عکس دیده نشده سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فقط اقاااااااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااااااااااااام



نظرات شما عزیزان:

نیاز
ساعت12:42---6 فروردين 1393
رهاااااااا من با موبایل وارد میشما تاثیر نداره؟؟؟؟ چون اطراف کادر سبزه هیچی نی
پاسخ: زیر کادر سبز ارم شبکه ها هست........نمیدونم با کامپیوتر رفتم با موبایل نمیدونم عزیزم


roz
ساعت10:21---6 فروردين 1393
مرسی رهاجان

این عکس و تا حالا ندیدم

خیلی قشنگه
پاسخ سلام گلم حواهش میشود متنی که داده بودی تو مای استار گذاشتیم که همه بخونن بازم میسی


مرضیه
ساعت2:06---6 فروردين 1393
سلاااااااااااام رهاجووووووونمخوبی گلم؟

دلم واست تنگیده بوت خیلییییییییییییی
پاسخ سلام گلم منم همینطور


مهلا( بانو)
ساعت1:07---6 فروردين 1393
فالو کنم چه اتفاقی میوفته مگه ؟؟؟؟



لایک کردنو فهمیدم اما خوب با فالو کردن نمیدونم چه اتفاقی خواهد افتاد
پاسخ: اتفاقی نمیوفته.......یکی به امار طرفداران اقاسام اضافه میشود


مهلا( بانو)
ساعت0:56---6 فروردين 1393
اهان فهمیدم مرسی از راهنماییت





نه بابا نصب نکردم راستش خیلی حوصله این جنگولک بازی ها رو ندارم همینکه بتونم تو پیج بچه ها بعضی وقتا برم و کامنت بذارم کافیه وگرنه من حوصله پیج درست کردن و پست گذاشتنو این چیزا رو ندارم از من دیگه گذشته ننه من دیگه باید فکر باقیات و صالحات باشم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ





راستش رها جون از تو چه پنهون یه خورده رفتم تو پیج بچه ها گشتم اصلا ....... گرفتم حالی به حالی شدم گیج و منگ شدم وای نمیدونم کی به کیه چی به چیه کدوم پیج مال کیه





بابا بی حیال ما اینکاره نیستیم
پاسخ:
منم اوائل مثل تو بودممممممم........ببین مهلا سامو فالو کن عکساشم لایک کن تا امارش بره بالا خخخخخخخخخ

پاسخ: ......


مهلا( بانو)
ساعت23:19---5 فروردين 1393
رهایییییییییییییییی یه سوال فالو کردن یعنی چی؟؟؟ یعنی باید چیکار کرد؟؟؟؟ لایک کردن یعنی چی؟؟؟؟ تگ زدن یعنی چی؟؟؟





بانو از این چیزا سر درنمیاره . اخه همش سرگرم زندگی و خونه داری و بچه داری بوده





نیلوفر به ن تو پیجش میگه چرا پست نذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی چیییییییییییییییییی؟؟؟؟ من اصلا نمیفهمم چی میگه ؟؟؟؟؟ کوجا پست بذارم ؟؟؟؟؟؟ من که نه وب دارم نه پیج . خخخخ از این کارا بلت نیستم خخخخخخخخخخخخخ


به حق چیزای ندیده و نشنیده
پاسخ:
بانو pixstaدانلودکردین روی کامپیوترتون نصب کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لایک کردن یعنی اون قلبه فشار بدین تا like تبدیل بشه به likedوقتی برای هر عکسی تو هر پیجی این کاروانجام بدین یعنی این عکسو دوس داشتم.....تو هرپیجی هم برین یک جا هست نوشته followروش کلیک کنید میشه followingیعنی از این پیج خوشم اومده

پاسخ: اگه این نرم افزارونصب کنید روی کامپیوترراحتتر میتونید برید اینستا...........ولی برای پیج ساختن مثل سام و بقیقه بروبچ!!!!!!!!!!باس روی موبایلتون نصب کنید که من خودم چون نصب نکردم بلد نبوده و خودمم نمیتون عکس بزارم..اون عکساروتوپیجمم بهاری گذاشته


نیاز
ساعت22:45---5 فروردين 1393
آرشیو شبکه سه هس

نیاز
ساعت22:44---5 فروردين 1393
رها به جان خودم آرم شبکه ها نی فقط تقویمه و روزای هفته پایینشم چیزی نی بالا شم پخش زنده و اینا نوشته کمکم کن
پاسخ:
نیاز جان ..اول صبرکن تا صفحه کامل بیاد بالا بعد وسط صفحه اون مستطیل سبزو دیدی که توش نوشته کاربران گرامی.........زیر اون خوب دقت کن بغل ارم شبکه سه ارم شبکه چهار است روش کلیک کن تا خط قرمزی بیاد زیرش الان خط قرمزه زیر شبکه3است و شما داری ارشیو اون شبکه میبینی.....

پاسخ: خطه سبز رنگه نیاز جان وقتی روی ارم شبکه 4کلیک کنی یک خط سبز میاد زیرش.بعدم بقیه کاراروانجام بده حله دیه


نیاز
ساعت22:31---5 فروردين 1393
راستی رها دولت مخفی داده یا قراره که بده سریاله یا سینمایی
پاسخ: سریاله عزیزم........نه هنوز پخش نشده نقش اقای درخشانی فک کنم خیلی زیاد نیست نقش اصلی نیستن ......نقش اولو اقای بازغی دارن


نیاز
ساعت21:59---5 فروردين 1393
چیقده هم داداشم تو این عکس ناز شده

نیاز
ساعت21:57---5 فروردين 1393
رهااااااااااااا میشه بگی باید از کجا شبکه چهارو انتخاب کنم؟؟؟ خواهش موکونم سریع جوابمو بده من الان باید دوباره برم بازم ممنون و شرمندم
پاسخ: ببین عزیزم تو سایته که رفتی خوب دقت کن بغل تقویم اون وسطهای صفحه ارم شبکه ها هست روی ارم شبکه چهار کلیک کن زیرش یک علامت میاد دیگه حله


نیاز
ساعت21:40---5 فروردين 1393
رز عزیزم واقعا نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم واقعا ممنون و شرمندتم ببخشید تو اون پست نتونستم جوابتو بدم آخه من همیشه نمیتونم به اینترنت وصل بشم

نیاز
ساعت21:32---5 فروردين 1393
رهههههههههااااااااااااااااا واقعا مممممممنننننوووووننننننننننننن
پاسخ: خواهش عزیز دلمممممممممممم


مهلا( بانو)
ساعت20:44---5 فروردين 1393
روی مزار پدر سام عکسش نیست ولی این اقا یه جورایی به سام شبیه


مال پیج گلنازه ؟؟؟؟؟





رفتم کامنت گذاشتم که از کوجا اورده
پاسخ:
نه ادرس یج روی عکس هست من این پیجو فالو کردم تو فالورای من پیداش میکنی..........همون پیجیه که سمت راست وبم تو لینکهای روزانه نبشتم هواداران سام درخشانی

پاسخ: باسم اینستاگرام طرفداران سام....... من تو لینکهای روزانه ام ثبتش کردم


مهلا( بانو)
ساعت20:12---5 فروردين 1393
رها این عکس تو پیج سامه ؟؟؟؟ پس چرا من ندیدم ؟؟؟؟



این اقا کیه کنار سام ؟؟؟؟ نکنه پدرشه ؟؟؟؟؟



نمیدونم چرا حس میکنم یه نسبتی با سام داره



میشه بپرسم این عکس از کجا اومده ؟؟؟؟
پاسخ: مهلا جان اینو از پیج یکی از طرفداران اقاسام برداشتم ادرس پیجش روی عکس هست........منم اول فککردم بابای اقاسام هست ........ولی نمیدونم ایشون کی هستن؟..ولی طناز سرمزار پدراقای درخشانی رفته احتمالا عکسشونو دیده از طناز بپرس


نیلوفر
ساعت20:08---5 فروردين 1393
نمیدونم چطور باید عکس از اینستا بردارم
پاسخ:
از شقایق بپرس.........

پاسخ: عکسوگذاشتم ادامه مطلب پست ثابت وبم بیا بردار هم به اقاسام تک کن هم تو اینستا بهشون بگو


پریسا
ساعت19:04---5 فروردين 1393


ممنون
پاسخ: خواهش عزیزمممممممممممم


سمیرا
ساعت18:22---5 فروردين 1393
مررررررررررررررررررررررسی رها

خیلی خوشمله

وبت برام باز نمیشد دیوونه شدم به هر حال ممنون
پاسخ: قوربونت برم عزیز دلممممممممم........خداروشکر الان که بازشد


نیلوفر
ساعت17:29---5 فروردين 1393
اینو از کجا پیدا کردی تا حالا ندیده بودم
پاسخ: ادرس اینستاش روی عکسه........نیلوفر برو اینستای من خانم مهنازافشار فالو کردم برو پیجشون عکس نینی اون مرزبان کشورمون که به شهادت رسیده گذاشتن اونو بزار پیجت بعد تک کن به سام درخشانی..........تواینستا سام هم بنویس که عکس فرزند اون شهید گذاشتی.امشب تعداد کامنتها زیاد نیست سام میخونه احتمالا بهت سرمیزنه


سحر
ساعت17:05---5 فروردين 1393
جدا دیده نشده !!!!!!!!!!!

ممنونم رها جوووونم
پاسخ: نه این عکس امروزپیدا و دیده شده خخخخ.........خواهش عزیزم


یاسمن
ساعت15:36---5 فروردين 1393
ایول من تا حالا اینو ندیده بودم
پاسخ: منم امروز دیدمش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها