عکسهای کنسرت زانیار خسروی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس اقای درخشانی گذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند

Mano alio pejo peiman...ehraye xaniar

 



نظرات شما عزیزان:

نیکا
ساعت2:52---22 خرداد 1393
عکس قشنگه مرسییییییییییییی رهاییییییییییییییییییییییی

میترا
ساعت19:00---19 ارديبهشت 1393
الهی فدای اون خندت بشم عزیزم

چقدر تو خوشگلی


پاسخ: خوش اومدی عزیزممممم لطفاااااااا بیا صفحه اول وبم........


حلیا
ساعت1:06---10 ارديبهشت 1393
رهایی عکسا واقعا عالیه



فداییییییییی دارییییییییییییییی
پاسخ: قوربت حلیا جووووووووووونم عزیزمی


نیلوفر
ساعت22:43---8 ارديبهشت 1393
سلام رهاجون خووووبی عزیزم دلم برات تنگ شده بود نتونستم بیام وبت کامنت بزارم اما هروز به وبت سر میزنم عزیزم به هر حال عذر خواهی میکنم
پاسخ: عزیزم منم دلم برات خیلی تنگ شده بود


پانته آ
ساعت23:09---7 ارديبهشت 1393
تو دوتاشم پیرهن آقا سفیده،فقط تو بالایی نور زیاده!!!یقه آقا دقت کن!
پاسخ: بله بله منم متوجه نور بد فلش موبایل اقاسااااام شدم


سمیرا
ساعت15:04---7 ارديبهشت 1393
به قول شما:

فقط اقاااااااااااااااساااااااااااا ااااااااااام...

مرررررررررررررررررررررررررسی قربونت رهایی
پاسخ: عزیز دلمیییییییی


مرضیه
ساعت14:06---7 ارديبهشت 1393
رهایی دیشب هرکار کردم نشد واسه این پست کامنت بزارم

مرسی رهاجووووووووونمعکسا عالیه عالیـــــــــــــن

آقا فقط و فقط و فقط "آقاااااااااااااااسااااااااااا ااام"
پاسخ: گاهی اوقات این وبم اذیت میکنه


مهلا( بانو)
ساعت0:43---7 ارديبهشت 1393
اره رهایی فک کنم تو عید دنیا اومد

من و اقا رفتیم چشم روشنی بردیم براشون خخخخخخخخخخخخخ

انشالله نی نی آقا و ......



خودت که میدونی جای نقطه چین چی باید بذاری خخخخخخخخخخخخخخ

بگو امینننننننننننننننننننننننن
پاسخ: عزیزمممممممممم


مهلا( بانو)
ساعت21:59---6 ارديبهشت 1393

میگم رهاییییییییی احسان خواجه امیری اشتباهی نشسته ها

جای منو گرفته خخخخخخخخخخخخخخخ

استغفرالله ربی و اتوب الیه
پاسخ: بانووووووو.......میگم نینی اقا خواجه امیری دیگه باید دنیا اومده باشه نه؟چشمک



مهلا( بانو)
ساعت21:56---6 ارديبهشت 1393
وای اقااااااااااااااااااااااا الهی بانو به فداتون دربست



اخه شما چقدررررررررررررررررررررر مردونه و جذابین

اخه بانو غش کرد دیگه خدااااااااااااااااا
پاسخ: فقط اقاااااااااااااااااساااااااااااااااااااااام.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها