ارثیه پرماجراسام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشانی در نمایی از فیلم ارثیه پرماجرا

این فیلم جهت نمایش در شبکه نمایش خانگی خواهد بود

رها=من معتقدم انتخاب خیلی خوبی نبوداقاااااااااساااااااااااام

اما حالااااااا گفتگوی خود اقای درخشانی هم بخونید

------------------------------------- 

به سراغ سام درخشانی بازیگر نقش سهیل که همیشه پر انرژی و شاداب سر صحنه حاضر می شود می رویم. وی پیش از این و در سال گذشته در مدیوم تلویزیون بسیار خوش درخشیده بود و با ایفای نقش های متفاوت توانست نظر مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. وی در خصوص حضورش در این پروژه می گوید: بعد از سریال آوای باران چند ماه کار نکرده بودم. چون مسئولیتم سخت تر شده بود. به نظرم  این کار بی خطرتری است و تماشاچی دوستش خواهد داشت. چون اصل نمایش که سرگرمی است در آن رعایت شده است. آن هم  به واسطه طنز و نمایش یکی از معضلات اجتماعی است  که مخاطب را جذب می کند. درخشانی در خصوص شخصیتی که بازی می کند می گوید: سهیل شخصیتی است که دختر پولداری را گرفته که ناگهان فرخ خان پدر زنش تصمیم می گیرد که نوه دار شود. بچه دار نشدن شان و کل کل های دو باجناق، آنها را وارد ماجراهای جدیدی می کند و ...

درخشانی در ادامه به تعامل و همکاری بازیگران حرفه ای و خوب گروه اشاره می کند و می گوید: یکی از امتیازات این کار حضور بازیگران خوب و عوامل حرفه ای بود.(رها=اقا سام ما که لیست بازیگرای این فیلم خوندیم بغیر شما بازیگر خوبی ندیدیم!.. (س.ق) و( ن.م) که بازیگر نیستند!)  وی در پایان می گوید: بازی  در فیلم سینمایی پژمان تنها پروژه ای است که فعلاً در برنامه ام وجود دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت19:32---2 خرداد 1393
رهایی همین الان خلاصه شو خوندم خیلی جالبه یکم شبیه دارا ونداره شباهتش تو ماجرای باجناقه
پاسخ: من از از سحرقریشی و نرگس محمدی خوشم نمیاد دوتاشون خیلی لوس هستند!


مهشاد
ساعت13:48---28 ارديبهشت 1393
ممنون عزيزم خيلي خوب دادم خيلي دوست دارم ........ولي پيش تو وسحر جون بخاطر عكس خيلي شرمنده شدم !!!!!
پاسخ: اشکالی نداره عزیزممممممم...منم دوست دارم


مهشاد
ساعت11:29---27 ارديبهشت 1393
باشه عزيزم ....ممنون .امتحان امروزم رو خيلي خوب دادم ولي واسه فردا خيلي سخته !التماس دعا رها جونم !
پاسخ: ایشالا امتحان فردا هم مثل امروز عاااااااالی میدی


مهشاد
ساعت11:28---27 ارديبهشت 1393
باشه عزيزم ....ممنون .تمتحان امروزم رو خيلي خوب دادم ولي واسه فردا خيلي سخته !التماس دعا رها جونم !

مهشاد
ساعت15:45---26 ارديبهشت 1393
رها جون.سحر جون راهش رو گف ولي نميشه آخه ؟
پاسخ:
اگه نمیتونه اکشالی نداره عزیزم

پاسخ: اما اگه بازم راهنمایی احتیاج داری باز از سحر بپرس


مهشاد
ساعت14:39---26 ارديبهشت 1393
باشه عزيزم ممتون منم ميرم my star.......توهم بيا منتظرم گلم....

مهشاد
ساعت20:29---25 ارديبهشت 1393
رهايي چرا جوابمو نميدي گلم ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم نبودم .........اره سوالاتت بپرس اکشالی نداره


مهشاد
ساعت18:56---25 ارديبهشت 1393
رها جون اگه ميشه جمعه يعني فردا ساعت 4 بريم وبلاگ سحر !!من هنوز نرفتم !!!ميخوام دوتايي هم زمان اونجا باشيم !!!!خوبه ؟؟اگه ميخواي وقتش رو عوض! ببين با تو جور درمياد زمان بنديش؟؟؟؟
پاسخ: هر وقت بری مهم نیست کامنتت بزار بگو عضو جدیدی رها معرفیت کرده و طرفدار اقاسامی....بچه ها فوری باهات اشنا میشن


مهشاد
ساعت18:41---25 ارديبهشت 1393
اون اتفاق بده خودم رو بهت با ارسال خصوصي ميگم!! ولي من حالا برم my star ببينم چي ميشه ولي از عكسم بگم براش ؟؟؟آخه من كه يه يار رفته بودم واسه هيچ كدوم از كامنت ها جواب نداده بود من چطور از عكس ازش راهنمايي بخوام ؟؟؟؟جواب ميده؟؟؟؟
پاسخ: بله عزیزم اگه سوال کنی جواب میده


مهشاد
ساعت15:35---25 ارديبهشت 1393
رها يه اتفاق خيلي بدي افتاده واسم .....
پاسخ: خدانکنه عزیزم چی شده؟


مهشاد
ساعت15:03---25 ارديبهشت 1393
رهاي گلم ميشه ازت درمورد خودت سوال بپرسم ؟؟؟؟البته اگه فوضولي نباشه ديگه ؟؟؟؟؟آخه من از اونايي كه خوشم مياد ميخوام در موردشون بيشتر بدونم !!!!!دوست دارم زياد .....زياد... ماچچچچچچچچچچ
پاسخ: بپرس عزیزم


مهشاد
ساعت13:59---25 ارديبهشت 1393
رها جون آقاي درخشاني با چه اسمي كامنت گذاشته بودند ؟واقعا مال خودشون گذاشته بودند ؟؟؟اون كامنت هنوز اونجاس برم ببينم ؟؟؟؟؟؟....
پاسخ: باسم خودشون کامنت گذاشته بودند....بله یکی از کیمنتها توی پست ثابت زیر نقاشی عکس خودشون هست


مهشاد
ساعت13:54---25 ارديبهشت 1393
رها جون نميشه تو منو معرفي كني به سحر بعد برم ؟؟؟؟؟راستي عكس و بدم تو بذار وبت ديگه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: به سحر جون گفتم شما میری و قراره عضو جدید باشه.......اگه مای استار گذاشته بشه بهتره همیشه سعی میکنیم مطالب جدید بزاریم اونجا


مهشاد
ساعت13:50---25 ارديبهشت 1393
رها جون كلا ميرن برزيل ديگه برنميگردن ؟؟؟؟؟؟؟كي ميرن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نه برزیل برای چند هفته میرن عده ای از هنرمندان برای حمایت از تیم فوتبال


مهشاد
ساعت11:15---25 ارديبهشت 1393
راستي رها جون بعد از اينكه امتحانات من تموم شد يه روز قرار بزاريم تموم روز رو تو وب باشيم خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟چون من ديگه ذاز هفته ي بعد خيلي كم ميام!!!!!!!!
پاسخ: باشه عزیزم حتما...چون من خودمم کمتر میام از این به بعد...اون عکسو حتما بگو تو مای استار تا سحر راهنماییت کنه...فقط تو دوتا پست اول مای استار کامنت نزار اونا ثابت هستن...یک رها هم اونجا هست که منم


مهشاد
ساعت10:05---25 ارديبهشت 1393
راستي وب my starمال كيه ؟؟؟وقتي رفتم تحويلم ميگيرن ؟؟؟؟آخه من وبه تو رو دوس دارم !!!!راستي عزيزم شما ساكن كجايين ؟؟؟ميدوني چرا پرسيدم؟؟ چون كه من ساكنه نقده هستم وآقاي درخشاني يه پيراهن پوشيده بودن روش نوشته بود آذر قند نقده !!!علتش رو ميدوني چرا ؟؟؟؟؟؟راستي عكس فرانسه ....روكه ميگفتي آره دارم ولي مال شلوار نيس مال يه خيابونه كه عكس آقاي درخشاني رو زدن وبابام هم كنارشه !!!!!!!!!!!
پاسخ: مال سحر هست....حتما مای استار برو و کامنت بزار به سحرجون بگو همچین عکسی داری راهنمایی میکنه چکار کنی که اگه دوست داشتی عکس بزارن مای استار...من خودمم اونجا هستم همه بچه های اونجا خیلی خوبن...ضمن اینکه اقای درخشانی مای استار سر میزنن عزیزم تا حالا هم چندتا کامنت اونجا گذاشتند...من کرمانم...اون لباسشون نمیدونم شاید برای تیم فوتبال هنرمندان باشه...


مهشاد
ساعت9:56---25 ارديبهشت 1393
رها جون آقاي درخشاني ميرن برزيل ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: تا انجایی که من میدونم بله عزیزم


مهشاد
ساعت21:42---24 ارديبهشت 1393
راستي رهايي يه چيزي يادم رفته بود بهت بگم ....تو فرانسه آقاي درخشاني روخيلي دوس دارن بابام رفته بود بهم ميگف كه يه مغازه ي خيلي بزرگ شلوار جين هس كه همه جاي مغازه عكس ايشون رو زدن وروي مارك شلوارا عكس ايشون رو داش كه بابام گف كه از فروشنده ها پرسيدم گفتن اينجا ايشون به عنوان يه ركلام مهم ومشهر هستن !!!توميدونستي ؟؟؟؟
پاسخ: نه نمیدونستم عزیزم چه جالبه....کاش عکس داشتی


مهشاد
ساعت21:20---24 ارديبهشت 1393
رها جون از وقتي كه اومدم وب 2روزه ديگه .........ولي همه ساعته اينجام!!!!!!!!!توچه وقتا مياي ؟؟؟؟؟؟راستي به قول آقا شكيب metoo ديگه آره ؟؟؟؟؟؟؟؟آقاي در خشاني اونجا خيلي نا ز بود !!!!راستي كجا زندگي ميكنين رها جونم ؟؟؟؟اگه تهران باشين نابستون آرزومه كه هم ايشون رو ببينم هت تورو جونم !!!تو آقاي درخشاني رو از نزديك ديدي؟؟؟؟؟
پاسخ: نه من اقای درخشانی از نزدیک ندیدم عزیزم ساکن تهران هم نیستم ...اصولا روزی یک بار سر میزنم وبمممم اما امروز یکمی وقتم ازاد بود زیادتر اومدم....راستی ادرس وب مای استار بهت میدم همه هواداری اقااااسااااام اونجا هستند اگه من نبودم اونجا بروبچ جمعند فقط دوتا پست اولش ثابته کامنت نزار تو اون پستها...بار اولم که کامنت گذاشتی بگو طرفدار سام هستی تازه با مای استار اشنا شدی کم کم با همه بچه ها اشنا میشی http://www.voooo.blogfa.com/#


مهشاد
ساعت20:17---24 ارديبهشت 1393
راستي رها جون تواينستا عكس خودت رو گذاشتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نه عزیزم همین عکس اقای درخشانی که سمت چپ وبلاگمه همین گذاشتم..


مهشاد
ساعت20:14---24 ارديبهشت 1393
شما اختيار دارين ..........راستي يه چيزي رو واقعيت داره اونم اينكه .........من دوست دارم .......
پاسخ: me too


مهشاد
ساعت19:48---24 ارديبهشت 1393
رها جون باشه عزيزم ميل خودته راستي بابا ي آقاي درخشاني رو تا به حال ديدي ؟؟؟؟؟؟؟؟(عكسشو)
پاسخ: نه عزیزم عکسشونو تا حالا جایی ندیدم


مهشاد
ساعت19:00---24 ارديبهشت 1393
خيلي دلم ميخواد عكستو ببينم........ميدوني چرا ؟؟؟؟چون اخلاقت كه خيلي عاليه ميخوام قيافت رو هم ببينم !!!مثله اخلاقته ............
پاسخ: لطف داری گلم.......خوبی از خودتونه


مهشاد
ساعت18:57---24 ارديبهشت 1393
13 خرداد رها جون فكرش هم داره ديوونم ميكنه !!!!!!!بدو بيا فيس بوك ديگه ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: موفق باشین...نه فیش بوک دوست ندارم


مهشاد
ساعت18:26---24 ارديبهشت 1393
25 !!!!!!خوبه آخه من 15 سالمه!! سو راهنمايي ميخونم از شنبه هم امتحانا شروع ميشه!!!!!!....
پاسخ: ایشالا امتحاناتت خیلی خوب میدی و موفق میشی عزیزمم.....کی امتحاناتتون تموم میشه؟


مهشاد
ساعت15:31---24 ارديبهشت 1393
چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: متولد68


مهشاد
ساعت15:10---23 ارديبهشت 1393
رها جونم تو چند سالته ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: ههمون که روی ادرس وبم هست مهشاد جان


مهشاد
ساعت12:32---23 ارديبهشت 1393
رها جون فك كردم راس راسكي ميخواد ازدواج بكنه ممنون كه اطلاع دادي داشتم ميمردم.....
پاسخ: اخی عزیزم


مهشاد
ساعت10:33---23 ارديبهشت 1393
راستي چي ميخواد ازدواج بكنه با كي ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: توی فیلم نقش سهیل بازی میکنن بازیگر نقش مقابلشونم سحر قریشیه که نقش همسرشون بازی میکنه


مهشاد
ساعت10:23---23 ارديبهشت 1393
سلام!من يكي از هواداران پروپا قرص آقاي درخشاني هستم !!!!!خيلي وبلاگ قشنگي داريد !!!!ممنون .......از شما راستي شما اسمتون چيه ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: من رها هستم عزیزم خوش اومدی


صبا
ساعت23:42---22 ارديبهشت 1393
عاشق سام مطمئنی این دوتا عتیقه ها خیییییلللی خوشگلن؟ پس خودت چقدر زشتی که به اینا میگی خیلی خوشگل...
پاسخ: دمت گرممممممممم...حالا زیبایی بمونه یک ذره هنر و اخلاق هنرمندی ندارن


mobina
ساعت18:12---22 ارديبهشت 1393
Raha abji chera narahat mishi be khod diroz manam mikhastam begam vali netam ghat bod vaghti vasl shod ham on akse dadash ke dastesh sorom bod ro didam o aslan halam khob nabod bebakhshid abji sharmandam
پاسخ: دشمنت شرمنده عزیز دلمممممم خوب شد که نگفتین اخه دیگه وقت خوبی نبود


عاشق سام
ساعت2:34---22 ارديبهشت 1393
وقعا شما چقدرحسودین سحرونرگس خیلی خوشگلند می ترسید سامو تور بزنن دیگه توایران همه فیلما همینند اگه ایران هم هالیوود داشت سام بالاتراز براد پیت می ایستاد
پاسخ: عزیزم ما کاری به ازدواج ایشون نداریم در ضمن ایشون چندماه دیگه دارن ازدواج میکنن همسرشونم بازیگر نیست ........چرا ما تا یک انتقاد به فیلم یا فیلمنامه میکنیم ربطش میدید به ازدواج؟.....خانم قریشی و خانم محمدی بازیگرای زیاد مطرحی نیستند ما انتقادمون کردیم ایشون شخصا خودشون جوابمون دادند.....بزودی میزارم در وب


مهلا( بانو)
ساعت22:10---21 ارديبهشت 1393
رها هستی/؟
پاسخ: بانو من براشون کامنت گذاشتم..........باید برم 12 شب اینجورا برمیگردم


مبینا
ساعت19:21---21 ارديبهشت 1393
رها جوونم ابجی دیگه کاریش که نمی سه کرد اقا سام انتخابش رو کرده و واقعا هم انتخاب خوبی نکرده ولی خوب ما نمی تونیم کاری کنیم واقعا منم ناراحتم ولی خب نمیشه کاری کنیم ابجی
پاسخ: این کارو که نمیشه کاریش کرد.........اما حداقل متوجه میشن برای انتخابهای بعدیشون........من این مطلبو دوباره امروز میگممم شماها میل خودتونه یا بگید یا سکوت کنید مای استارمون همین روند ادامه بده


shaghayegh
ساعت19:14---21 ارديبهشت 1393
رهایی!!


سلام عزیزم! خوبی؟ چه قدردلم واسه کامنت گذاشتن توی وبت تنگ شده بود! باورکن من همیشه میومدم و میام وب اما کامنت نمیذارم!!





آبجی!!! ما چی کارمیتونیم بکنیم؟؟؟ حالا که داره فیلمخ رو بازی میکنه-مابگیم انتخابت خوب نبوده،،، مثلا دیگه ادامه نمیده!!؟؟آبجی منم واقعا نگرانشم! ولی کاری که از دست ما برنمیاد
پاسخ: اینکه بدونن این قبیل کارهاااااااا دوست نداریمممممم حداقلش اینه که دفعه دیگه برای انتخاب این قبیل کارها یکمی دقت میکنن


سوسن
ساعت18:38---21 ارديبهشت 1393


همونطور که در مصاحبه ها جدید سامی میخونیم میبینیم فقط به این تاکید دارن که تو یه فیلم سینمایی خوب بازی کنن م خودم این آخریا هر چی مصاحبه ازش خوندم فقط گفته بود میخوام تو یه فیلم سینمایی توپ کار کنم وقتی بهش فیلم سینمایی پیشنهاد نمیشه دیگه چی کار کنه مجبوره 1000 درصد این فیلمی هم که الان داره بازی میکنه رو حساب امین محمودی بوده و اون اوردش تو کار سحر قریشیم بازیگر بدی نیست درسته دلچسب نیست ولی به خاطر ممنوع تصویر بودنش تو تلویزیون فیلم هاش بیننده خوبی داره من از این نگرانم که سامی به خاطر این فیلم یه موقع برنامه یار 12 لطیفی رو از دس نده چون کنار اون همه ستاره بیشتر براش سود داره تا کنار سحر و نرگس باشه الان فک کنم سامی پیشنهاد سریال داشته باشه خودش گفته بود عید سریال داشته قبول نکرده اونم رو حساب بازی کردن تو یه فیلم فقط دعا میکنم الان که اوج کاراشون هست اگه کارای خوبی که پیشنهاد بهشون میشه به خاطر فیلم رد میکنند بعدا پشیمون نشن


پاسخ: عزیزم برزیل که حتمااااااااا میروند.اره همش زیر سر این امین محمودیه این نقش پیشنهاد داده......


سمیرا
ساعت18:27---21 ارديبهشت 1393
مررررررسی رهاجون

من زیاد نمیتونم بیام امتاحانات حالم و بهم زده ولی چیکار کنم

به هرحال ممنون اگه نظر ندم حتما خبرها رو دنبال میکنم

me too
پاسخ: قوربونت برم عزیزممممممم


پانته آ
ساعت18:09---21 ارديبهشت 1393
کسی تو اینستا منو آدم حساب نمیکنه...!
پاسخ: اواااااااااااااا


پانته آ
ساعت17:20---21 ارديبهشت 1393
نه منم باهاتونم...چرا این فکرو میکنِی؟به قول سام،یا بهتر بگم وحید:بچه ها هنوز احساس خطر نکردن وگرنه همیشه در صحنه هستن...ولی مجبورم صبر کنم..من نه اطلاعات هنری دارم،نه چیز دیگه..من تو هنر خیییییییییییییییییییییییییلی ناشی ام... ولی فقط بلدم هوادار باشم...همین..مطمئن باش حتی اگه سام بلاکمم کنه،نظر مخالفمو بهش میگم...چون دلسوزشم...میخوام موفق باشه...

منظورم تو رفتنت بود که کوتاه بیا..
پاسخ: پانی بیا برو چندتا از بروبچ اینستا پیدا کن بعد با هم سر یک ساعتی بریم بهشون مجددا!!!!!!!!!!!بگیم انتخابشون خوف نبوده!!!!!!!!


پانته آ
ساعت16:19---21 ارديبهشت 1393

من تو فالوویینگاشون دیدم بانو...
آره بانو راس میگی..سام آقاست...این جینگولیا نمیتونن(ببخشید)...
آقا سام بچه خوبیه..هممونم خوب میشناسیمشون...رها کوتاه بیا..


پاسخ: نمایممممممممم


مهلا( بانو)
ساعت15:57---21 ارديبهشت 1393
نمیدونم دیگه حرفی برای گفتن نمونده


من گفتم و کفتم فقط و فقط خودم شنیدم و از بعضی ها هم حرف شنیدم


مهم نیست من وظیفمو انجام دادم . شاید نباید میگفتم . شاید به من ربطی نداره شاید سام بخاد خودشو نابود کنه شاید از این نوع فیلم ها خوشش میاد شاید اصلا نیاز مالی داره چه میدونم


تا نابرده رنج و خوب اومد جلو بعدش که به اوج رسید با این انتخابهای نا اگاهانه به جای اینکه در اوج بمونه داره دستی دستی سقوط میکنه


کاش فقط یه خورده فکر کنه وگرنه حیف میشه
پاسخ:
حسابی هم افت کرده........موافقم..ولی انگار منو شما تنهاییم

پاسخ: پاسخ کامنت خصوصیت=منم گفتم اون ماجراااااااا بهشون.......ها یادمه خیلی میگفتن نخیرم خوفه کوپوووووووول باشن!!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت15:35---21 ارديبهشت 1393
رها!اینکارا یعنی چی؟چرا میگی من میرم؟هان؟

ا خوب آقا چیکار کنه؟شاید تو امپاس فالو کرده،ما که از دلش خبر نداریم...
پاسخ: عمرا تو امپانس گیر نکرده........وقتی میگن بازیگرای این کار حرفه ای و با تعامل خوب با هم هستن تو خودت بخوان حدیث مفاصل از این مطلب


سحر
ساعت14:36---21 ارديبهشت 1393
رها جون موافقم باهات . واقعا به جز سام بازیگر خوبشون کیه؟؟؟آیا؟؟؟

فقط امیدوارم خوب باشه .

ولی معلومه سهیل تو این فیلم آدم زرنگیه


پاسخ: من نگاهش نمیکنم


پانته آ
ساعت14:27---21 ارديبهشت 1393
مرسی رهاااااااااا فرمانده قشوووووووون!!!

.

خخخخخ زمان ما مادر پدر تصمیم میگرفتن بچه دار شن،حالا پدر زن تصمیم میگیره نوه دارشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(حالا باز پدر شوهر بود یه چیزی!)
پاسخ: پاسخ کامنت خصوصیت=متاسفم واقعاااااااااااا متاسفم


ستیلا*فقط سام درخشانی*
ساعت13:42---21 ارديبهشت 1393
وای وای وای

آقای درخشانی نه واقعا این خودتونید؟

سحر قریشییییییی؟
پاسخ: بله عزیزمممممممممم.........عکس قریشیم بغلشون بوت کات کردم.....موضوع فیلم سر بچه دار نشدنشونه و اینکه در زن پولدار نوه میخاد.......اه اه


*sepid*Hame Zendeghim Sam
ساعت12:30---21 ارديبهشت 1393
مـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــرسی رها جووووونم



امیدوارم آقای درخشانی موفق باشن تو این فیلم.
پاسخ: خواهش عزیزممممممممممم.....حالا خداکنه از تهران دربست بهتر باشه


مرضیه_682
ساعت12:23---21 ارديبهشت 1393
سلام رهاجونیم

رهایی دلت میاد نگا نکنی فیلم آقاااااااساااااااام رو؟؟

ایشالا که به واسطه ی بازی کردن آقاساااااااام فیلم قشنگی از آب درمیادکه هم ایشون از بازیشون پشیمون نشن و هم ماها از دیدن فیلم دلمون نسوزه
پاسخ: سلام گلممممم......اره دلم میاد عزیزمممممممم چون واقعا حیفشونه بروند در این فیلمهای طنز!!!!!!!!!!بی محتوا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها