سام درخشانی و اقای پدر
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقاااااااااااااسااااااااااااام و اقای دیرباز که بتازگی پدر شدن

روی لینک زیر کلیک کنید و یک فیلم خیلی خیلی کوتاه از نیاز دیرباز ببینید

البته برای خودم صدانداشت و یکمی هم قطع و وصل میشد

instagram.com/p/oZilLIy6Z6/

--------------------------------------

فاطمه جون هم یک وب درست کرده به اسم اوای عشق این ادرسش بروید و حمایتش کنید

www.kolbeasheghan.loxblog.com/



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت16:56---15 خرداد 1393
کپی برایر اصله . چشماش رو کهنگو مثل کامبیز دیربازه .



ممنووووووووووون
پاسخ: اره خیلی زیاد به باباش رفته


مهلا (بانو)
ساعت15:22---14 خرداد 1393
رهاییییییییییییییییییییی پس نریمانو ندیدیدین که چیگدر خوشملههههههههههههههههههههههه



این بچه که باباش زشته اینه نریمان که باباش هم خوشملهههههههههههههههههه

البته هنوز دنیا نیومده فقط مامانش میدونه که چیگدر عسلههههههههههه
پاسخ: عسلتون از طرف ما هم ببوسین!خداکنه چشاش سبز باشه!


فاطمه جون
ساعت12:21---14 خرداد 1393
خدای من آقای دیرباز پدر شدن

بییی نهایت تبریک میگممرسیییییییییییییی ابجی جونم
پاسخ: بله نیاز کوچولو دنیا اومد


سمیرا
ساعت9:45---14 خرداد 1393
مررررررررررررررررررررررررررررر ررررررسی رهاجون



اقا سام عقب افتادن دوستاشون بچه دار هم شدن

نیاز جون خیلی خوشمله...اخیییییییییییی
پاسخ: اره چندجفت جوراب کمتر گیرشون میاد خخخخخ


فاطمه
ساعت8:57---14 خرداد 1393
سلام خوبی ممنون از محبتت ابجی ایشاالله جبران میکنم مرسی از این همه محبتت منو شرمنده کردی نمیدنم باید چطور ازت تشکر کنم بچه ها منتظر حضورتون هستم لطف کنید افتخار بدید بیاید خواستمممم سرتون بزنم نگید بی معرفت بود ایشاالله بیست و یکم امتحاناتم تموم میشه بعدش هر جر شده میام تهران پیشتون بای بای
پاسخ: خواهش عزیزممممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت0:52---14 خرداد 1393
اواااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا
شادنه خانوم مامانه بچه میدونه اسم پسرش چیه نه شاعر وب

نکنه دلت هوای عرب نی انداختو کرده ؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


مرضیه_682
ساعت0:17---14 خرداد 1393
سلااااااااااااام رهایی جونیم خوفی فدات بشم

انقده دلم تنگت بود عسیسسسسسسسسسم

وای که چقده بامزه ست این نیاز دیرباز
پاسخ: سلام عزیزم منم دلم برات تنگ شده بوت


شادونه جون
ساعت23:10---13 خرداد 1393
هیچچچمتوپول نیسسسند خعلی هم باربیییییییی وخوچتیپپ !!! خاک بسسسرم (شرمنده )این بهتره!!:

شادونه جون
ساعت23:04---13 خرداد 1393
رهههههههههههههااااااااااااااجج ججججججوون؟؟؟؟

راسسی بانوجان : اسم اون پسمل ناناسی چش رنگی (ساشا )س !!نه نریمان !!حالا ببینید .........


پاسخ: نخیرم نه ساشا نه شینا!!!!!فقط چنگیز خان خخخخخخخخ


شادونه جون
ساعت23:00---13 خرداد 1393
ووووووووووااااااااایییییییی این دخمله دل من و که بُ ُررررد با اون چشااااااشش !!ایییییییی فففففداااااااااییییییییییی اون نیگا نیگای شوما و و نیگا نیگای اون عمو آخا سامی تون ببیییییی ششم مممننننننن خاااااااانومیییییییییی طلااااا!!!
پاسخ: خاله شادونه نینیه خدایی نانازیه بیخود اسمش نیاز نیست


مهلا (بانو)
ساعت20:00---13 خرداد 1393
اول از اینکه اقاااااااااااااااااااااااااا اونشکمو پهلو رو اب بفرمایین زبون بانو مو دراورد ازبس گفت /:





ثانیا مبارک باشه اقای دیرباز انشالله تولد نریمان درخشانیییییییییییییییییی





بگو امین رهاییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
ایشالااااااااااااا نریمان درخشانی!زودتر دنیابیات خخخخخخخ!!!!!!!!وای خیلی توپول شدن عالیجناب زشته بخدا من بمحض اینکه پست جدیدبزارن میگم چااااااااااااااق هستین!!!!!!!!!

پاسخ: جواب کامنتت تو پیجم=بانو من دوسه دفعه بهشون گفتم بیایید قلعه تون ببینید...نیومدن...دیه روم نمیشه بهشون خودم بگم بیاد ببینه شاید قلعه خوشگلتروبزرگتری میدوستیدن!!!!!!!!!!!!!!


بیتا
ساعت19:58---13 خرداد 1393

وووییی چی قدر نباز خانوم ملوووووسه
پاسخ:بوسهنیاز خیلی بامزس من اسمشم خیلی دوست دالم



sepid*Hame zendeghim Sam
ساعت18:33---13 خرداد 1393
چه جالــــــــــــــــــــب شماره پیراهن آقای درخشانی تاریخ تولد منه
پاسخ: خیلی جالبه چه باحال


sepid*Hame zendeghim Sam
ساعت18:29---13 خرداد 1393
آره حالت صورتشو چشماش شبیهه.

از دختر آقای استخری هم عکس بزار اگه خواستی. خیلی نـــــــــــــــــــــــازه

پناه استخری
پاسخ: اره دیدمش خیلی ناناسه به باباش نرفته!!!!!!!(رها بدجنس)


sepid*Hame zendeghim Sam
ساعت18:20---13 خرداد 1393
مـــــــــــــــــــــــــــــ ــــرسی رها جووون ماشالا خیلی نازه بچشون خدا حفظشون کنه
پاسخ: اره خدایی ناناسه...بنظرم خیلی شبیه اقای دیرباز هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها