Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقاااااااااااااااااساااااااااااااااااااااااااام

منبع عکس پیج samderakhshani_1354

لطفا پستهای زیر را هم کلیک کنید ببینید

کلیپ تبریک سال نو سام درخشانی

عکس برادر سام درخشانی

ساعت سام درخشانی



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت21:54---7 فروردين 1393
شکل سرطانی ها شده.
پاسخ: دور از جونشون.........


سحر
ساعت16:27---7 فروردين 1393
ممونم رهایی
پاسخ: خواهش سحرجونم


شادی
ساعت1:08---7 فروردين 1393
اووا خوج بحالتون مشرف شدین ؟؟من مکه نرفتم !!!ولی خعععلی آآرزو دارم !!سال 94 قراره باهمه ایل خونوادگی بریم ایششالا اگر عمری باشه !!!البته پدرم کاروان حج داشتند و 33 سال ملت و همه داداشام و حج بردند ولی حالا چند ساله بازنشست شدند !!بیشاله من !!قول دادند اگر دوس داشتم بازم منو ببرند خیلی !!
پاسخ: ایشالاااااااااااا


شادی
ساعت1:03---7 فروردين 1393
سلاااااااام اوچچچگل ممن : چوطورین ؟؟؟؟؟دوباره سال نوتون تبریک عرض و کنم !!!واسسا حرف !دارم برات عیییججججییییججججیییمم
پاسخ: فدات شادی جوووووووووووووووووووووونم


مهلا( بانو)
ساعت0:52---7 فروردين 1393
رهاییییییییییییییییییییییییییی ییی



من اقامونو صدا زدم تو چرا جواب دادی؟؟؟؟؟؟



خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: خخخخخخخخ


مهلا( بانو)
ساعت21:59---6 فروردين 1393
آقاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا
پاسخ: جانم ؟؟؟؟؟بانوووووووووووو؟؟؟؟؟ خخخ


طناز
ساعت19:52---6 فروردين 1393
آپپپپپپپپپپپپم یه آپ باحال
پاسخ: اومدمممممممم عزیزممممم


سمیرا
ساعت19:38---6 فروردين 1393
مررررررررررررررسی رهاجونم

الان حرفهای داداشی و توی اون کلیپ درک میکنم



خیلی جال بود داشتم از سر دلتنگی به یاد مکه گریه میکردم اومدم وب دیدم این پست و گذاشتی

بازهم ممنونم
پاسخ: سلام عزیزممممممم.......اخی خوش بحالت رفتی مکه اونم تو این سن عزیزمممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها