سام درخشانی در برنامه3+90
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقاااااااااااااااساااااااااااااااام دوست داشتنی در برنامه3+90 شبکه دوم  28فروردین1393

برنامه دیدین عایاااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه ندیدین اکشال نداره من متنش نوشتم فرستادم مای استار

فردا سحر جون میزارتش وب مای استار

عکس با تشکر از مبینا جون پیج samderakhshanihust_mobina@

 



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت9:03---29 فروردين 1393
دستت درد نکنه رها جون وگرنه متن و هم از دست میدادم

این همه نشستم دعا کردم سام برنامه دعوت باشه ولی خودم نتونستم ببینم

حالم از هرچی کلاس بی مزه هست بهم میخوره

مررررررررررررررررررررررسی
پاسخ: عزیزممممممممممم هروقت رفتم اینستا پیغامتو میرسونم


مهلا( بانو)
ساعت1:47---29 فروردين 1393
وای رهااااااااااااا خاک هفت هزارتا حموم خرابه هم که رو سرم بریزم ها بازم کمه



دیدی این همه دلتنگ اقا بودم اخرشم ندیدم



لعنت لعنت خدا به این مهمونا تا همین نیم ساعت پیش مهمون داشتیم ندیدم نفهمیدم که ببینم

اصلا اگر هم میفهمیدم نمیتونستم ببینم



اخه با یه عالمه مهمون که نمیشه اقا رو یه دل سیر تماشا کرد

باون بمیره اقااااااااااااااا

دست روزگار و چرخ گردون و ابر و مه و خورشید و فلک همیشه در کارند که بانو نتونه اقا رو زیارت کنه ای خداااااااااااااااااا
پاسخ: مهلا جوووووووووونم منم خیلی شانسی دیدک برنامش کم بود


مبینا
ساعت23:23---28 فروردين 1393
نه اخه می دونی چیه گوشیم بعد نیم ساعت روشن می شه بعد باهاش ور می رم دوباره خاموش می شه نمی ذارم شارژ شه خخخ ولی همیشه به شارژم باشه درسته نمی دونم چی شده وای رها شقایق هم تا اخرهای خرداد رفت که رفت من امروز ان قدر گریه کردم برا شقایق که نگو برا گوشیم که نه برا اینستا گریه کردم وای حالا شما اینجا ما رو به خنده انداختی خخخ سام درخشانی هاست خخخ



وای راستی تشکر نداره وظیفست و واسه کیفیت بد عکس هم ببخشید خخخ سام درخشانی هاست



وای شقایق رقت ...گوشیم
پاسخ:

عزیزم اینکه ناراحتی نداره باید باطری گوشیت عوض کنی عزیزمممممممم.........شقایق هم احتمالا برای درساش رفته دیگه تا چشم به هم بزنی شده تیر........خوشحالک موجبات خنده و شادی شما را فراهم کردم خخخ

پاسخ:
راستی من متوجه نشدم چرا خندت گرفت؟من چکار کردم عایا؟خخخخخخخخخ

پاسخ: خخخخخخ الان متوجه شدم ادرس پیجت منظورته خخخخخخ اکشال نداله


مبینا
ساعت22:44---28 فروردين 1393
رها من دارم می میرم گوشیم خاموش شده و روشن نمی شه من باز می خواستم ازین برنامه عکس بذارم اه دیگه نشد رها جوونم خیلی برام دعا کن

من دارم دق می کنم امروز ان قدر گریه کردم دیگه کور سدم و مردم ...دعا کن
پاسخ: وای مبینا جونم چی شده عزیزم؟؟؟؟؟؟؟برای گوشیت گریه کردی ایا؟؟؟؟نگران نباش درست میشه شنبه ببرش تعمیرگاه احتمالا ویروسی شده یک فلشش میکنن درست میشه........واسه چیز دیگه ای گریه کردی؟حالت خوفه عایا؟؟؟؟؟؟


مرضیه
ساعت20:40---28 فروردين 1393
وااااااااااااااااا ااااااای رهایی من ندیدم
پاسخ: عزیزممممممم اکشال نداره فردا سحر متنو عکساشو میزاره خیلی کم بوت برنامه...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها