سام درخشانی و طرفدار
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فکر کنم عکس کنسرت زانیار خسروی باشه

فقط اقاااااااااااااااااساااااااااااااااااااام با تشکر از سحر جون وب my star



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت2:58---12 ارديبهشت 1393
سلام رها جون فرستادمش برات اومد این ایمیل منه ft20142014 تونستی سری بزن به ایمیلت
پاسخ: ممنونم عزیز دلمممممم این عکسها قبلا وب گذاشتم دست گلت درد نکنه بازم ممنون


فاطمه
ساعت19:12---11 ارديبهشت 1393
سلام ابجی رها ببین من جی میل دارم نمیتونم بفرستم اگر مال نزدیکان یا کس رو داری بده تا بفرستم براش بعد برو ازش بگیرش
پاسخ: عزیز فرق نمیکنه با جیمل برا ایمیل کن فرق نداره ادرس منو این که دادم بنویس


فاطمه
ساعت14:02---11 ارديبهشت 1393

سلام ابجی رها ایمیل


ت رو بده تا عکس ها رو برات بفرستم
پاسخ:

پاسخ: عزیزم عکسها رو فرستادی بهم خبر بده ایمیلم چک کنم



سمیرا
ساعت2:19---11 ارديبهشت 1393
مررررررررررررررررررررررسی رهااااااااجون

هفته دیگه امتحان سراسری تیزهوشان دارم الانم به بدبختی اومدم فقط اومدم بگم بیادت هستم

قربونت
پاسخ: عزیزم ایشالا موفق میشی با نمرات بالا..........منم همیشه بیادت هستم سمیرا جووووووووونم


مهلا( بانو)
ساعت1:38---11 ارديبهشت 1393
خخخخخخخخخخخخخ یه نسخه رنگیش هم داریم که تو البوم خونوادگی گذاشتمش



خوب سیاه و سفیید با کلاس تره
پاسخ: از دست شما باااااااااااااااااااانو


مهلا( بانو)
ساعت22:58---10 ارديبهشت 1393
بهله بهله عکس کنسرت زانیار خسروی هستش



بنده خودم عکاسش بودم خخخخخخخخخخ
پاسخ: خو چرا سیاه سفید عکس گرفتین باااااااااااااااااااااانو؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها