عکس سام درخشانی دیزین
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

این عکس اقای درخشانی امروز 21فروردین گذاشتند اینستاگرامشون و نوشتند

Hamin alan dizin...daram vazn kam mikonam shadid....

رها=چند وقت قبل بود که در اینستاگرام اقای درخشانی هواداراشون براشون کامنت گذاشتند که نگرانن اقای درخشانی برای فیلم پژمان2 دوباره اضافه وزن پیدا کنن و اینکه الانم یک کوچولو اضافه وزن دارن

خوب اینم جواب قشنگ اقاااااااااساااااااااااام به دل نگرانی های هواداراشون

لطفا پست زیر را هم کلیک کنید ببینید جدیده

عکس سام درخشانی در رستورانش

 



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت10:54---29 فروردين 1393
باشه پس دستت درد نکنه عزیزم
پاسخ: خواهش میشود


حلیا
ساعت11:23---28 فروردين 1393
آخییییییییییییییی توی آوای باران خوب بود دیگه داداش سامی فقط تو پژمان یه کوچولو اضافه وزن داشت که بعد خوب شد
پاسخ:
نه بازم اضافه وزن داشتن یکمی ابته..........در مورد کامنت خصوصیت نه عزیزم من نشندیم فککنم شایعه باشه

پاسخ: اگه پای اقای جمشیدی شکسته بود حتما تو اینستا و وبهای طرفداراشون میثگفتن حلیا جان


نیکی
ساعت13:09---24 فروردين 1393
واااااااای رها چرا هر کاری می کنم نظرم ثبت نمیشه امیدوارم این یکی ثبت بشه

وااااااااااااااااااااااااااا ااااای من واقعا عاشق وبت و خودتم الان که فکر می کنم می بینم من قبل از اینکه با بچه ها آشنا بشم و وب بزنم زیاد به وبت سر میزدم

واقعا عکسات عالـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــیه عزیزم

موفق باشی گلم
پاسخ: عزیزم گاهی اوقات ثبت نظراش قاط میزنه ..........عزیز دلمی میسی


شادی
ساعت0:14---23 فروردين 1393
سلااااااااااامرهها ججون عسیسسسم :خوبی؟ خوبم !!!ی روز نمیشد نظر بذارم !!بعدش درست شد ذوقمرگیدم !!(آمدیم !!نبودید !!) اگر نظرم بد نبود عمومیش کنید !!هرجور دوس دارید !!!بحبحبحچ خوجگله !!دستتون میسی اجیججیجیجیجم !!

بمیییییییییییییییرمممممممممم ن عالیجنابم اذیت میشند !!!همش تقصیر بانوی اوله !!باس یکی از اون قهوه قجریاشون و به خوردشون بدیم !!(شکلک هووی بدجنس و بد ذات !!)
پاسخ: اینکه وزن کم کنن که خیلی خوفه عزیزمممممم دیه داشتن وزنشون میرفت بالاااااااااااا.........مگه میشه کامنتهای قشنگ شوما بد باشه عزیزدل رهاااااااااااااااااا و عالیجناف!!!!!!!!!!!!!!


مبينا
ساعت23:58---22 فروردين 1393
مرسى ابجى گلم
پاسخ: فدات شم


مبینا
ساعت22:33---22 فروردين 1393
اخی داداشیم رو اخه فکر کنم خیلی خسته شده الهی ایشالله موفق شه

اخی من عاشق دیشبم عاشق این پست داداشیم یعنی اصلا جه پست خوبی بود عالی بود وای رها جونم منم فردا امتحان ریاضی دارم خیلی دعام کن
پاسخ: ایشالا امتحانتو خیلی خوب میدی عزیزممممممممم.........


سمیرا
ساعت17:02---22 فروردين 1393
مررررررررررررررررررررررسی

قربونت دست و پنجت رهااااااااااااا

خیلی عکس قشنگ و خبر خوبیه

یک دنیا تقدیم تو...که بهترینی
پاسخ: عزیزمیییییییییییییییییی


گلسا
ساعت11:45---22 فروردين 1393
به جان خودم اگه بعد از این عکسی یا برنامه ای یهووووو لو بره و در بیاد که آقا چاق تر شده و صورتش تپلوووووو خودم شخصااااا بدون دستور فرمانده رهاااا کودتاااا میکنم،حساب آقا رو میرسم!!!!!

فدامداش!!!حالا لاغر میشه ایشالا!!!

ممنووووون رهاااااایی
پاسخ: کودتا خوب اومدی خخخخخخخ ولی اینجا معلومه خیلی وزن کم کردن


سوسن
ساعت11:20---22 فروردين 1393
این خیلی خوبه که آقا سام میخوان وزن کم کنن،ولی انصافا تو هر وزنی خوش هیکل و جذابترینن
پاسخ: من خیلی خوشحالم دارن وزن کم میکنن یکوچولو داشتن توپولی میشدن


پانته آ
ساعت23:58---21 فروردين 1393
عکس جدید اینستا دیرباز!!!!دستا بالا!!!
پاسخ: دیدمش کامنت هم گذاشتم (چشم اقای دیرباز تونو خدا منو نکش)...............خخخخخخخخ


مرضیه
ساعت23:57---21 فروردين 1393
آخ جوووووووووووووونمهورااااا اااااااااااا دست گلت درد نکنه رهاجووووووونممن که اینستا ندارم برم اونجا ذوق بکنم چه خوبه که تو هم این عکس رو گذاشتی تا منم از خودم ذوق درکنم مرسی عزیزدلم

فداااااااااااای آقاااااااااسااااااااااام بشمممممممم که به فکر سلامتیه خودشه و میخواد دوباره برگرده به قبل و بشه همون آقاااااااااااااساااااااااااااا ام خوش هیکل خودمون قربووووووووووونش برم من
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم...........اره خیلی خوبه که دارن وزن کم میکنن


پانته آ
ساعت23:53---21 فروردين 1393
آقا ♥ســــــــــ♥ـــــــــااااااا اااااااااااام♥

واااااااااااااای رهااااااااااااا!!!!

من هم کامنت از آقا سام میخوام خو!!!!تو گفتی آقا سام فالوم کنن،منو بهار رو،که بشه38 تا،اونوقت آقا سام به حرفت گوش کردن،رسوندنش به 38 تا ،منتهاش با فالو کردن سیروان و زانیاااااااااااااااااااااار!!!!!: -((

اه اه اه...

رها دعا کن امتحان های هفته ی بعدمو من جمله ریاضی و علومو خوب بدم،19 اردیبهشتم یه آزمون مهم که مسئله مرگ و زندگیه دارم،اگه اونو قبول شم،زندگیم زیرورو میشه!!!!رها...تو دلت پاکه...خدا خیلی هواتو داره...دعا کن این آجی کوچولوت این آزمونارو خوب بده،که یه اتفاقای خیلی خوووووووووووووب بیوفته....
پاسخ: عزیزممممممممممممم حتما ابجی کوچولوی من امتحاناشو خوف میده عزیز دلممممممم حواستو بزار روی درست و نت و اینستا فراموش کن تا بعد امتحانات


مهلا( بانو)
ساعت23:52---21 فروردين 1393
وای رهاااااااااااااااااااااااااااا نمویدونی چه حس خوبی دارم که سام هم نگران نگرانی های ماست



بانو به فداتون آقاااااااااااااااااا
پاسخ: پس چی فکر کردین اقاااااااااااااافقط اقااااااااسااااااااام


سارا سه ستاره
ساعت23:43---21 فروردين 1393
ببببببببسسار زیبا
پاسخ: بله موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها