سام درخشانی و رفقا
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقاااااااااااااااااااسااااااااااااااااااام

عکس با تشکر از صبا جون samderakhshani_54@



نظرات شما عزیزان:

نیاز
ساعت18:36---12 خرداد 1393
رهااا کجایی منو دریاب خواهش میکنم برو وب مای استار همه سوالامو نوشتم اگه ممکنه جوابمو بده راستی سلام یادم رفت خیییییییییییییلللللییییییییییی ی دلم واست تنگ شده بود اخه من خیلی عجله دارم

سمیرا
ساعت10:54---12 خرداد 1393
مرررررررررررررررررسی رهاجون

عالی بود...

ولی! احساس نمیکنی عکسه یه جوریه عمو سام خیلی ترسناکه...این اقاهه کنارش هم که میخواد ادم و بخورده

ولی همه جوره دوست دارم عمو سام
پاسخ: عزیزممممممممم راست میگی اما من اقاسام ترسناک بیشتر میدوستم


شادی
ساعت9:59---12 خرداد 1393
آآآآووورییییننن رها پاککن !!!

آخیششششششش چقدر خوجگل شد وبتون!!!


رهااااااااا پاککن ته مداد میشود


مهلا (بانو)
ساعت0:14---12 خرداد 1393
رهایییییییییییییییی پست قبلی کامنت خصوصیمو بخون و اگه میشه بگو قضیه چیه /؟
پاسخ:
شب قبل من به پانی گفتم بیا توپیج اقایر درخشانی بگیم ک پیج طناز لایک نزدن تاحالا....من و پانی گفتیم بعد هم مثل اینکه کیانا
گفت...بعد من دیگه متوجه نشدم چی شد روز بعد طناز لایک خورده بود...اما چراکیانا و پانی دواون شد متوجه نشدم...چون اون موقع اینستام باز نمیشد..منم دیدم کامنتهاشون خیلی بده گفتم کاشکی پاک کنید...کیانا پاک کرده اما پانته آفکرکنم دیگه نت نیومده چون جوابم نداده....

پاسخ: کامنتهای قبلی بخون همینجا گفتم پاک کنید...اما به پانی تو پیجش گفتم اما اصلا اینستا نیومده احتمالا دوباره تحریم شده


بیتا
ساعت21:07---11 خرداد 1393
مرسیی عزیز دلمممم
پاسخ: قوربونت عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها