احسان خواجه امیری در جشن حافظ
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 


این عکس اقای علی اوجی(نفرسمت چپ)گذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند

كنسرت احسان ;) تبريك براى كانديد شدنش در جشن حافظ براى تهيه بليط جشن حافظ به آدرس : www.iranconcert.com/ مراجعه فرماييد

---------------------------------

باتشکر از گلناز جون



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت0:19---13 تير 1393
سلااااااااااااااااااااام من قربون آهنگ وبلاگتو احسان وسام برم

نیکا
ساعت1:56---22 خرداد 1393
فقط اقای احسان خواجه امیری و اااقا سااااام

مرضیه_682
ساعت1:06---19 خرداد 1393
مرسیییییییییییییییی رهاجونییییییییم
چه خوبه که غکسای اینستا رو اینجا میزاری
واسه منی که اونجا نیستم خیلی خوبه فداااااااات


مهلا (بانو)
ساعت23:15---18 خرداد 1393
به سلامتی رها جون

انشالله شما رو هم فالو کنن . نمیدونم هر چی که خودت دوست داری همون بشه
پاسخ: نه عزیزم من نمیخام فالوم کنن چون از اینستا خوشم نمیاد و اینکه دوست ندارم زیاداونجا کارکنم همین وب خودم خوفه بیشترمیدوستمش...من فقط دوست میداشتم قلعه ببین خخخ
پاسخ: خخخخخخخ عالیجناب بااین قلعه مشکل داره ها پیج همه میره بغیر من الانم دارن اینستالایک میزنن خخخ


مهلا (بانو)
ساعت22:05---18 خرداد 1393
بانو به فدای قد و بالاتون اقاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا
پاسخ: راستی خبر دارید عایا؟؟؟؟؟؟؟؟اقااااااااااااااا بهار شیدا و صبا فالو کردن بروبچ خیلی خوشالن منم همینطور


سمیرا
ساعت20:02---18 خرداد 1393
ایول عمو جون مثل همیشه خوش تیپ
مررررررررررررررررررررسی رهاجون
پاسخ: فدات شم گلم


بیتا
ساعت19:19---18 خرداد 1393
رهااا جونمممم مرسی
راستی جشن حافظ اقااا سامی هم هست؟؟؟؟
پاسخ: نمیدونم عزیزم


سحر
ساعت19:02---18 خرداد 1393
خیییییییییلی خوشم اومد از دور سام خیلی باحال شده
احسان هم عالیه
مرسی رها جووووووون
پاسخ: خواهش عزیز دلم


نیاز
ساعت18:20---18 خرداد 1393
مممننننوووووون رهایی دیه داش حوصلم سر میرف چرا قهری
پاسخ: هویجوری عزیزممممممممم...گفتیم با یکی قهر کنیم خخخخ
پاسخ: عزیزم برام بفرست برات میزارم اما لطفا کوتاه باشه چون من نمیشه کپی پیست کنم و طولانی باشه شاید نخونن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها