سام درخشانی و طرفدار3
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقاااااااااااااااااساااااااااااااااااام

با تشکر از سحر جون وب my star



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت14:45---30 مرداد 1393
ترکونده...
خودش...
تیپش...
عکساش...


نیکا
ساعت2:28---22 خرداد 1393
دقت کردین وقتی میخنده چه حالی به ادم دست میده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟


سحر
ساعت17:36---27 ارديبهشت 1393
قربون خنده هاش


ممنووووووووووووووون رهایی
پاسخ: خواهش عزیزمم


سمیرا
ساعت14:47---27 ارديبهشت 1393
مررررررررررررررررررررررررررررر ررررررسی رهاجون

خیلی خیلی ممنون...
پاسخ: قوربون سمیرا جووووووووونم برم من


مرضیه_682
ساعت13:41---27 ارديبهشت 1393
سلاااااااااااااام رهاجوووووووووونماینقده دلم واست تنگ شده بود که حد ندارهدسترسی به نت نداشتم اومدیم مسافرت

خوبی عزیزم؟

وای رهایی من الان فهمیدم که سام بستری بودهالان خوبه؟الههههههههههی بمیرم واسش
پاسخ: سلام عزیزمممممممم.....اره عزیزم الان خوب هستن.......من گفتم مرضیه جون یک دفعه کجا رفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها