عکس دیده نشده سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس باتشکر از شکیلا جون و مهرنوش جون

ادرس پیج هاشونم تو لینکهای روزانه وبم هست



نظرات شما عزیزان:

پريا
ساعت10:44---23 خرداد 1393
اهاااااااااااااباشه خيلم راحت شد............مرسيييييييي

پريا
ساعت19:28---22 خرداد 1393
مگه تو برزيل چه خبره كه ميگين نرن ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: خبری نیست عزیزم...دلمون براشون تنگ میشه..


بیتا
ساعت11:45---22 خرداد 1393
خیلی خطرناک رفتن به برزیل با این اوضاع....
پاسخ: عزیزم درست کن...بعد ادرسش به بچه های مای استار بده همه حمایتت میکنن


بیتا
ساعت11:39---22 خرداد 1393
شاید ربطی به یار دوازدهم نداشته باشه
شاید اقاسام فقط برای تماشای بازیها میرن
لامصب این اخبارم که چیزی نمیگه ادم بفهمه
رها جون اگه خبری شد حتما بهمون بگو
خدا کنه اقا سام اینستا پپست جدید بذاره بفهمیم چه خبره
ولی دلم میگه که نمیرن
خدا کنه که دلم این دفه راس بگه
پاسخ: به احتمال زیاد رفتند...حالا تا امشب بایدببینیم چی میشه


بیتا
ساعت11:31---22 خرداد 1393
ینی رفتتتتتتتتتتتتتتتت
وااااااای
انگار هر روز میدیدمش که اینقد ناراحتم
ولی الان که دارم مینویسم بغض بد جور گلومو گرفته


مرضیه_682
ساعت10:14---22 خرداد 1393
رهایی چی شد سام میره برزیل؟
پاسخ: نمیدونم عزیزم جوابی که بیتا دادم بخون.


بیتا
ساعت10:01---22 خرداد 1393
وااای بچه ها اقاسام پست جدید اینستا گذاشتن بعد دوباره حذف کردن
شماها ندیدید چی بود عایاااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم من ندیدم بچه ها گفتن خیلی سریع حذف کردن...فقط زیر عکسشون نوشتند راهی برزیل شدم!ولی خیلی سری عکسو حذف کردند


پانته آ
ساعت23:50---21 خرداد 1393
نیاز جان راحته،فقط از هوم پیج مرورگرت جی میلو انتخاب کن،همین!توضیح خواستی درخدمتم!
رها اگه نیاز ندید،تو بش بگو.


پريا
ساعت23:35---21 خرداد 1393
اره ديگه كم چيپس وپفكوتخمه و.........بخورن تازه لاغر شدن.البته ما ايشون رو در همه حال دوس داريم مگه نه رها جون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: اون که بله ایشون عزیز هستند اما خوب سلامتیشون خیلی مهمه


شادی
ساعت22:48---21 خرداد 1393
مودونی؟؟؟چرا بریزیل تشریف نمی برند ؟؟؟

من مودونم چرااااا؟؟

بگگگممممم؟؟ ؟؟

چونکه قراره بریم ی گونی پُفیلا و تخمه و پاستیل و قرقوروت و .....بخریم تو اون اتاق گوشه !!!ی وب مای استار باعالیجناب دورهمی فوتبال بیبی نیم !!مسی گل زد هم بالش پرت کنیم هبا !!!خخخخخخخخ(بی آفتابه مسی نشم من الاهیییییی !!!)بوگو آآآممین !!

پاسخ: شادی جونم دوعا کنین نروند اما بانی فیلم گفته میروند! بعدم مباظب باشین عاغا تو رزیمن زیاد حلوحوله نخورن وسط تماشای بازی خخخخخخخخ


شادی
ساعت22:45---21 خرداد 1393
!مطمئنیییییییید؟؟؟اکککککوجاااا

شادی
ساعت22:40---21 خرداد 1393
بححححححححححح رها ججون :سلام خوفین عجقم ؟؟این منحنی کاردیو گرافی قلبم ه !!!: (ـــــــــــــــــــ)هیچچی دیگه !!!از فراق عجقم و وبتون دققق کردم !!برای شادی ه شادی جمیعا فاااوتحه !!
عههههههه!!!مطمئنیییییییید؟؟؟ا
پاسخ: چه چیزی را مطمینم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینکه عکس دیده نشده بوته بله مطمینم! اینکه خودشون گفتن احتمالن نمیرم! بانی فیلم گفته حتما میروند! دورازجون شادی جونم باشه ایشالا فاتحه برای دوشمنایتون میخونم


نیاز
ساعت18:05---21 خرداد 1393
رهااااجون وقتی سحر خاطرم رو بذاره به این پی میبرید که قوهههههه تخیل بالایی دارن خخخخخ

نیاز
ساعت17:27---21 خرداد 1393
هووووووراااا بالاخره این تحریم ها یه فایده ای داش همین الان مامانم اومد بیس شدم
رهاااا ینی میشه داداشی جواب بده
پاسخ: فکرنکنم عزیزم..احتمالش خیلی کمه..ایشالاخودت عضومیشی زیادجواب نمیدن گلمممممممم........افرین بهت تبریک میگم


نیاز
ساعت17:19---21 خرداد 1393
آهااااان خوب خداروشکر ممنون

نیاز
ساعت16:53---21 خرداد 1393

رهاااایی دیدم ولی دوتا عکس دیه هم بود که داداشی با موبایل خودش از خودشو نرگس محمدی گرفته بودو هر دو خیلی از ته دل میخندیدن
نه بابا پانی جون زحمتش میشه خودش اینقده کار داره
پاسخ: نه عزیزدلم اون عکسها اقاسام نگرفته بودن وقتی فیلم ارثیه پرماجرااومد ببین دارن یک سکانسی بازی میکنن که روی نیمکت نشستند بعد که کارگردان کات میده چندنفرمیخان با بازیگراعکس بگیرن یعنی دقیقا اونجا که نشستند سکانس مال فیلمه فقط برگشتند و دارن به هواداراشون لبخند میزنند این وسط مردم مقصرن که موقعیت نشناسی میکنن..وقتی خوداقاسام این عکسوگذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند حاشیه دیگه همه چیز معلومه عسیسم



نیاز
ساعت16:47---21 خرداد 1393
پانی جون ایمیلم ندارم قربونت برم ببینم میتونم درس کنم ایمیلو یا نه...
پاسخ: خوب بزار پانی اومد بگو برات ایمیلم درست میکنه اگه نتونستی


پانته آ
ساعت16:16---21 خرداد 1393
نیاز خودت کامنتمو همین پایین بوخون

نیاز
ساعت16:09---21 خرداد 1393
ممنون رهاااایی اکشال نداره واقعا ازت ممنونم کجا باید برم اون عکسا رو ببینم؟؟؟؟؟
پاسخ: کدوم عکس نیازجونم؟همین که اقاسام گذاشتند ببین عزیزم سمت چپ وبم ببین بگرد نوشته حاشیه برای سام درخشانی روش کلیک کن باید این عکس اقاسام دیدیه باشی راستی پانی میتونه برات اینستا درست کنه
پاسخ: سمت چپ وبم تو قسمت اخرین مطالب بگرد روی مطلب اشیه برای سام درخشانی کلیک کن
پاسخ: http://instagram.com/p/oOwl4kxJRw/ یا روی این کلیک کن که ابی بشه بعد کپی کن بعد اون بالا که ادرس وبم هست پاک کن اینو پیست کن عکسو میبینی خوب اخم عاغاسام معنیش چیه؟تازه خودشون گذاشتند تو صفحه خودشون و نوشتند حاشیه


پانته آ
ساعت16:08---21 خرداد 1393
اوه اوه آبروم رفت!باشه میرم،فقط به نیاز بگو اگه اینستا میخواد،من درست میکنم،فقط ایمیلشو بهم بده،اگه نمیخوادم که هیچی!!
رها تهدید میکنی؟؟؟
من اینجا پز دادم؟؟؟یا پیج سام؟؟
(نظر خودم:تو جفتش خخخ)


پانته آ
ساعت15:56---21 خرداد 1393
همینجا بش بگوووووو
رهااااااااا تو از کجا یادت بود من معدلم بیست بوده؟؟؟؟
پاسخ: بس پز داده بودی با معدلت خخخخخخخخخ بروبه اقابگو نمیرن برزیل خوشحال شدی وگرنه خلع درجت میکنماااااااااااااااا سرجوغه


بیتا
ساعت15:31---21 خرداد 1393
مرسی رها جونممم
فارس نیوزم که نظرارو تایید نکرددددد ترسیدن اتفاقی برای سایتشون پیش بیاد

پس اقاااسااام برزیل نمیرن
راستی رهاییی اقا سام با مازیار فلاحی رفیقن عایاااا؟
اخه موخوام برم کنسرتش
امروز رفتم تقویم کنسرتا رو دیدم کسی بهتر از این پیدا نکردم
باز با رفقا میریم حال و هوا عوض شه....
پاسخ: نه تایید نکرد ولی خودشون خوندن که خخخ.......فکرنکنم بامازیارفلاحی اونقدرصمیمی باشن...ولی دیدی جزو دعوتیابودن و شماهم دیدیشون.


مهلا (بانو)
ساعت14:43---21 خرداد 1393
اره رها منم فکر میکنم این روزا خیلی سر حال نیست حس میکنم
پاسخ: اگه بنده خداسرحال بود که روزی دوسه ساعت تو اینستاوقتشوالکی نمیگذروند..منم نگرانشونم چشاشونم مثل قبل توش خوشحالی نیس!بانو بریدپیج اقابگیدخوشالیدنمیرن برزیل
پاسخ: بانو اگه برن خیلی بد میشه یک کامنت بخاطر دل رهایی بزاری ابراز خوشحالی کنید که نمیروند خوبه نظرشون عوض شه برن برزیل تو استادیوم وسط جمعیت!!!!!!!!!!!!!!این فوتبالیستها بتشویقن عایا!!!!!!!!!!!!!! درضمن اونقدرهاهم نگرانشون نباشین چون هرشب دارن بروبچ تو اینستالایک میزنن خخخخخخ دیشبم که جواب سپیددادن که احتمالا برزیل نمیرم!!!!!!!!!!!!


نیاز
ساعت14:38---21 خرداد 1393
ممنووون رهاااایی نطرخصوصیم رسید اگه رسید یه تغیراتی بهش بده کم و زیاد کن بعد بذار اسمم هم بذار نازنین
پاسخ: نیاز عزیزم من الان میرم کامنت ازطرف میزارم اما یک قسمتیش نمیزارم مگه این عکس و پست اقاسام ندیدی گلم ایشون تقصیری نداشتن درحال فیلمبرداری یکی عکس گرفته برو دوباره این عکس ببین بعد همینجا من میام کامنتتی که ازطرفت گذاشتم به اقاسام اینجاهم میزارم فقط اخم اقاسام ببین این جواب اون عکسیه که اون خانم منتسر کرد http://instagram.com/p/oOwl4kxJRw/
پاسخ: نیاز جان من از طرفت اینو نوشتم براشون همون که خودت خاستی فقط جریان اون عکسونپرسیدم چون قبلا توضیحش خودشون دادن samderakhshani54raha @samderakhshani سلام اقاسام..اقای درخشانی یکی از طرفداراتون به اسم نیاز ازمن خاست که به شما پیغامش برسونم(نیاز=سلام اقای درخشانی من نیاز هستم13سالمه از وقتی نابرده رنج نشون داد من طرفدار شما شدم دیدم شما بازیگر بااخلاق مهربون و بیحاشیه ای هستید شما الگوی من هستید من متاسفانه اینستا ندارم اما خیلی دوستون دارم و تا جایی که بتونم ازشما حمایت میکنم امیدوارم همیشه موفق باشید)اقای درخشانی اینها حرفهای نیاز جان بود و بدون تغییر رسوندم دستتون نیاز خیلی دوست داره شما جوابش بدین اما من بهش توضیح دادم که احتمالش کمه چون اینجا58هزارنفر دارن کامنت میزارن اما بهش قول دادم که شما کامنتشو حتما میخونید =====================
پاسخ: نیازجان عزیزم ببخشید متوجه نشدم گفتی اسمم بزار نازنین..باورکن اینقدرگرافتارم گاهی بدمیبینم عزیزم دیگه ببخشید ولی اشکالی نداره اینجوری چون اسم دختراقای دیربازم نیاز هست بهتر یادشون میمونه


پانته آ
ساعت12:47---21 خرداد 1393
اگه یه دفعه دیدی حاج خاونم سمیرا رو،بگو مباشر تیر بارونت میکنهههههههههه...
یه سراغ از ما نگیری هااااااااااااا
بش بگو!
پاسخ: سمیرااینستانداله چطوری بیاد پیش تو خانم معدل بیستی خخخخخخخخ


پانته آ
ساعت12:26---21 خرداد 1393
سلامی دوباره به رها خخخخ
ما نینی کوشولوهای بچه مدرسه ای از عذاب خرداد رهااااااااااا شدیمم خخخخخ
و آخرین نسل نی نی کوشولوهای راهنمایی خخخ
رها خیلی زحمت کشیدم دعا کن خوووووب بشه معدلم...
.........
عکس آقا عالیه.
پاسخ: خخخ پانی میگم توهم تو اینستاابراز خوشحالی بکن اقابرزیل نمیرونداینجوری من ضایع میشم فقط من گفتم خوشالم برزیل نمیروید..هرکدوم ازبچا هم که میدونی مخالف برزیل رفتن عاغا بودن بگو بروند تو پیج عاغا تولیدخوشحالی کنن لطفاااااا


مرضیه_682
ساعت12:03---21 خرداد 1393
سلام رهایی
رهاجونیم سام تو کدوم پست گفته برزیل نمیره؟

پاسخ: عزیزم توی پیج سپیده جان گفتن..لینکش تو لینکهای روزانه وبم هست..توی اون پستی که عکس دکترتوتونچی باکت سپید هست اونجا نوشتند=سلام احتمالن نمیرم


سمیرا
ساعت11:54---21 خرداد 1393
مرررررررررررررررسی رهاجون...خیلی قشنگ بود
رها شما تا حالا شده خیلی استرس داشته باشی دلشوره تمام وجودت و بگیره نتونی حتی بشینی؟ یه ساعت دو ساعت و حتی یکی دو روز بعد یه خبر بد بهت برسه ؟
پاسخ: عزیزم قبل امتحان دلشوره داشتم همیشه..منتظرخبربدنباش به این فککن که خبرخوبی قراره بهت برسه ایشالا


مهلا (بانو)
ساعت0:09---21 خرداد 1393
رهای عزیزم شب تو هم به خیر
پاسخ: بانو من احساسم میگه عایجناب شاد نیست و غصه ای دارن...ندونم چرا؟


مهلا (بانو)
ساعت23:55---20 خرداد 1393

نذار اینا رو رها

نمیدونم چرا امروز هر عکسی که از اقا میبینم حالم دگرگون میشه
پاسخ: بانو ادامه کامنتت تو پست قبلی بازم نوشتم بخونید....منظورم اینه کامنتتون تو پست قبلی ببینید...شب بخیرمهلای عزیزم..من دیگه فقط برام مهمه که دوستای خوبی مثل شماها دارم..اینکه سام درخشانی بدونه منم ازطریق وبم حمایتش میکنم مهم نیست اینکه بدونه بروبچ مای استار همیشه همراهشن فکرکنم اصلا مهم نباشه زیاد...خداکنه امار اینستاشون ازهمه بازیگرای دیگه بالاترشه چون خداییش حقشونه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها