Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

بهترین بازیگر سریال پژمان اقاااااااااااااااااساااااااااااااام

عکسها باتشکر از پانته آ مشاور ادرس پیجش روی عکس اولی هست!



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت13:33---22 خرداد 1393
سلام رها جون امیدوارم حالت خوب باشه .

من تقریبا همیشه به این وب می اومدم ولی نظر نمیدادم .

ولی الان نظر میدم . وبلاگ قشنگی داری از این که مطالب اقاااا سااااام رو میزاری ممنون

فعلا پاسخ: سلام عزیزدلم خیلی خوش اومدی به وبممممممممم..ممنون بابت کامنتهایی که برای همه پستهاگذاشته بودی.ببخشیدنتونستم همه جواب بدهم


نیکا
ساعت2:08---22 خرداد 1393
واقعا توی این فیلم گل کاشتن

پانته آ
ساعت12:24---21 خرداد 1393
چاکریم رها...
البته مباشر هستم خخخخخ
البته مشاورم بد نیستا...
خوب..لقب چهارم توسط فرمانده رهااااااااا به اینجانب اعطا شد...
خخخ دیشب ملکه این هیون خلع عنوان کردن،امروز به من لقب دادن خخخخ
فقط خدا کنه جزو چند شغله ها حساب نشم خخخخخ
پاسخ: توپیج اقاسام بگو خوشحالی برزیل نمیروند


سمیرا
ساعت12:01---21 خرداد 1393
مرررررسی رهاجون
خیلی دلم تنگ شده نمیتونم
پاسخ: بیابقلم بوووووووووووس


مهلا (بانو)
ساعت23:36---20 خرداد 1393
خوندم رهایی درستشم همینه که نوشتی عزیز دلم

در ضمن تو تا حالا از بانو بی معرفتی دیدی ؟؟؟ اگر از طرف منم مینوشتی و من مخالف بودم هیچوقت ضایعت نمیکردم اول ا اینکه حرف منم بوده ثانیا نهایتش میومدم به خودت کامنت خصوصی میدادم

اخه بانو کی از این کارا کرده رهاییییییی؟؟؟؟

رهایییییی برای بانو دعا کن دعا کن دلتنگی هاش تموم بشه
پاسخ: بانو دلم نمیخاست عالیجناب ازم دلخورباشه...امافکرکنم اصلا شایدبراشون مهمم نباشه...امامن دیرکامنت گذاشتم اخه لایکای بروبچ نگاه کردم اقابرای همه لایک زده بودن..پس اینستا اومدن و رفتن...راستی صبرکنیدیکعکس ازاقادارم میزارم شایدندیده باشید...مهلا اگه رفتی یک روزی امام زاده صالح همونجا برام یک فال حافظ خودت میگیری؟من اصلا نمیتون هروقت میگیرم ازجواب حافظ خوشم نمیات!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ: من اقای درخشانی فقط بازیگرمورد علاقمه همین..اماخوب دوست داشتم ازوقت بیکاریش سهمی هم به طرفدارایی که حتی وب ندارن و کم سن و سالن و همه جوره حمایتش کردن بده...سمیراستیلا مرضیه و...خلاصه این بچه هم کم حمایتش نکردن..امافکرکنم برای اقای درخشانی الان مهمه که اینستا و امارفالوراشون ببرن بالا وگرنه این قدربراش وقت نمیزاشتند..به هرحال حتما اونجوری صلاح میدونن..من این اخری کامنتم براشون بود..واقعادوست دارم سام درخشانی هرجاهست اول باشه..اولین دلیلم اینه که بدون پارتی و اینها اومده و اینکه چندین سال طول کشید بعد شد ستاره نه اینکه هویجوری یک شبه با یک سریال40قسمتی بیاد به همه چی برسه
پاسخ: مهلا بروببینشون برای شماکه کاری نداره شما تهرانین میدونم سخته..اماحداقل اینه که همین حرفاکه به من گفتین بش بگین خواهش میکنم


مرضیه_682
ساعت19:49---20 خرداد 1393
آخی یادش بخیر اون روزاچقده خوب بود هر شب آقاااااااااساااااااااااامرو میدیدیم
گل گفتی مهلابانو جان خیلی دلتنگ آقاساااااااام شدیم
مرسییییییییییی رهاجوووووووونم خیلی خوشمل بودن فدات
پاسخ: قوربونت برم عزیزم اره پاییز خیلی خوبی بود هرشب اقاسام


مهلا (بانو)
ساعت18:51---20 خرداد 1393
رهاییییییییییییییییی چه عسکای خوشگلی

بانو با دیدن این عکسا دلش تنگتر شد
کاش یه روزی برسه که بانو دیگه هیچوقت دلش برای اقا تنگ نشه
پاسخ: خخخ بانو من امشب حرفای شوما درقالب یک خاطره ازخودمون دوتا واسه اقامیفرستم فقط ضایعم نکنی هاااااااا بگی من نگفتم خخخخخ بزارید برم ببینم میتونم کامنت بزارم اینستا میام خبرتون میکنم
پاسخ: بانو ازطرف خودم نوشتم بخونید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها