عکس سام درخشانی و پژمان جمشیدی در هندوستان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقااااااااااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااااااام

واااااااااااااااااای این عکسهااااااااااااا خیلی قشنگن

اقایون رفتن هندوستان این عکسها اقای کریمی و اقای جمشیدی اینستا گذاشتند

فکرنمیکنم برای تعطیلات عید رفته باشند

به احتمال زیاد برای اماده کردن مقدمات فیلم سینمایی پژمان رفتند

امیدواریم که موفق باشن

پست زیر را هم کلیک کنید ببینید لطفااااااااا

سینمایی پژمان در هند کلید خورد+عکس



نظرات شما عزیزان:

علیasmal
ساعت16:57---5 فروردين 1394
چی میشوداین عکس روتوی تلویزیون بزارن تاهمه نگاه کنن

سمانه
ساعت19:11---7 شهريور 1393
سلام بيااينم وبم لطفاادرس اينستاهايي كه خواستمواگه داري بده بلطفا
ينستاي مهران غفوريان برزوارجمند-شاهين جمشيدي وببخشيدپسرعموي علي ضيااقامرتضي.چون ديدم با2همراه دوستي گفتم شايدداشته باشي اخه اونادرسونميدن.بيالطفا
پاسخ: سمانه جان ادرس وبت وارد نکردی عزیزمممممممم.....ادرس اینستای هنرمندانی که گفتم ندارم اما مال اقای علی ضیا میتون برات پیدا کنم ادرس وبت بزار


سمانه
ساعت9:52---29 مرداد 1393
سلام ميشه لطفاادرس اينستاي مهران غفوريان برزوارجمند-شاهين جمشيدي هركدومشوياهمه شواگه داري بدي؟خواهش ميكنم.لطفابياوبم جواب بده بيامنتظرم.
پاسخ: عزیزم ادرس وبتو که نزاشتی ادرس بهم بده لطفا


رزا وطن پور
ساعت11:50---12 فروردين 1393
مرسی گلم.
پاسخ خواهش عزیزم........برات ادرسو فرستادم


سوسن
ساعت22:36---11 فروردين 1393
از کجا معلوم اونجا هند باشه هااااااا؟البته اگه آقا سام گفته که هنده قطعا راست گفته
پاسخ: اقای جمشیدی در اینستای خودشون گفتن عزیزم


kiana
ساعت22:11---11 فروردين 1393
ولی رها جون این عرق و قرمزی که آقای درخشانی عزیز پیدا کرده احتمالا برای همون آب و هوا هند هست و واقعا رفتند هند

یه نقل قول هم از یه نفر در شبکه های اجتماعی خوندم که این احتمال رو قوی مکنه و هند هستند .
پاسخ: جدی جدی هند رفتن عزیزم پست جدیدم ببین


kiana
ساعت22:07---11 فروردين 1393
اتفاقا رها جون منم پی به این نکته بردم که چرا در یک ویو از هند عکس نگرفتند !!!!!!!!!!!

شاید گرم هست ترجیح دادند داخل باشند تا بیرون شاید هم دختران هندی آقای درخشانی رو دنبال کردند بنده خدا فرار کرده عرق کرده ترجیح داده دیگه بیرون نره

البته قسمتی از هند رو به هیمالیاست و سر د و خشک و بخشی گرم و مرطوب نمیدونم کجای هند هستند کدوم شهر !!!!

صنعت سینمایی هند خیلی از ما جلوتره یکی از صنعت های بزرگ سینمایی ست نزدیکه هزار تا فیلم هر سال میسازند

اینا رو گفتند که در مورد هند بی انصافی نکرده باشم

رها واقعا هند رو دوست داری ؟ من نه

من عاشق کاخ کرملین مسکو هستم زیر برف واقعا لدت میبرم از دیدنش خیلی قشنگ و رویایی و با شکوه


پاسخ: اره هند خیلی دوست دارم عزیزممممممممم....فکر کنم شهر گوا الان هستند کیانا جان


مبینا
ساعت21:46---11 فروردين 1393
اره والا رها جوون اصلا چیزی وجود نداره که به داداش سامی نیاد .. هر چی می پوشن بهشون می یاد .....به قول خودت اقاااا فقط اقاااااسام...داداش سامی خودمونه دیگه ماههههه

ماه چیه ؟؟؟؟؟ ماه هم رد کرده
پاسخ: موافقممممممممممم


رزا وطن پور
ساعت21:34---11 فروردين 1393
برام خصوصی بفرست گلم.
پاسخ: اوکی عزیزم


مهلا( بانو)
ساعت20:50---11 فروردين 1393
مرسی
پاسخ: خواهش عزیزمممممممممممممم


kiana
ساعت20:27---11 فروردين 1393
تصحیح میکنم سروش صحت

kiana
ساعت20:24---11 فروردين 1393
سلام رها جووونم



دیدی بهت گفتم آقای درخشانی عزیز از حضور در پژمان راضی بودند بفرما این شما و این پژمان 2



الان چه حالی داری رها جونم عصبی که نیستی



گفتم یه وقت نری بزنی سورش صحت و عوامل پژمانو داغون کنی



طفلک آقای درخشانی عزیز چقدر عرق کرده



خدا کنه زودتر برگردن



آخه هند هم گرمه هم غذاهاش تنده



من نگرانه آقای درخشانی عزیز هستم جدی میگم



واجب شد بعد از مدت ها دوری و خود داری از اینستا امشب یه کامنت براشون بذارم



اگر برای تفریح میرفتند من بهشون سوئد رو پیشنهاد میدادم کشور قشنگیه بعدشم کانادا و پاریس



آخه هندم شد جا آقای درخشانی عزیز رو بردند ( رها جون شکلک عصبانی نداری چرا )



میگم با خودشون مسافری از هند نیارن



امیدوارم موفق باشند و زود برگردن



راستی رها جون مشکل اینستا حل شد برات یا نه ؟ اگر نشده بگو بهت بگم چی کار کنی عزیزم



مرسی رها جونم
پاسخ:

خدا کنه دوباره اضافه وزن قبول نکنن.........اگه هند رفته باشن که مطمئنا برای مقدمات پزمان2 هست اما من میگم شاید اقای جمشیدی خاسته روز سیزده بگه دروغ 13این بود اخه تو اطاق عکس گرفتن ادم میره هند بعد تو اطاق عکس میگیره؟؟؟؟........خوشبختانه مشکل اینستام حل شد عزیزممممممممممم

پاسخ:
من اگه اضافه وزن پیدانکنن با پزی2!!!!!!!!مخالفتی ندالمممممممم گواینکه معتقدم اقاسام باز بعنوان سکوی پرش پزمان باید عمل کنن........

پاسخ: من هند خیلی دوست دارممممم لباساشون بناهای تاریخیش و.........مسافری از هندو خیلی باحال اومدی


مبینا
ساعت19:03---11 فروردين 1393
سلام رهاا جووونم ...می گم اینستات درست نشد؟؟؟

وای وای الهی فدا داداشی گلم بشم وای چه قدر کلاه بهش می یاد قلبون خنده های قشنگش ببللللمممممم
پاسخ: اره عزیزم رمز جدید برام فرستاد به ایمیلم.........اره کلاه بهشون خیلی میاد ..اصلا شمابگو چی بهشون نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟


حلیا
ساعت19:01---11 فروردين 1393
هههههههههههههههههههننننننننننن ندددددددد! بابا این بازیگراهم کیفی میکننا واسه خودشون من نظرم عوض شد میخوام بازیگر شم. حالا قراره با چه زبونی حرف بزنن
پاسخ: هندی کاری نداره که.......نهی نهی پزی بهی اقی سامی خخخخخخخخ


رزا وطن پور
ساعت18:24---11 فروردين 1393
امان از دست این سام و پژمان. بلاخره پژمان رو بردن تو تیم هند. سام transfer کرد پژمان رو نه؟
پاسخ: اره عزیزممممممم مثل اینکه برای پزمان2رفتن هند.....اما من مشکوکم اخه ادم میره هند بعد تو اطاق عکس میگیره؟؟؟؟؟؟راستی ادری اینستا اقای دکترپورسرخ رو داری؟اگه نداری بهت بدم عزیزم؟


شادی
ساعت14:51---11 فروردين 1393
سللللللاام رههههها ججون : از دلتنگی که نفرماییید که همممون دلتنگییییم !!!وووونگگ ونگگ !!!

ایییییییجججونم !!ههههههننننند ؟؟؟؟

کی مباظبه دخملای هندی باشه حالا ؟؟؟ ی وخخ عجججقمون ندزدند ؟؟؟؟؟عصصصصبباااانییییییییییییی ی ایییششااللا خ خ خوجبگذره بهشون عزییییییییییززم !!
پاسخ: همینو بگو غزیزمممم اسمشونبر کم بوت!!!!!!!!!اشوریا و ابتا باچان!!!!!!!!!!شعله!هم بهشون اضافه شدن خخخخخخخخخ


طناز
ساعت11:12---11 فروردين 1393
آآآآآآآآآآآآآخهههههه چرا هنددددددد؟؟؟؟؟؟؟

ایران خودمون مگه چشههههههههه

زبونم بلد نیستن بیچاره ها اونجا گیرن :):)

مررررررررسیییییییی
پاسخ: فکر کنم واسه پزمان2 رفتن...........هندی حرف زدن که کاری نداله داله نهی نهی نداله خخخخخخخخخخ عزیزمی


مرضیه
ساعت0:16---11 فروردين 1393
ای جووووووووووووووووونم میسی رهااااااااااااااجونم

خیلی خیلی خوشمله فداااااااااااااااات بشم

بی زحمت یه آب قندم به من بده
پاسخ: سلام عزیزممممممممم.....هندوستان رفته مثل اینکه.......خواهش عزیزم بفرمایید اب قند


سمیرا
ساعت23:11---10 فروردين 1393
قربون دستت رها یه لیوان اب قندم بده به من تو خونه ما اب قطع شده


مرررررررررررررررررررسی خیلی دوست دارم
پاسخ:
سمیراااااا جونم تو لیوان بدم یا تو پارچ؟خیلی شیرین باشه یک کم شیرین باشه؟نی بزارم یا قاشق؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ: منم خیلی دوست دالم عزیزمممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها