کلیپ سام درخشانی و علی ضیا
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس با تشکر از سحر جوووونم وب my star

اقای رضا یزدانی یک ولیمه دادند برای البوم جدیدشون

از ادرس زیر میتونید تماشا کنید

اقای علی ضیا شقایق دهقان و همسرشون و اقااااااااااسااااااااااااام هم هستند

حدودا 3 دقیقه است روی لینک زیر کلیک لطفاااااااااااا

www.aparat.com/v/Dd1gT



نظرات شما عزیزان:

عاشق سام
ساعت6:08---30 ارديبهشت 1393
بچه ها یه خبر جدید کامبیز دیرباز باباشد بهش تبریک می گم چه بچه نازی مثل هلو عکسشو بذارین ممنون
پاسخ: وای چقدر خوب...ممنونم که خبردادی


.....................
ساعت12:55---29 ارديبهشت 1393
ممنون...

فاطمه
ساعت12:49---29 ارديبهشت 1393
سلام ابجی رها من ادرس وبم رو مینویسم بدین به رعنا جان تا بیاد ببینش امادش کردم براش

soniyaasheghi2014.rozblog.com
پاسخ: باشه عزیزم


.................................
ساعت23:56---28 ارديبهشت 1393
ببخشید شما آدرس پیج نرگس محمدی رو دارین؟؟؟میشه بدین؟؟؟
پاسخ:
@narguus

پاسخ: narguus@


فاطمه
ساعت20:33---28 ارديبهشت 1393
راستی رعنا جان من ادرس پیج جدید خانوم محمدی رو دارم ادرس پیجش رو عوض کرده

عکست خیلی بامزه ست رها اجی گلم

دوستان من چطور عکسی رو در اینستا میتونم سیو کنم یا کپی کنم
پاسخ: میسی فاطمه جان....خانم محمدی اون عکس دیشب حذفش کرد از اینستاش...اره اگه داری به رعنا جان بده چون ندیده


فاطمه
ساعت20:29---28 ارديبهشت 1393
راستی رعنا جان ادرس پیج خانوم محمدی هم عوض شده من ادرس پیج ش رو دارم

فاطمه
ساعت19:43---28 ارديبهشت 1393
سلام ابجی رها خوبی من که خوبم حالا شماها رو نمیدونم اما امیدوارم شما هم خوب باشید

رعنا جان بخهوای من عکسشونو برات گیر میارم میزارم تو وب خودم اگر میخوای بگو تا برات بزارم بیا ببینش
پاسخ: میسی عزیزم منم خوبم ممنونم


مرضیه_682
ساعت17:42---28 ارديبهشت 1393
سلاااااااام رهایی جونیمفدات بشم من

چقده این عکسا بامزه نمیسی رهاجوووووووووونم
پاسخ: اره خیلی خوشمله


رعنا
ساعت17:28---28 ارديبهشت 1393
رها جون تو رو خدا اون عکس سام رو با نرگس محمدی بذار که ما ببینیم بعد دوباره حذفش کن

ممنون میشم ازت
پاسخ: نمیدونم خودم سیوش کردم یا نه میگردم اگه پیداش کردم باشه عزیزم


گلسا
ساعت15:56---28 ارديبهشت 1393
ممنووووووووون
پاسخ: خواهش عزیزممممممممم


سمیرا
ساعت13:50---28 ارديبهشت 1393
مررررررررررررررررررررررسی
پاسخ: خواهش گلممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها