ارثیه پرماجراسام درخشانی3
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

سام درخشانی در ارثیه پرماجرا



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت16:43---31 مرداد 1393
خیلی حال کردم عکس اون دختره ی کنه و حال بهم زنو حذف کردی....
دمت گرم آجی...
پاسخ: اره ازش بدم میاد


نیکا
ساعت2:32---22 خرداد 1393
رها جون ازت ممنونم که عکس نرگس محمدی رو حذف کردی وگرنه بالا میاوردم

reza
ساعت11:41---7 خرداد 1393
وایییییییییی
توروخدایکی این دختره نرگس محمدی رو جمع کنه وگرنه من میدونم بااونا گفته باشم


پانته آ
ساعت20:40---29 ارديبهشت 1393
معذرت میخوام رها...نسبتا خالی شدم!!!!!اصن این حرفایی که زدم رودلم سنگینی میکرد،داشتم خفه میشدم!

.

.

آقا واسش کامنت گذاشتم،ایشالا بیان بلایکن..
پاسخ: عمرا دیگه اقاااااااااااااباااااااااااا فرمانده رهای معترض که انتقاد کرده لایک نمیزنن.........خخخخ اکشال نداره منم خوشحال شدم کامنت خصوصیت خوندم خخخ


پانته آ
ساعت16:32---29 ارديبهشت 1393
آقا میخواد منو از خجالت آب کنه..!چن بار گفتم تورو جون پانی ،اینجوری عکس ننداز حاجییییییییییییییییییییییییییی ...

مباشرتو حالا حالا ها لازم داری تازه اول راهی..
پاسخ: خخخخخخخخ


پانته آ
ساعت12:21---29 ارديبهشت 1393
یکی این دختر نرگس محمدیو جمعش کنه!!!!

.

.

آبروی پرستار جماعتو برده!!!!!!!!!!!!

(من چون مامانم پرستاره،از صنف پرستارا دارم دفاع میکنم!این دختره آبرو نذاشتههههه...)

.

.

.

رها تو چرا بعضی شکلکارو ندااااااااااااااااری..من اون شکلک سبزه رو میخواااااااااااااااااااااااام!
پاسخ: پانی چراا نرگس اون عکس کذایی حذف کرد؟من میگم اقااسام بش گفتن؟اه نوشته بود منو سامی؟؟؟؟؟؟؟؟من از قریشی هم متنفرمممممممممممم!چرا اقاسام نمیان پیج من عکسهای جدیدم لایک بزنن عایا؟


صدف(مصطفی زمانی و محسن یگانه)
ساعت21:27---28 ارديبهشت 1393
سلام خیلی وب خوب و بروزی داری منترت هستم
پاسخ: ممنونم صدف جان


سحر
ساعت17:32---27 ارديبهشت 1393
وااااااااای رها جونم

ممنوووووووونم

همیشه بخندی و شاد باشی ساااااااااام عزیزم
پاسخ: ایشالاااااااااااااااا


شادی
ساعت10:21---26 ارديبهشت 1393


سه کَس را شنیدم که "غیبت" رواست !!

وزین در گذشتی چهارم خطاست !!

......

دوم پرده بر "بی حیایی "مَتَن !!

که خود می دَرَد پرده ی خویشتن !!


پاسخ: فدات شم عزیزم.......شادی در جواب کامنت خصوصیت صددرصدباهات موافقممممممم.....بابایی منم همیشه همینو بهم میگن اما کو گوش شنوای من؟


سمیرا
ساعت20:05---25 ارديبهشت 1393
خیلی قشنگه مرسی رهاجون

عکس و عوض کردی؟

نتونستم اونموقع کامنت بزارم

ولی بازم ممنون
پاسخ: نه عزیزم عوض نکردم لینکش خراب شده بود دوباره اپلودش کردم


مهشاد
ساعت19:00---25 ارديبهشت 1393
رها جون به تولدشون هم كم مونده 31 تير .......تولد ميگيري ؟؟؟؟؟
پاسخ: احتمال زیاد بله عزیزم


مهشاد
ساعت18:57---25 ارديبهشت 1393
خيلي نازه .......به همين خاطر .....

ملیکا
ساعت13:36---25 ارديبهشت 1393
وای چه عکس قشنگی ایشالاهمیشه بخندی رهاجون میدونم خیلی واسه تبریک گفتن دیره خیلی خوشحال شدم که اقاسام جواب کامنت تواینستادادولی تاامروزنتونستم کامنت بزارم
پاسخ: اکشالی نداره عزیزمممممممممم ممنونم از لطفت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها