پاسخ سام درخشانی به رها(پست ثابت)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سلام دوستای گلممممم

امروز هیچ وقت یادم نمیره

12فروردین1393ساعت 12ظهر من این کامنت برای اقاااااااااسااااااااااااااام گذاشتم

  باورم نمیشد در کمتر از 6 دقیقه اقااااااااااااااساااااااااااااام جواب دادند

 ممنونم  اقاااااااااااااااااااساااااااااااااام دوست داشتنی



نظرات شما عزیزان:

نیاز
ساعت16:35---26 خرداد 1393
پانی جون ببخشید الان دارم میرم خونه مامان بزرگم تا نمیدونم چن روز دیگه خداحافظ بخدا ببخشید یه دفعه بابام گف با بریم

پانته آ
ساعت16:28---26 خرداد 1393
ببین نیاز جون،جی میل همون ایمیله،از داخل گوگل.
ثبت نامشم خیلی راحته...الان تو مرورگرت،بنویس ادرس گوگلو،تاصفحه ی اولش بیاد،خوب؟؟؟
حالا جی میلو از اونجا انتخاب کن،بعدم ساین اینو بزنو ثبت نام...تموم!
منتظرتمااااااااااا


مهشاد
ساعت20:05---18 خرداد 1393
پاكشون كردي مرسي ..............

مهشاد
ساعت22:11---15 خرداد 1393
ممنون ......من كه آخرش ندونستم چي شد ....ولي بازم مرسي عزيزم .....دوست دارم .زياد ....زياد.........
پاسخ: فدات شم عزیزمممممممم...گفتم پیامتو دوبار براشون نوشتم


مهشاد
ساعت23:33---11 خرداد 1393
من كه نتونستم ببينم ميشه رها جون اون چيزي رو نوشتي دقيقا اينجا بهم بنويسي ؟؟؟؟؟؟همه چيزو بهش گفتي ؟همه ي اتفاقات رو ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: روز عید بود عزیزمممممم منم براشون نوشتم که یکی از طرفداراتون باسم مهشاد که خیلی خیلی زیاد دوستون داره عیدو بهتون تبریک گفته براتون ارزوی سلامتی کرده...این کامنت دفعه دومم بود....اگه اینستا نداشته باشی نمیتونی وقتی کامنت جدید بچه ها میزارن قبلیا ببینی....ولی به مهشاد بگو رها گفت مطمئن باش اقای درخشانی کامنتت خوندن چون همه کامنتهاشون بادقت میخونن


شادی
ساعت21:30---11 خرداد 1393
رها ججون :آنید ؟؟ نظر خصوصی من نرسید ؟؟؟؟
پاسخ:
چرا فدات شم فرمودین بپاک منم مثل پاککن پاک فرمودمی

پاسخ: دیه کجا رو بپاکم؟


مهشاد
ساعت13:58---11 خرداد 1393
تو اينستا كدوم پيجشون گذاشتين تا مهشادم ببينه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیم تو عکس قبلیه همون که رفتن اجرای ارزنگ امیرافضلی اما جواب ندادن گفتم مهشاد خیلی دوسشون داره وعید هم تبریک گفته


مهشاد
ساعت19:30---10 خرداد 1393
پ چرا جواب كامنتمو نميدي ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم بهشون مجددا گفتم و پیغامتو رسوندم


مهشاد
ساعت23:00---9 خرداد 1393
كجاس تو اينستا كدوم عكسشون گداشتي تا ببينيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهشاد
ساعت13:46---9 خرداد 1393
رها جون شما رو ميگم نه سحر رو اشتباهي شد ببخشيد مهشاد يه جورايي توضيح ميده شما دوتا رو قاطي پاطي كردممممممم
پاسخ: عزیزم براشون مجددا کامنت گذاشتم و پیغام مهشادو رسوندم....لطفا به مهشاد بگو


مهشاد
ساعت11:35---8 خرداد 1393
پس چي شد مهشاد ميگه سحر چيكا كرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم ادرس وب سحر اینه http://www.voooo.blogfa.com/# لطفا از خودش بپرس


مهشاد
ساعت8:15---7 خرداد 1393
باشه.فقط هر وقت به اينستا وصل شدي خبرم بده رها جون.....

مهشاد
ساعت22:37---6 خرداد 1393
باشه عزيزم .سلامت رو هم رسوندم گف كه بهت سلام برسونم بهت وتشكر كرد وگف معذرت ميخوام بخاطر اينكه نميتونم تو وب حضور داشته باشم گف كه خوب ميشم وزودي برميگردم پيش رها ودوستام .گف كه از خودتون مواظب باشيد ببينيد من مواظب نشدم از خودم چه اتفاقات بدي واسم افتاد ......بعدش گريه كرد .بعدش گف ديگه به رها بگو شايد م نشد بيام وب يعني قسمت نشد گف از طرف من به رها بگو كه خيلي دوسش دارم وتا ابد خواهم داش وموندگاري در فكروذهنم عزيزم واميدوارم كه اون مدتي كه تو وب بودم اذيتش نكرده باشم واونم منو دوس داشته باشه وتا ابد يادش بمونم.وقتي وب وآقاي درخشاني ورها تو يادش ميايين گريه اش ميگيره..... خب حالا رفتي اينستا؟؟؟؟؟
پاسخ:
عزیزم بهش سلام برسون بگو دعا میکنم حالش خوب بشه منم دلم براش تنگ میشه

پاسخ: فعلا اینستای من وصل نمیشه


مهشاد
ساعت0:07---6 خرداد 1393
نه اون چيزي رو كه گفتم اگه بشه اونا رو خودتون به ايشون بگيد بعد من لپ تاپ ميرم اونجا اون نوشته هاي شما كه گفتم رو ببينه حتما اقاي درخشاني هم جواب ميدن ديگه .شايد كمي بخنده رها جون كمك كن فقط بخاطر مهشاد كمك كن .
پاسخ: عزیزم اقای درخشانی تازه پست گذاشتن و از طرفداراشون تشکر کردند و عذر خاستند که نمیتونن جواب همه بدهند بنابراین فکرنمیکنم جوب بدهند..من اینو از طرف مهشاد براشون نوشتم(اینکه بنویسم دست مهشاد شکسته و اینها زیاد جالب نیست ایشالا خودش خوب میشه و اینستا میسازه...اخه امروزم روز عید بود...به مهشاد سلام برسون... samderakhshani54raha @samderakhshani سلام اقااااااسااااام.....عیدتون مبارک.....اقااااااااااااساااااااااااااام یکی از طرفداراتون به اسم مهشاد که اینستا نداره خیلی خیلی بهتون سلام رسوند و عید بهتون تبریک گفت.....


مهشاد
ساعت21:47---4 خرداد 1393
نه بابا خواهش اين چه حرفي .........اتفاق بدي يا خوبي هس ؟رها يه چيزي بگم واسم نميخندي ؟؟اگه بخندي قهر ميكنماااااا.........من از اول راهنمايي تا الآن يعني سوم راهنمايي هر سال ترم دوم چند روز مونده به امتحان حرفه دستم ميشكنه ............دستم شكسته ..........دكتر گفته اين آخريشه ميذارم گچ ديگه اصلا نميذارم ميگه كه خيلي شلوغي .........هنوز يه سالم تابستون بازم شكسته خودشم راست دستم توامتحانات يكي ميارن پيشم من ميگم اونم مينيويسه ويه مراقب ديگه هم كنار مادوتا..................تصوركن............خيل ي درد دارم گفته تا شهريور تو گچه يعني تابستونم به باد رفت............رهايي..........
پاسخ: عزیزم همین درس و مشق دیه....ایشالا زودتر خوب میشی عزیزم چرا مواظب خودت نیستی عسیسم


مهشاد
ساعت18:53---4 خرداد 1393
رها جون خبر نيس ازت كجايي ؟؟چراجواب كامنتم نميدي با اين حاي ميام وب اون وقت تو............
پاسخ: عزیزم یک مدتی خیلی گرفتارم.....شرمندم


مهشاد
ساعت20:12---3 خرداد 1393
ببخشيد باتو با سحر نه چون من خودم ننوشتم واسه همين الآن كه دارم كامنت مينويسم خودم نيستم از طرف من يكي هس اون مينيويسه اشتباهي شده من گفتم رها بنويس سحر نوشته...........چونكه...............

مهشاد
ساعت13:15---2 خرداد 1393
تورو نه سحر رو عزيزم .........
پاسخ: منم ادرس پیج سحر بهت دادم عزیزم


مهشاد
ساعت16:51---1 خرداد 1393
رها جون ميشه فالو كنيم هم ديگه رو با سحر نه ؟؟؟؟
پاسخ: اره اگه عضو اینستا هستی که میتونی اینم ادرس پیج سحر جون sahar_mystar_sam@


پانته آ
ساعت16:12---31 ارديبهشت 1393
واقعا کامنت خصوصیم شادت کرد؟؟وای.. خصوصی مینویسم وبت آشوب نشه!
پاسخ: خخخخخ


مهشاد
ساعت13:51---28 ارديبهشت 1393
سحر جون ميشه هم ديگه رو تواينستا فالو كنيم؟

مهشاد
ساعت18:28---24 ارديبهشت 1393
آهااااااا !!!!!!بله

مهشاد
ساعت15:30---24 ارديبهشت 1393
پس تو اينستا هستي تو فيس بوك چي ؟؟؟؟؟
پاسخ: عزیزم من اینستا هم پیجم نمیتونم اپ کنم چون نرم افزارش واسم دانلود نشه دوستام برام ساختن که من بتونم اونجا باشم.......نه فیس بوک عضو نیستم از فیس بوک خوشم نمیاد


مهشاد
ساعت15:11---23 ارديبهشت 1393
خدا نكنه خانومي!!!!!!!

مهشاد
ساعت12:34---23 ارديبهشت 1393
ممنون .......دوست دارم ............زياد .....زياد......
پاسخ: قوربونت برم


مهشاد
ساعت10:18---23 ارديبهشت 1393
ببخشيد آقاي درخشاني تواينستا گرام صفحه دارن؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا من نديدم ؟؟
پاسخ: بله عزیزم سمت راست وبم توی لینکهای روزانه نگاه کن ادرسش هست....اینساگرام سام درخشانی روش کلیک کن


پانته آ
ساعت20:25---5 ارديبهشت 1393
رها کامنتم نمیاد چرا/
پاسخ: اومده که اونم 6 دفعه پاکشون کردمی


فائزه
ساعت2:43---23 فروردين 1393
رها جوووووووون هرچی بخوای بهت میدم من نمیتونم با سام ارتباط برقرار کنم تورو خدا اگ میتونی برام ایکارو انجام من بخدا عاشقشم هر کار بخوای برات انجام میدم
پاسخ: عزیزم تا الان اقای درخشانی ندیدم.......فقط همین جواب تو اینستاگرام ازشون دریافت کردم......تو اینستا عضو شو براشون کامنت بزار عزیزم


پانته آ
ساعت21:28---20 فروردين 1393
خخخ خدایا!!!!رها که خجالتی بود،آقا سام واسش کامنت گذاشت!!!!حالا من که گلومو پاره کردم،سرجمع سه تا لایک!!!بعضیا چقد شانس دارن!!!اصلا اشاره نکردما خخخخخ
پاسخ: دلت بسوزه همون چهار تا عکسم که گذاشتم تو اینستا هر4تاشو برام لایک زدن خخخخخخخخ شوخی کردم...........هنوزباورم نمیشه جوابم دادن اقااااااااااااسااااااااااااااااااام دوست داشتنی..........ایشالا دفعه بعد به شما جواب میدن


پریسا
ساعت21:01---17 فروردين 1393
تبریک میگم رها جونم
پاسخ: میسی عزیزمممممممم


گلناز
ساعت22:47---16 فروردين 1393
باشه عزیزم پس بردارشون به سحرم گفتم
پاسخ: میسی گلمممممممممممممممممم


گلناز
ساعت21:37---16 فروردين 1393
ها اون چند تا عکسی که تو پیجم با ارم گذاشتم بدون ارم پیجم میدم بذاری وبت
پاسخ: میسی گلم ولی بزار ارم پیجت باشه چون یکی از وب من بر میداره بعد زحمتت از بین میره عزیزدلمممممممممم


پرند
ساعت20:12---15 فروردين 1393
میتونی نام کاربری کسایی که من فالوشون کرده بودم رو بدی(بی زحمت)
پاسخ: اره برات فرستادم


سحر
ساعت17:10---15 فروردين 1393
تبریک میگم رها جون .


پاسخ: میسی عزیزمممممممم


طناز
ساعت22:15---13 فروردين 1393
تبرررررررررررررررررررررررررریی یییییییییییییییییییییییییییییی یییککککک

من خودمو کشتم جوابمو نداد

منم میخوام(به قول بابای نقی)

ایشاااااااااااالللهههههه فالوتتتتت کنه
پاسخ: میسی عزیز دلممممممممممممممممم.........ایشالا شما فالو کنن عسیسممممممم


مرضیه
ساعت17:31---13 فروردين 1393
وااااااااااااای رهاجوووووووووونیم یعنی میشه یه روزی منم برم اینستا و آقاااااااااساااااااااام بیاد و عکسامو لایک کنه من به لایکشم قانعم چه برسه به کامنت وای که اگه واسه من کامنت بزاره من میمیرم

میترسم بمیرم و اون روز رو نبینم
پاسخ: چرا که نه عزیزم ایشالا بزودی عضو میشی الان نیلوفر یک ماهه عضو شده دیروز چندتالایک اقاساااااام براش زدن......هر کسی فالو کنی به محض اینکه عکس جدید بزاره تو میبینی......منو فالو نکردن عزیزم


سمیرا
ساعت15:20---13 فروردين 1393
رهاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا

تبریک

دم تو داداشی گرم

هردوتون ایول دارین

میدونستم این همه زحمت پاداش هم داره

بعد چندسال یه نفس راحت بکش راستی از داداشی بخواه وبت هم بیاد ماروهم خوشحال کنن

مرررررررررررررررررسی عاشختم
پاسخ: قوربونت برم عزیز دلممممممممم اقای درخشانی پیجم اینستا هم رفتن و عکساشونو لایک کردن اونا ادرس وبم هست..........ایشالا شما ازنزدیک ببینیشون عکس امضا


رزا وطن پور
ساعت13:08---13 فروردين 1393
تبریک عززززززززززززیزززززززززم.: X
پاسخ: میسی گلمممممممم


مرضیه
ساعت12:41---13 فروردين 1393
سلاااااااااااااااام رهاجوووووووووونم





واااااااااااااااای بهت تبریک میگم عزیزدلم


خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم آقاااااااااااااساااااااااااااا ام عزیزززززززززززمون کامنتت رو خونده و جوابتو داده دست گلش درد نکنه دمش گرم


بازم بهت تبریک میگم ایشالا بازم واست پیش بیاد


آقا فقط "آقاااااااااااااااااااسااااااا ااااااام"


فدای کامنت دادنش بشم چقده آخه ماهه قربونش برم
پاسخ:
سلام عزیزمممممممم میسی گلم............

پاسخ: پاسخ کامنت خصوصیت=اینستاگرام خود اقای درخشانی


سوسن
ساعت12:05---13 فروردين 1393
خوشبحالت رهایی
پاسخ: اخی عزیزممممممممم........ایشالا شما هم عضو میشین بعد جواب بهتون میدن.....


نیکی
ساعت22:25---12 فروردين 1393
تبریکـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـ رها جوووووووووووووووون
پاسخ: میسی عزیزممممممم


مبینا
ساعت20:24---12 فروردين 1393
ایول ایول داااش سامی رو ایول

ایول ایول ابجی رها رو ایول

تتتتتتببببببرییییییک میگم

خب دوباله باید بگم به افتخار دااش سامی و رها جون دست جیغ هووورا ولی به خاطر رها ججججججیغ بیشتر ...خخخخ
پاسخ: میسی عزیزممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها