عکسهای کنسرت احسان خواجه امیری
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

ایشالاااااااااااااا همیشه بخندیند و شاد باشیداقاااااااااااساااااااااااااااام

دوستای گلمممم عیدتون مبارک



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت15:48---12 تير 1393
قربون آهنگ وبلاگتم

عاششششششششششق احسان و سامم
پاسخ: خوش اومدی عزیزمممممممممم


نیکا
ساعت2:19---22 خرداد 1393
یعنی عاشق این دونفرم

نیلوفر
ساعت11:49---9 خرداد 1393
واقعا خدا رو شکر ولی من اینستا رو دیگه ندارم چجوری سر جاش
پاسخ: عزیزم من لینکت کردم توی لینکهای روزانه نگاه کن...نوشتم روش اینستاگرام نیلوفر....روش کلیک کن اینستات هست......ازیکی که وارده بپرس ببین جریان چیه


نیلوفر
ساعت23:49---7 خرداد 1393
رها من اینستا خراب شد مجبور شدم حذفش کنم اگه میشه یا خودت اگه برات زحمتی نیست اطلاع رسانی کن که پیجم خراب شده وبه پیج اقااااسااام برو و بگو اگه بگی ممنون میشم واگه هم نمیتونی ادرس پیجمو بده به سحر اخه به اون گفتم گفت ادرس پیجتو بده منم نمیتونم دیگه ممنون میشه یکی از اینا رو برام انجام بدی اگه خواستی بگی تو پیج اقاااسااام بگو که حتما با یه پیج جدید میام امید وارم تا اون رو اینستا فیلتر نشه مرسی بااااای
پاسخ:
باشه عزیزم اما چرا حذفش کردی؟این همه لایک اقای درخشانی؟من به سحر میگم ادرست چی بود منم درست یادم نمیاد؟
samdrakhshani

پاسخ: عزیزم من الان رفتم یجت که سرجاش بود حذف نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلا (بانو)
ساعت20:29---7 خرداد 1393
رهاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا لب تابم درست شد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



رهایییییییییییییییییییییی دل بانو دیگه داره منفجر میشه از غم اقاااااااااااااااااااااااااااا ااا



راستی دیشب خواب اقا رو دیدم
پاسخ: عکس جدیداقااااااااااسااااااااااااااام دیدین؟


فاطمه
ساعت20:27---7 خرداد 1393
سلام ابجی رها خوبی بعد مدتها باز اومدم مزاحمت شدم خواهری همین جایی که تو وب ساختی منم ساختم خیلی ها میخوان من وب شون رو ببینم من چطوری میتونم وب اونا رو ببینم و یه سوال دیگه ای که دارم چرا وب سحر اینقد طرفدار داره
پاسخ: مبارک باشه عزیزم.......خوب باید روی ادرس وبشون کلیک کنی......اخه سحر حدوداا الان3سالونیم وبش ساخته و هرروز داره اپ میکنه عزیزم


مهرنوش
ساعت19:56---7 خرداد 1393
واااااااااای من دیوونه ی این عکسام فرمانده







تنکیو
پاسخ: خواهش عزیزم


بیتا
ساعت17:27---7 خرداد 1393
ای کاش!

نمی خندیدی

و اتش عشق

هرگز روشن نمی شد.

پیراهنمان سوخت

به شهر که امدیم

به عریانی ما خندیدن
پاسخ: بیتا جان جواب کامنت خصوصیت=نگران نباش اولش مکنه بازدید کم باشه اما اگه مرتب اپ کنی امار وبت میره بالا...ولی خوب الان توفصل امتحانات یکمی امارای بازدید کمه........ممنون بابت متن قشنگت


خال شادونه
ساعت0:53---7 خرداد 1393
چارمیلیون وسیصدهزار وسیصدوسی و سه!!!چارمیلیون وسیصدهزار وسیصدوسی و چار قطره !!........!خخخخخخخخخخخخ

ففففففففداییییی داره لبخند زیبای عشگم !!

مسی رها ججون !!!
پاسخ: خواهش خاله شادونه جونممممممممممم


مهلا (بانو)
ساعت15:16---6 خرداد 1393
سلاااااااام رهایییییی دل بانو برات تنگ شده بود لب تا بم خرابه با گوشی به بدبختی میام چه خبر

. از عشقم؟ راستی کامنت منو تو پیج آقا خوندی؟ نظرت؟
پاسخ: اره عزیزم خوندم خیلی قشنگ بود..........منم دلم تنگ شده از اقااااااااااااسااااااااااااااااااام هم خبری نیست


سمیرا
ساعت14:49---6 خرداد 1393
مرررررررررررررررررررررررررسی




پاسخ: خواهش عزیزم


سحر
ساعت13:14---6 خرداد 1393
منم دلم تنگ شده .



مرسی رها جوووووووووووووووووووووووون

عکسای خیلی خوشگلیه !!!!

یکی از یکی دیگه خوشگلتر
پاسخ: خواهش عزیزم ...کاش یک عکس جدید میزاشتن اینستا


بیتا
ساعت11:33---6 خرداد 1393
میسی رهاجونممم



فرمانده رها از شما یه خواهشی دارم

بیاین این هفته همه به زنده رود اس بدیم که اقا سام و دعوت کنند

بابا دلمون براش تنگید

امیوارم که فرمانده کارتو خوب انجام بدی خخخخ
پاسخ: فکر خیلی خوبیه....شماره پیامکو تو مای استار بزارین که همه بروبچ اس بدن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها