سام درخشانی و طرفدارش2
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقااااااااااااااااسااااااااااااااااااااام دوست داشتنی



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت14:49---30 مرداد 1393
این رنگی هم بهش میاد...

میگن آدمای خوشگل هرچی بپوشم بهشون میاد،منوسام این رو ثابت کردیم...

البته سامو دیدین ولی منو نه...


نیکا
ساعت2:29---22 خرداد 1393
فقط اقاااااسااااام همین


سحر
ساعت17:34---27 ارديبهشت 1393
طرفداره چرا اینجوریه؟؟؟؟ خب یکم دیگه بیا کنارش و باهاش مهربون باش مثلا داری با هنرمند عکس میگیری !!!!!

متشکرم رها جااااااااان
پاسخ: فدات شمممممممم


رزا وطن پور
ساعت0:14---27 ارديبهشت 1393
نه بابا. اون طفلک اصلا اهل این حرفا نیست. بعد تازه اون جوری که اونجا نوسته بود هنرمندا زن بودن نه مرد.
پاسخ: خانووووووووووم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی کی میتونه باشن؟


مهلا( بانو)
ساعت23:40---26 ارديبهشت 1393
من هر بار که دعا میکنم برای همه دوستای مجازی و واقعی ام هم دعا میکنم

منتها خوب عالیجناب رو اول دعا میکنم

بالاخره ایشون سایه سر بانو هستن اقاااااااااااااااااااای بانو هستن
پاسخ: وایییییییی خوچ بحال اقاااااااااا.............ممنونم


مهلا (بانو)
ساعت22:57---26 ارديبهشت 1393
من قبلا هم بهت گفته بودم که قلمت حرف نداره گفته بودم نذار استعدادت هدر بره. رها برو دنبال استعداد و علاقه.ات. نذار آخرش. مثل من پشیمان بشی






پاسخ: میسی مهلااااااااااجونم..............مهلا امازاده صالح رفتین هی واسه عالیجناب دعا نکنین واسه منم دعا کنین برسم به ارزوهااااااااااااام و استعدادم لطفاااااااا


رزا وطن پور
ساعت21:52---26 ارديبهشت 1393

تازه دیشب دو نفر از هنرمندان به نام های "ه-ت" و "م-ک" در پارتی شبانه با وضعی نا مناسب دستگیر شدن. رهایی به نظرت این دو تا کی هستن؟
پاسخ:
نمیدونم عزیزممممممممممم

پاسخ: رزا جونم این هنرمندان ماهم شورش دراوردن دیگه ادم متاسف میشه....



مهلا( بانو)
ساعت19:48---26 ارديبهشت 1393

نه رها جونم منظورم .................


پاسخ:
اره عزیزم حق با شمااست.....ولی غرورم جریحه دار شد وقتی احساس کردم قدرخودشو نمیدون خخخخخ.........چشم عزیزمممممم بووووووووووووووووس

پاسخ: من نویسنده خوبی میشم عایاااااااااا؟


رزا وطن پور
ساعت15:57---26 ارديبهشت 1393

سلام رها جونی. از الهام چرخنده خبر داری؟
پاسخ: سلام عزیزم دلم برات خیلی تنگ شده بوت...اره امروز عکسهاشو تو اریاپیکس دیدم......خخخ شما چی خبر جدیدی داری؟؟؟؟؟؟؟



مهلا( بانو)
ساعت15:39---26 ارديبهشت 1393
بانو بگرده اقاااااااااااااااااااااااااااا اااا



وای اخر بانو دیوانه میشه اخرش به قول سفیده باید برم تو بیابونا پلاستیک جمع کنم خخخخخخخخخخخخخخخ



خدا اخر عاقبتمونو ختم به خیر کنه
پاسخ: عزیزمممممممم..........بانو منظورت از اینکه نرم تو بعضی مسایل همین داستان بود؟


مهشاد
ساعت14:35---26 ارديبهشت 1393
من وكشته ديگه .............عاشقتم عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها