♥♥♥ام درخشانی در برنامه شبهای شیدایی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

با تشکر از سپیده عزیزم

وبhame zendegim sam

http://www.uploadax.com/images/21580939670634421776.png

با تشکر ازسحر عزیزم

وبmy star



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت16:41---24 اسفند 1392
جیگرمی داداش سامیییییییییییییی عاشششششششششقتم ولی حیف که هر جا دنبالت می گردم پیدات نمی کنم حتی یک بار به خاطر تو رفتم پارک هنرمندان ولی اونجا نبودی

سما
ساعت22:53---22 اسفند 1392
من بر عکس شما هم دیدم هم اونجا بودم پارک دفاع مقدس بود عاشقتم داداش سامی خیلی خوب بود

پریسا
ساعت0:12---8 مرداد 1392
من دیدم خیلی هم عالی بوت خیلی هم کم بوت


پاسخ: من ندیتممممممممممم


طناز
ساعت10:35---5 مرداد 1392
من ندیدم
پاسخ: منم ندیدم عزیزمممممممممممم تنها نیستی منم باهات غصه میخورممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها