سام درخشانی با سرم
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس اینستا الان دیدم

چی شدین اقااااااااااااساااااااااام دوست داشتنی

خودمم نمیدونم جریان چیه

فکر کنم سر صحنه ارثیه پرماجرا حالشون بد شده

الان حالشون خوبه خدا رو شکر ولی مریض داری بعضیا ته قلبم!

این که داره عکس میگیره.اونم که ژست گرفته خودش انداخته رو مریض!

لطفا پست زیر کلیک کنید

حادثه برای سام درخشانی



نظرات شما عزیزان:

sahel0011
ساعت12:45---17 خرداد 1393
لطفا راجع به آقا سام درست صحبت کنید مهلا بانو
اقاسام اونقدر ضعیف نیست که با این چیزا از پا درآد. تو هم نمیخواد خودتو واسش بکشی . اون به کسایی مثل تو احتیاجی نداره.
پاسخ: مهلا بانو که حرف بدی نزدن


reza
ساعت11:45---7 خرداد 1393
الهییییییییییییییییی

بمیرم
پاسخ: خوب شدن خداروشکر


صدف
ساعت15:50---27 ارديبهشت 1393
اواااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا....چرا حالشون بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟الهی بمیــــــــــ ــــــــــرم.....
ایشششششششششششالا زودتر حالشون خوب بشه.....


نیلوفر
ساعت17:29---23 ارديبهشت 1393
سلاااام رهااا جووووون خوبی سر به اینستا نمیزنی ببخشید که نتونستم بیام وبت کامنت بزارم میدونی که نتم مشکل داره اما هروز به زورم که شده میام وب وعکساتو چک میکنم
پاسخ: فدات شم عزیزم من اینستا برام بسختی باز میشه اصلا عکساتونو نمیبینم....نیلوفر عکس از فیلم ارثیه پرماجرا خاستی بزاری سعی کن قریشی و کات بزنی ...من فقط از اقاااااااااساااااااااااام حمایت میکنم...عزیزم اگه تونستی به اقاسام بگو تو مای استار براشون یک متن نوشتن از طرف همه هواداراشون...من و گلنازم گفتیم


مهلا( بانو)
ساعت0:20---22 ارديبهشت 1393
وای ستی سامم حالش بد شده

مهلا( بانو)
ساعت0:01---22 ارديبهشت 1393
دردت به جونم اقا

تو رو خدا اینجوری نبینمت


مهلا( بانو)
ساعت23:56---21 ارديبهشت 1393

اهههههههههههههه رها چرا نیستییییییییی؟



اعصابم خراب شد . چرا سام اینجوری شده اخه ؟؟؟؟؟
پاسخ: مثل اینکه یک ویروس بوده......خدا رو شکر الان خوب هستند



مهلا( بانو)
ساعت23:49---21 ارديبهشت 1393
وای الهی بانو بمیرررررررررررررررررهههههههههه ههه اقا رو تو این حال نبینه

الهی بمیرم من رها چرا اینجوری شده ؟؟؟؟ خدایا خدایا یهویی دلم از جا کنده شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها