سام درخشانی و اب زرشک
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

اقااااااااسااااااااام دوست داشتنی و اقای امین محمودی

عکس با تشکر از صبا جون



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت2:43---22 خرداد 1393
منم دلم میخاد

reza
ساعت11:53---7 خرداد 1393
توی دست چپشون حلقه هست ایا؟
پاسخ: برای فیلم هست


ملیکا
ساعت1:35---19 ارديبهشت 1393
سلام سام جون دوست دارم

...
ساعت17:33---15 ارديبهشت 1393

مطمینااااا خانم سحر میدونه که میگه!!!


فک میکنم خود آقای درخشانی خبر دادن که این طور مطمین حرف میزنه...


وقتی هم آقای درخشانی خودشون میگن این حلقه مال ازدواج نیست یعنی نیست!!!


این حرفا هم فقط باعث شایعه میشه...


منم دوست دارم آقا درخشانی ازدواج کنه و بچه دار شه ولی وقتی خودشون دوست ندارن شایعه درست شه پس من هم کاری نمی کنم که باعث شایعه بشه...


در ضمن این حلقه بیشتر شبیه حلقشون تو سریال آوای بارانه...


فکرم نمیکنم این حلقشون باشه یعنی وقتی خودشون میگن پس حلقشون نیست!!!


لطفاااااا شایعه پراکنی نکنید...



پاسخ:
..............

پاسخ:...........مهر شدهمهر شده



kianaa
ساعت4:44---15 ارديبهشت 1393
حالا هر کاری ما که در جزئیات کاراشون نیستم که ...
بعدشم سحر جان گفت مطمئن باشیم برای ازدواجشون نیست من به حرفش اعتماد دارم الکی که نمیگه


kianaa
ساعت2:42---15 ارديبهشت 1393
رها جاااااان حلقه ی ازدواجشون نیست چه اصراریه بگید حلقه ی ازدواجه!

این حلقه معلومه برای فیلمه

البته ببخشید عزیزم فقط نظرمو گفتم امیدوارم ازم دلخور نشی
پاسخ: کدوم فیلم کیانا جان؟مگه الان سر بازی فیمی هستن؟پژمان که هنوز کلید نخورده........


مرضیه_682
ساعت0:22---15 ارديبهشت 1393
مباااااااارکه

ایشالا خوشبخت بشه آقااااااااااسااااااااااممون



فدات رهایی جونمممممممم
پاسخ: ایشالااااااااااا زودم بابا بشن..... بابت کامنت خصوصیت هم میسی عزیزم لطف داری


سمیرا
ساعت0:05---15 ارديبهشت 1393
ایول...

نمیدونم خوشحالم یا ناراحت

ولی نه...

خوشحالم

مررررررسی رهاجون

دیربه دیر میام
پاسخ: قوربونت برمممممممم من خیلی خوشحالم به نینی توپولی موپولی سفید چش رنگی اقااااااااااااااسااااااااااااااااااام که احتمالن یک سال دیگه دنیا میاد فک کن اخی


گلناز
ساعت23:56---14 ارديبهشت 1393
بعله منم معتقدم ماله ازدواجه
پاسخ: افرییییییییییییین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها