سام درخشانی در نقش کاوه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقااااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااام در سریال مثل شیشه در نقش کاوه

من خیلی دوست دارم اقااااااااااااااساااااااااااااااااااااام نقش منفی بازی کنن

فقط اقااااااااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااااااااااااام



نظرات شما عزیزان:

مرضیه
ساعت0:16---16 فروردين 1393
رهاجونم شوخی با ستارگان رو دیدی؟

مرضیه
ساعت23:01---15 فروردين 1393
سلااااااااام رهااااااااااااایی


میسی فدات بشم من





آقا فقط "آقاااااااااااااسااااااااااااا ام"


گل گفتی رهاجونم تو همه نقشی خوبه و همه جور نقشی رو به بهترین شکل بازی میکنه


ولی نقش منفی یه چیز دیگه ست
پاسخ:
سلام عزیزم ....نقش منفی خیلی باحال بازی میکنن

پاسخ: عزیزمی شما


پرند
ساعت16:27---15 فروردين 1393
خیلی عجیبه...از اون غریبه ها فقط من یگانه رو فالو کرده بودم



تازه یه سری از بچه ها رو هم که فالو کرده بودم نبودند توی لیسته مطمئنا هک شدم...
پاسخ: شاید رمزت عوض شده باشه


سحر
ساعت16:24---15 فروردين 1393
سلاااااام



کلا همه جور نقشی بهش میاد ولی نقش منفی یه چیز دیگه اس ....



خیلی خوشگله



ممنونم رها جون
پاسخ: سلااااااااااام عزیزممممم......خواهش عزیزمممممممممم


پرند
ساعت14:55---15 فروردين 1393
سلام رها جان

سال نوت مبارک....تعطیلات خوش گذشت؟؟؟





راستی منو تو اینستا هک کردند...منم دیگه نمیخوام عضو شم تو میتونی لیست کسانی رو که فالو کردم برام بفرستی؟؟؟
پاسخ: سلام عزیزمممممم سال نو شماهم مبارک.......باشه الان میرم نگاه میکنم بهت خبر میدهممممممممم


سمیرا
ساعت14:39---15 فروردين 1393
واااای خدا چقدر داداش سام خوشمل شده

انقدر دوست دارم این سریال ببینم ولی نشد یعنی اون موقع من سام و نمیشناختم

خیلی خوشگله مرررررررررررسی رهاجون قربونت
پاسخ: سلام عزیز دلمممممممممممم منم سریالشو ندیدم یک روز فیلم سینماییشو گذاشت تلویزیون دیدممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها