سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس با تشکر از پانته آ جونمممممممم



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت2:31---15 دی 1393
با سلام و تشکر .ممکنه زنگ موبایل سامی رو تو فیلم همه چیز آنجاست برام جور کنین؟ممنون میشم
پاسخ: سلام ببخشید من بلدنیستم


ملیکا
ساعت15:48---6 ارديبهشت 1393
سلام ابجی عکس جدید سام رفته کنسرت زانیار بدوبرو اریا پیکس
پاسخ:
ممنون عزیزم اریاپیکس کامنت گذاشتم عکسهاروهم گذاشتم وبم

پاسخ: ممنون که خبر دادای گلم


سمیرا
ساعت20:35---5 ارديبهشت 1393
خیلی شب خوبی بود

عالی...

مررررررسی رهاجون . پانی جون

خیلی قشنگه
پاسخ: عزیزمی اره یادش بخیر گلممممممممم


پانته آ
ساعت20:20---5 ارديبهشت 1393
من؟بد جنس؟داریم؟خخخخ

نه خبر ندارم...بچه تیزهوشانیه رفته درس بخونه خخخ

..........

اوااااااااا!!!بیتا؟من؟تحویل؟ن
پاسخ: پس چرا تشکر کردی که لایک زده هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخ


مهلا( بانو)
ساعت18:17---5 ارديبهشت 1393
عزیزم چقدر تو این عکس مردونه تر شده
پاسخ: یعنی شما هی اقاااااااااااااااا تحویل بگیرید!!!!خخخخخ یادش بخیر همین چندروز قبل بود انکار دنبال لینکهای دانلودش میگشتیمااااااااا


پانته آ
ساعت16:57---5 ارديبهشت 1393
شرمنده کردی رهااااااااااا!!!


این عکس تو کامپیوتر من بود!


متشکرم از لطف همگی...


آره خودم از رو فیلم کش رفتم رهاآرم شبکه هم روشه خخخخخ


قبل حرف زدن آقا سام بوده....


فیلم سریع بود یکم...بعد نفهمیدم چه جوری گرفتمش رها خخخخ


سوز به دلت رها!یه عکسی گرفتم هیچ احدالناسی ندیده!!!!خخخ



پاسخ:
سوز به دل رهااااااااااا؟برای چی اخه؟؟؟؟؟؟؟ خیلی بدجنس شدیا؟؟؟؟؟؟؟؟از گلسا خبری نداری؟محو شده ت افق!!!!!!!!!!

پاسخ: این بیتا رو هم اینقدر تحویل نگیرین تا لایک میزنه ازش تشکر میکنیو و پست میزارین!!!!!!!!!!!ایش!!!!!!!!!حالا یک فیلم بازی کرده اونقدرهنرمند بزرگی نیست همتون فالوش کردین عکساشو لایک میزنین که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخ فرمانده رها بی اعصاب


سوسن
ساعت16:21---5 ارديبهشت 1393
این عکسه مربوط به چه برنامه ایه چرا پس من ندیدم به هرحال ممنون رهاجون
پاسخ: همون برنامه تقدیر از عوامل اوای باران هست.......من لینکش تو وبم گذاشته بودم با عکسهاش.........باید تو ارشیو بگردی بهمن یا اسفند.....


مرضیه
ساعت13:38---5 ارديبهشت 1393
سلام رهاجوووووونم

وااااااااااااای رها این عکسه تا حالا کجا بوده؟

گمونم پانته آ خودش گرفته

واااااااااااااااااااای عجب عکسیه

دستش درد نکنه پانته آجان

هرچی نگاش میکنم سیر نمیشم

فدات رهاااااااااایی
پاسخ: بله خود پانته آ درستش کرده از روی فیلمممممممممم........قوربونت مرضیه جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها