سام درخشانی اردیبهشت93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکس زیر من از پیج اینستاگرام شیدا جون برداشتم

با تشکر از شیدا جون و مابقی فن پیج های طرفدار اقاااااااساااااااااااااام

خیلی عکس قشنگیه میسی بچه هااااااا

یادتونه اقااااااااسااااااااام رفته بودن دیزین

اونایی که یادشون نیست پست زیر را کلیک کنید ببینن لطفااااااااا

عکس سام درخشانی دیزین

-----------------------------------

پستهای زیر را هم ببینید لطفاااااااااااااا

سام درخشانی و خانم کوچولو

کوچکترین طرفدار سام درخشانی

عکسهای کنسرت زانیار خسروی

سام درخشانی در بانک ملی



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت2:50---22 خرداد 1393
سام درخشانی
خالکوبی
من
اگه اسمشون هست با چه زبونیه انگلیسی فارسی عربی یا ...........


نیکا
ساعت2:03---22 خرداد 1393
سام درخشانی
خالکوبی
من


مهسا
ساعت19:12---1 خرداد 1393
اونم مگه خال کوبی میکنهخوشم نیومد
پاسخ: چیز مهمی نیست اسمشونو نوشتند


گلناز
ساعت22:29---9 ارديبهشت 1393
من که نفمیدم اون چیه نوشته رو دستش
پاسخ: منم نمیتونم بخونمش


فاطمه
ساعت16:07---9 ارديبهشت 1393
سلام ابجی رها دلم خیلی برات تنگ شده ابجی من یه عکس از اقای درخشانی دارم اما نمیدونم چطور باید بزارمش تو وب توی مهربون کمکم میکنی ابجی ممنون میشم از جوابت سلام منو به سحر وبفیه بچه ها خیلی خیلی برسون بای ابجی گلم تقدیم وجود نازنینت
پاسخ:
عزیزم باید اپلودش کنی...یا ازکامپیوترت یا از یک سایت...

پاسخ: منم دلم برات خیلی تنگ شده بود....اگه ادرس عکس داری ادرسش به من بده من میزارم وب....اگه عکس تو کامپیوترت هست باید از کامپیوترت اپلودش کنی تو وبت


مهلا( بانو)
ساعت1:19---9 ارديبهشت 1393
رها جون کامنت خصوصیمو خوندی؟
پاسخ:
اره عزیزم خوندم ولی فکنکنم اقاسام بروند دفعه قبلم نرفتن که.......

پاسخ: ورود خانم ها هم که ممنوعه!!!!!!!!


سحر
ساعت23:50---8 ارديبهشت 1393
سلااااااااااااااااااام



عکس خوشگلیه . اصلا آدم از دیدنش سیر نمیشه بس که عکس خوشگلیه .

ممنوووووووووووووووون رها جوون
پاسخ: خواهش سحر جونم


سوسن
ساعت22:36---7 ارديبهشت 1393
قصه گو فراموش کرده گاهی نبودن کسی تمام بودن انسان را به نابودی میکشاند...

پس من میگویم:

یکی بود...

یکی هست...

وهمیشه خواهد ماند...
پاسخ: خیلی قشنگ عزیزممممم


شادی
ساعت21:54---7 ارديبهشت 1393
ببخشید نظرم نفصه بوت !!دوباره نظر دادم !!!!
پاسخ: شوما هزار دفعه کامنت بزارید موجبات سرافرازی ما هست خخخخخخ


شادی
ساعت21:53---7 ارديبهشت 1393
سلاااااااام رهها ججون اجججیجج:خووفییین ؟؟خوفم !!!فففففففففداییییییییییییی ببررررق چشششششششششاششون بشششم ممممممن !!عصباااااااااااااااااااااااانی یییییییییییییییییییییییییییییی !!!آخه مجبورین عسکایی بذارین که از یک سو اینققده خوجگله ونمیشه نیگاش نکنیم وتشکر نکنیم !!!!ازدیگر سو هم " موردهای نخ نما!!" داره !!!نخخخ!!نخخخخخخخخخخ!!!(مثل هاردی که داد میزد بوق !!!بوووق !!بووووووووووووققق!!!عصبانییییی)ح اجیم مکه مُشررف شدند خالکوبیییییییییی واینجور جلف بازیا در شآنشون نییس اما مثل اینکه دوس دارند همه اون نخ ه رو ببینند میخوان لللللج ه ما رو درآرن !! !!!گفتم " حاجی "!!!الآن جوانه میان میگن " نگو حاجیییییی!!!عصبانییییییییییییی !!!
پاسخ: راستی این جوانه اینها کوجا هستن؟یگان ویزه هم که غیب شده گلسا هم مفقود شه عجب وضعیتیه!!!!!!!!شما مواظب باشین غیب نشین یک وقت شادونه خانوم جونم


شادی
ساعت21:50---7 ارديبهشت 1393
سلاااااااام رهها ججون اجججیجج:خووفییین ؟؟خوفم !!!فففففففففداییییییییییییی ببررررق چشششششششششاششون بشششم ممممممن !!عصباااااااااااااااااااااااانی یییییییییییییییییییییییییییییی !!!آخه مجبورین عسکایی بذارین که از یک سو اینققده خوجگله ونمیشه نیگاش نکنیم وتشکر نکنیم !!!!ازدیگر سو هم " موردهای نخ نما!!" داره !!!نخخخ!!نخخخخخخخخخخ!!!(مثل هاردی که داد میزد بوق !!!بوووق !!بووووووووووووووووووووققق!!!عصب
پاسخ: سلام عزیزمممممممم دل رها براتون تنگ شده بود.........حالا چی نبشتن مهلا بانو میگه اسم خودشون نبشتن


مهلا( بانو)
ساعت20:43---7 ارديبهشت 1393

رهاییییییییییییییییی خوب معلومه چی نوشته دیگه . نوشته : مهلا بانو عزیزمیییییییییییییی .عچقمی . بانومییییییییییی



نه بابا شوخمول فرمودم . فک میکنم اسم خودشو به لاتین نوشته

الهی بگرده بانو . وای رهاییییییییییییییییی دارم از عچق عچقم خل و چل میشم
پاسخ: مهلاجان چرا نمیری ببینیشون؟کاری نداره که یک دفعه دلتو به دریا بزن برو گپ ایشالا که میبینیشونچشمک



مهلا( بانو)
ساعت19:36---7 ارديبهشت 1393

وای رها نذار این عکسا رو اخه دلم همینجوری هریییییییییییییییی میریزه چقدررررررررررررررررر اقا اینجا خوشگلتر افتاده شفافیت چشماش و اون لبخند زیباش دل بانو رو میبره

فقط مگه نیاد خونه من میدونم و اون خالکوبیه رو بازوش (شکلک عصبانی که تو نداری). همچین ژست هم گرفته که قشنگ خالکوبیش معلوم بشه

همش میخاد منو دق بده دیگه . میدونه من خوشم نمیاد هی اینجوری میکنه که حرص منو دربیاره
پاسخ: چی نوشتن؟؟؟.....کاملا مشخصه میخان ملت ببینن این نوشته رو.........خندهباااااااااانو اقا اذیت نکنین بزارید خوش باشن خخخخخخخخ



سمیرا
ساعت15:06---7 ارديبهشت 1393
حالا اقا سام خشته ن هی عکس گرفتم

اخه میدونی که رفتم کلی از اونجا عکسم گرفتم

مررررررررررررسی خیلی باحال بود
پاسخ: عزیزمی شما


سوسن
ساعت11:56---7 ارديبهشت 1393
وقتی که دنیا دود شد شاید فراموشت کنم/کاشانه ام نابود شد شاید فراموشت کنم/آسان ز دستم داده ای باشد به این هم راضی ام/وقتی که اشکی رود شد شاید فراموشت کنم/هرگز ز دستی اینچنین سیلی به احساسم نخورد/وقتی خدا نمرود شد شاید فراموشت کنم (تقدیم به آقا سام گل‏)‏

مهتاب
ساعت9:22---7 ارديبهشت 1393
سلام عزيزم ببخشيد خيلي وقت بود فرصت نشده بود بيام نت تازه نظرات رو خوندم رها جان بله من متوجه شدم آقاي درخشاني 14 ساله بازيگرن خانومي كه گفتي هم سام درخشاني قشنگه هم مدير سايت آرتيست ويكي بله هردو قشنگن ولي اون خانوم يه كم قشنگتره دوست ديگه اي كه پرسيدن من آدرس سايت آرتيست ويكي رو دادم بگم بله آدرسش http://artistwiki.seeme.ir/ و در پايان تبريك به شما كه جناب درخشاني تو اينستا بهت جواب داد
پاسخ: سلام مهتاب جان..........ممنونم


مرضیه
ساعت1:12---7 ارديبهشت 1393
سلااااااااااااااام رهاجوووووووونم

دلم واست تنگ شده بودعزیززززززززم



خدایی عکس قشنگیه ممنونم رهایی
پاسخ: سلام عزیزم منم دلم برات تنگ شده بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها