درخشانی و بازغی دررستوران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس اقای بازغی گذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند

منو دوستم تو رستوران سامي،جاتون خالي البالو پلو ،ماست و خيار و قيمه،پلو .حتما سر بزنيد،پارك اب و اتش رستوران خونه

 



نظرات شما عزیزان:

یگانـه
ساعت13:39---14 شهريور 1393
سلام رها جان
یک سوال میشه بپرسم؟
میشه بگی قیمت و کیفیت غذاهای رستورانشون چطوره ؟؟
پاسخ: من نرفتم عزیزم ولی چندتا از دوستام رفتند گفتن عالی بوده اما قیمت من نپرسیدم


مرضیه_682
ساعت1:02---19 خرداد 1393
ای جووووووووونم چه عسک خوشملیه میسی رهاجوووووووووووونم
یعنی میشه یه روزیم من برم اونجا و یه عکس خوشمل با آقاااااااااااااسااااااااااااام دوست داشتنیمون بندازم


شادی
ساعت0:55---19 خرداد 1393
اوااااااااااه بوگو ماششاللا ه !!!خب صد کیلو ند که باشند!! ی بزنم به تخته ای !!چشم کف ه پاش ی !!!چیزی !!!مال بابا شون و میخورند شیطون بلا!!!(ولی جدا این فرمول آروم آروم وزن کم میکنه و ب سلامتیشون مضر نیست !!!) میشی رها جججونه دلم !!آقای بازغی رو خععلی دوست دارم و اون نفس خوشگله شونو!!واقعا آقاس و دوسداشتنی و معلومه که دوست خععلی خوبی هسسند چون یادتونه تو مغازه عطر فوروشی هم اومده بودند و با عالیجناب عسک انداختند !!خدا واس هم نیگرشون داره !!

پاسخ: من خانوم اقای بازغیو خیلی میدوستم خیلی خانوم مهربونین اومدن برنامه ماه عسل اخی...ایشالا یک خانوم به همین مهربونیم نصیب اقاسام بشه ایشالا


سمیرا
ساعت20:01---18 خرداد 1393
مررررررس رهاجون
اخییی...بالاخره یه اپ کردین پست جدید گذاشتین..دق کردم بس اومدم وب و دیدم نه سحر نه شما اپ نکردین...
میگم اون جاهای خالی واسه ما بچه های مای استار ها من به عمو سام گفتم ... خیالتون راحت
ایول .................................
فقط یه چیزی؟ اقای بازغی نوشتن(رستوران خونه)
پاسخ: اره عزیزم رستوران خونه نبشتن احتمالا اسمش عوض کردن من قبلا هم گفتم غذاهای محلی داره فقط


سحر
ساعت19:00---18 خرداد 1393
این الان منوی رستوران بود یا آمار چیزایی که خوردن؟؟؟؟؟؟؟
خیلی رستوران شیکیه . مثل سام عزیز
مرسی رهایی جوووووووووون
پاسخ: خواهش عزیزمممممممممم


نیاز
ساعت18:23---18 خرداد 1393
من موخوام برررررم ولی قطع به یقین هیش وخ نمیرم

مهلا (بانو)
ساعت17:27---18 خرداد 1393

اخییییییییییی پس فست فود نیست
رستورانه . حالا باز خوبه فست فود نیست چون هی اقا میخوردن و اضافه وزن پیدا میکردن باز غذاهای سنتی بهتره براشون

عزیزم به نظر اقا یه کمکی لاغرتر شدن .انشالله که این رستوران برای اقا خوب درامد داشته باشه
پاسخ: حالا شماهی ازشون تعریف کنین! خخ



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها