عکسهای کنسرت رضایزدانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس اقاااااااااااساااااااااااااام گذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند

Emshab concerte rezaye azizam...kheili khoob bood jaye hamegi khali

این عکس هم با تشکر از صبا جون شیرین جون و سحرجون



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت17:04---13 خرداد 1393
خخخ آره قلعتو
پاسخ: قلعه من مال اقاسام


پانته آ
ساعت15:19---13 خرداد 1393
آخه من بودمو کتاب مذخرف علوم سوم راهنمایی!!!!خودت که دیدی عجب مذخرفه!!!
پاسخ: پست جدیدم تو اینستا دیدی؟


پانته آ
ساعت10:30---13 خرداد 1393
اصلااااااااااااا دسترسی به وای فای ممکن نبود!به خاطر همون چن دیقه پیش پاکیدم!!!!


رهاااااااااااااااااااااا!


دیروز 19 ساعت درس خوندم،2 ساعت خوابیدم دارم روانی میشم!خدا بگم این علوم به چه بلاهایی دچارشه!
پاسخ:
چجورررررررررررری19ساعت خوندی بچه؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خودم بکشم میشه13 ساعت!!!!!!!!!!ای ول مباشر جان

پاسخ: منظورم از بچه همون ستوان وظیفه شناس بود خخخ فرمانده رها


سارینا
ساعت22:09---11 خرداد 1393
رها جون کیانا پاک کرده فقط کامنت آخری ها رو میبینه نتونست همه رو پاک کنه اینستاش قاط زده البته به یکی ار دوستاش گفته پاک کنه براش نمیدونم دیگه فقط بخاطر سام پاک کرده حالا من خودمم عضو اینستا نیستم شما هم به پانته آ بگو پاک کنه مرسی رها جون
پاسخ: من به پانی تو پیجش گفتم حتما پاک میکنه اما هنوز جوابم نداده چون احتمالا اینستا نیومده سربزنه...ممنون سارینا جان


سارینا
ساعت20:39---11 خرداد 1393
رها جون پانته آ پاک نکرده که ؟ پاک کنه بهش میگم پا ک کنه

پانته آ
ساعت15:10---11 خرداد 1393
اون برگشت به من گفت متوهم!سارینا خانوم!

اره اصن اون ادم خوبه،من رو نرو...

......

بیتا باس خودت بخونی،من اینجا بنویسم اغتشاش میشه،اونوقت کم از سطل اشغال اتیش زدن نداره!!!!
پاسخ: پانی کیانا بدترازاین به من هم گفت...اما نباید تو پیج اقای درخشانی دعواکنید که عزیز دلم...بیا بقلم بوووووووووووس


سارینا
ساعت13:58---11 خرداد 1393
بی ادب تویی پانته آ خانم که وقتی کم میاری میای دیگرانو بی ادب نشون بدی بنده خدا کیانا راست میگه

بعدشم اصلا بی احترامی نکرد اینقدر هم شلوغش نکن

انقدر هم مرد بود که بگه رها هم گفته با اینکه با رها شاید مث اوایل نباشه حواست باشه با دوست من درست صحبت کن

ببخشید رها جون بعضیا اعصاب نمیذارن


پاسخ: وای توروخدا باهم اینجوری حرف نزنین...من به پانته ا گفتم کامنتهاشو پاک کنه شما هم به کیانا بگو لطفا.


بیتا
ساعت12:27---11 خرداد 1393
پانته ا چی نوشته اینستام باز نمیشهههههه

پانته آ
ساعت11:46---11 خرداد 1393
رها ببین کیانا پیج سام چی نوشته؟؟؟؟میزنمشااااااااااااااا ااااااااا

بی ادب بی تربیت...اصن به اون چه...

رهااااااااا...:-( (
پاسخ: پانته ا جونم بنظرمن شماکامنتهای خودت پاک کن بعد به کیاناهم بگو پاک کنه قبل اینکه اقاسام ببینن........درست نیست دعواکنید من میدونم شما شوخی کردی و میکنی..اما کیانا شاید جدی گرفته...البته من هنوز کامنتهاتون نخوندم...خخخ اینستام خراب شدم فقط اخریا خوندم......افرین دوست خوبم کامنتهاتون بپاکین


Pantea
ساعت1:55---11 خرداد 1393
Aqa sam tannazo like zadan!hala chi migi???????

Khkhkh pishe aqa sam aberou daram,aqa sam mobasher va khahar kouchoulousho kheili doost dare...
پاسخ: یک دونس اقااااااااااسااااااام


شادی
ساعت0:15---11 خرداد 1393
رهههههههههههههاییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟: جییییییییییییییییییخخخخ ؟؟
پاسخ: وای از خاف پریدم...چیقده سروصدامیکنین خخخخخ


شادی
ساعت0:11---11 خرداد 1393
سادسا : اینم قسمتی از شعری که تازه گفتم میخواسسم تو وب سحر بنبیسم !!اینجا نبشتم !!تخدیم به شوما :



ای باغِ خاطره : گُُل پوش میشوی !!

از ساغرِنگاه !! تو مدهوش میشوی !!

آغوشِ خاک ؛ باز برویت گشاده : ابر !!!

گریان شوی چوطفل برآغوش می شوی !!

مرگ است گر" نفس" ازیاد ما رود !!!

جانا : مگر تو فراموش می شوی ؟؟ !!



خوووووووووبببببببببب بیییییییییییییدد؟؟؟؟(60تا بوس !!!3تا هرهر !!کنتور که نمیندازه !!!!خخخخخخخخخخ)


پاسخ: بسیار زیباااااااااااااووممنونم


سمیرا
ساعت22:30---10 خرداد 1393
دعورا نکنید دوستان:سمیرنینجا وارد میشود

باید یه جلسه ای تشکیل بدیم با اقا سام که سر این موضوع به تفاهم برسیم

منم عمو سااااااااااااااام و میخوام دلم تنگه بغض داره خفم میکنه

چراااااااااااااااااا؟؟؟
پاسخ: عزیز دلممممممم امروز عکس جدیدگذاشتن که.....بیا بقل خودم بوووس


شادی
ساعت21:27---10 خرداد 1393
هزززززااااااررر نقش برآید زکِلک صُنع و یکی !!!

به دلپذیری نقش ِ نگار ما نرسد !!!
پاسخ: به توپولی و اضافه وزن!!!!!!!!!!!!!!عچق شما نرسند تمام نگاران دنیااااااا خخخخخخخخخخخخ


شادی
ساعت21:01---10 خرداد 1393
منم از این کُتای آخای یزدانی موخخخواام!!!خالجونم هم ی دونه دارند از اینا !!!

پسرونش و نداشتند یعنی !!!!

راسسی وب سحر باز نوموشه چرااااااااااااا ؟؟شعرم گفتم براتون بنبیسم !!!
پاسخ: من رضایزدانی خوشم نمیاد!!!!!!!!!!!کلا ازسبک راک بدم میاد اه اه........چرابازمیشه عزیزم.......بنبیسید دوست میدالم


شادی
ساعت20:52---10 خرداد 1393
سلااااااااااااااام رهاججون : خوفین ؟؟چ عسکای خوجگلی !!آآآآورییین !!

من پنیر پیتزای موزارللا !!موخخخخخخخواااااااااممم!
پاسخ: خخخ خوبم عزیزم فقط دلتنگ شماهستم


مهلا (بانو)
ساعت19:42---10 خرداد 1393
مرسی رها جون
پاسخ: خواهش عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها