولی خب چاره چیه
اکشالی نداله ایشالا بهش یه عالمه خوش بگذره و سفرش بی خطر باشه


نیکا
ساعت23:40---22 خرداد 1393
این عکس خیلی قشنگه
اقاااااساااام هم میرن برزیل خودشون گفتن جمعه ساعت 3 صبح پرواز دارن امیدوارم به سلامتی برن و برگردن واییییییییییییییییییی من که استرس دارم


پانته آ
ساعت23:06---22 خرداد 1393
mehranahmadiofficial پیج مهران احمدی! می تو رها خخخ
............
این اشکای من تو وب تو چی میکنه؟؟؟؟؟
پاسخ: پانی باورکن برزیلم اینترنت داره!اقاسام میتونن لایک بزنن پست بزارن


پانته آ
ساعت23:03---22 خرداد 1393
بانو....هی... دل منم خیلی واسش تنگ میشه،برزیلم که ملتش شولوغ پولوغ کردن،واااااااااااااااااااااااا اای...
هیچی بد تر از این حس نیست...

............
مثلا من پانی مشاورم رهااااااا،یکی باس به من مشاوره بده...)
پاسخ: عزیزمممممممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت22:18---22 خرداد 1393
پانی سام داره میره برزیل

دلم تنگ شده


پانته آ
ساعت22:16---22 خرداد 1393
نه همینجام بگی حله
........
آقا سام رفت شبکه 5،رفت برزیل،من 5 ندیدم..
پیش به سوی بنزین و کبریییییت
پاسخ: بد عادتمون کردند من مطمین بودم اه برن تی وی خبرمون میدهند!!!!!!!!!!!!!!!


مهلا (بانو)
ساعت22:13---22 خرداد 1393
رها سام امشب ساعت سه پرواز داره به سمت برزیل

خودش گفت اومده بود شبکه تهران داشتم شام میخوردم یهویی لقمه تو گلوم موند وقتی مجریه گفت مهمون برنامه امون سام درخشانی

رها دارم میمیرم از دلهره نمیدونم چه مرگم شده اخه وای خداااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ: من ندیدم مطمین بودم!!!!!!!!!!!بهمون خبرمیدهند!اگه بخواهند بروند برنامه تلویزیون!


پانته آ
ساعت21:13---22 خرداد 1393
گفتم به حاااااااج خانوم بگو من میدونمو اووووووووووون یادت رفت؟؟؟
اوا سلام! رهااااااااااا سلامم یادم رفت!
خیلی خوشگله!
پاسخ: خخخخخخ یادم رفت دفعه دیه بش میگم بگم پانی گفت بیا پیج من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکس وب پرندگذاشتی؟


شادی
ساعت20:34---22 خرداد 1393
حالا.........
آی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی ....
اخماتو واکن !!!!
من خوتم باس برم ی شکست عشقی به این " امید جهان " وارد کنم !!!!زیادی سرخوشه !!!
پاسخ: یعنی من موندم اقااااااااااااااساااااااااااااااااام نینی داشته باشن یکی ازاین اخمابش کنن نینیه واکنش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟


شادی
ساعت20:28---22 خرداد 1393
آخیییییییی ..ریودو ژانیرو ؟؟؟چ اسم سختی هم داره !!!چ سختی باید بکشند عزییییییییزم !!بمییییییییییییرم الاهی!!
سفربخیر و سلامتی انشاللا !!
خودا کنه مباظب سوغاتیای ما باشند عالیجناب !!
پاسخ: شما دیه خیالتون راحت!!!!!!!!!!!!کسی تو سرزمین قهوه و مانکن های190سانتی بفکرخرید!!!!!!!!!!!سوقاتی برای خاله شادونه نمیباشد!عجیجم خخخخخخخخخ


مهلا (بانو)
ساعت19:53---22 خرداد 1393
سفرت سلامت
پاسخ: سفر به خیر و سلامت


سمیرا
ساعت19:02---22 خرداد 1393
ایشالا این جام جهانی نبود
به هرحال امیدوارم سالم برن و برگردن
مرررررررررررسی رهاجون
پاسخ: خواهش عزیزم.منم جام جهانی دوست ندالم!ایشالا2000تاگل تیم فوتبالمون بخوره!!!!!!!!!خخخخخ بعد با دستهای پرگل برگردن خخ


بیتا
ساعت17:52---22 خرداد 1393
مرسی رها جونمم
اصن دیگه حال و حصله ی درس خوندنم ندارم
انگار اقاسام انگیزه زندگیه منه
چقد این عکسه نازه...
پاسخ: خواهش میکنم عزیزممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها