عکس سام پژمان زانیار
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس با تشکر از fanclupepegmangamshidi@

لطفاااااااا پست زیر را هم ببینید

سام درخشانی در حال؟؟

سام درخشانی(جدید2)

سام درخشانی و اب زرشک



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت2:38---22 خرداد 1393
به نظرتون بین اینها کدومشون خوشتیپ تر از همه هست .............
..........................
....................
خب فکر کردن نداره اقااااساااام


سحر
ساعت14:38---21 ارديبهشت 1393
فقط تک ستارشون رو دوست دارم یعنی سااااااام درخشانی.

سحر از رها جوووون تشکر فراوان میکند.
پاسخ: خواهش میکنم گلممممممممممم


مهلا( بانو)
ساعت14:46---19 ارديبهشت 1393
رهاااااااااااااااااااااااااااا اییییییییییییییییی



کوجایییییییییییییییییییییییی ی؟؟؟؟؟



چرا نیستیییییییییییییییییییییییییی ی؟؟؟؟؟



دیگه توست نداااااااااااااااااااالممممممم ممم
پاسخ: هستم بااااااااااااااااااااانو دارم اپ میکنم..........


سمیرا
ساعت18:34---18 ارديبهشت 1393
تشکر میشود

خسته نباشی...ممنون رهاجون
پاسخ: کامنت خوشگلای شما ببینم خستگی کوجا میرود گلممممممم


شادی
ساعت17:18---18 ارديبهشت 1393
زانیار وسیروان ینی چیییییییییی؟؟؟ اینا بچه گوجان ؟؟اسم و خود خوجگل فخط : "سامی ججون " !!!
پاسخ: اره من اسم سام خیلی میدوستم.......فکر کنم اسامی کرد هستند زانیار و سیروان


فاطمه
ساعت20:40---17 ارديبهشت 1393
سلام ابجی خوبی متاسفم که نتونستم بهت سر بزنم در گیر امتحانات خرداد ماه هستم دعا کن قبول شم تا بتونم تابستون بیام تهران اخه من شیراز زندگی می کنم اینو بدون همیشه به یادتم خیلی هم دوست دارم وبت هم واقعا عالیه امیدوارم موفق باشی اینم از طرف من برای تو : قسم به I سوگند به YOU دوست دارم I LOVE YOU هرچی کامنت گذاشتم نیومد چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ صحصح ش کردم
پاسخ: سلام عزیزمممممممم ایشالااااااااا با بهترین نمراااااااات بیادتم گلمممممم


مهلا( بانو)
ساعت18:59---17 ارديبهشت 1393
رهاییییییییییییییییییییییی من اقا رو میخام

زود باااااااااااااااااااااااااش من اقا رو میخام

بدو زود باش بدو بدو بدو

اقاااااااااااااا اقااااااااااااااا اقاااااااااااااااااااا

میخااااااااااااااااااااااااا ااااااام
میخااااااااااااااااااااااااا ااااااام
میخااااااااااااااااااااااااا ااااااام


سوسن
ساعت16:09---17 ارديبهشت 1393
بنده هم اکنون از دست آقا سامی در کما بسر میبرم
پاسخ: اخی عزیزمممممممم


مرضیه_682
ساعت1:49---17 ارديبهشت 1393
ای جووووووووووونم فداااااااااااااات شم رهایی

با این عکسی که گذاشتی کلی دلمو شاد کردی
پاسخ: ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها