درخشانی و بازغی قدیمی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

در این عکس اقااااااااساااااااااااام و اقای بازغی به هم شبیه هستند



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت19:29---9 فروردين 1393
اینجا آقای بازغی چقدر خوشگلن ولی آغای درخشانی الآن بامزه ترن


مهلا( بانو)
ساعت0:53---5 فروردين 1393
مرسی
پاسخ:
خواهش بانوووووووووو جونم

پاسخ: پاسخ کامنت خصوصیت=خیلیم خوشحال میشم عزیزمی


پریسا
ساعت0:15---5 فروردين 1393
رهاجون من که اون برنامه آقای درخشانی که شبکه جام جم اومدن رو پیدا نکردم تو وبت

میشه بگی کدوم پسته دقیقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: جام جم نیومدن عزیزدلممممممممم


گلسا
ساعت22:07---4 فروردين 1393
رهااااا جووووونم دلم واست یه ذرررررره شده بووووت

جایی باید واسهح مایت بریم عااایااا؟؟؟

من برنامه جام جمو ندیدم!!!اصلااااا نمیدونستم دعوته

آقاااا پست گذاشته!!!بنده تازه مشاهده نمودم!!!برنامه رو هم که ندیدم

من

و باز من

و بازهم من

اصن خاک برسر من!!!
پاسخ: وای گلساجوووووووووونم دل منم برات خیلی خیلی تنگ شده بوت عزیزمممممممم.....جام جم اصلا نیومدن عزیزمممممممم......شبکه چهار واسه دانلود گذاشتم..........دورازجونت گل به سرت عزیزدلممممممم این ویدئو تبریکم دیروزبعدازظهرگذاشتن.....


شادی
ساعت18:30---4 فروردين 1393
سپاسگزارم فرمانده !!جانشین جلات مهربون !!!


پاسخ: خخخخخ من فقط خاستم اندکی اون یکی بنده خداروتحویل بگیرم.........چیقدم جوونیاشون زشت بودن خخخخخخ


شادی
ساعت18:22---4 فروردين 1393
سلاااااااام رهها ججون:نقشه مون به کوجا رسید !!!من نارنجکموپرت کردم تو رستوران گپ !!!نتیجه ؟؟مورد مثبت شد (سربه نیست !!)یا منفی ؟؟؟؟!


پاسخ: نه عزیزم مقدار مواد منفجره کم بوت متاسفانه عالیجناف با این وزن زیادشون چنان بسرعت عین بت من خودشونو شیرجه زدن طرف اسمشو نبر که اسیبی بش نرسید خوج بحال اسمشو نبر عالیجناب خیلی میدوستنش شما و بانومهلا دیه ازچششون افتادین خخخخخخخخخخ


نیلوفر
ساعت17:55---4 فروردين 1393
چه با حاله چقدر شبیه همن
پاسخ: اره خیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها