کلیپ تبریک سال نو سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

رها=عکسی که زیر میبینید شیداجان ازاین کلیپ کوتاه درست کرده

و در صفحه اینستاگرام خودش گذاشته

این عکس توسط خوداقای درخشانی لایک شد

این جدیدترین پست اقای درخشانی دراینستاگرامشون هست

روی لینک زیر کلیک کنید

instagram.com/p/l4V-3nRJZ4/

یک ویدئو کوتاه15 ثانیه ای در کوه و تبریک سال نو

اقای درخشانی نوشتند

Goftam saretoon khalvat she ba'ad tabrik begam...mamnoon az hamegi☺️

-----------------------------

رها=عکس زیر هم از اینستا گلناز جون برداشتم

فقط اقااااااااااااااااسااااااااااااااااااااااااااام



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت21:51---20 فروردين 1393
سلام میشه بگید من چطور میتونم با اقای درخشانی در ارتباط باشم ممنون میشم از جوابتون من تازه اومدم اینجا
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی .........نرم افزار اینستاگرام روی تلفن همراهت بریز بعد وارد صفحه اینستاگرام اقای درخشانی شو براشون کامنت بزار ادرس پیجشون در اینستاگرام رو من سمت راست وبم در بخش لینکهای روزانه گذاشتم........عزیزم بیا صفحه اول وبم و تمامی مطالب جدید درباره اقای درخشانی ببین گلمممممممم


حلیا
ساعت12:42---8 فروردين 1393
رها جون دستت درد نکنه خیلی خوب بودذ مخصوصا کلاه آقای درخشانی


پاسخ: خواهش عزیزمممممممممم


مرضیه
ساعت12:15---6 فروردين 1393
آخی خیلی باحال بود فداش بشم من ممنونم ازت رهاااااااااایی
پاسخ: خواهش عزیزمممممممم


نیلوفر
ساعت15:13---4 فروردين 1393
رها ببخشید میشه بگی چطور اون کامنتو برا اقاااا ساااام دادای بیا اینستا و بگو
پاسخ: کدوم کامنت عزیزم؟اگه منظورت اون کامنتیه که تو پیج تو نوشتم اگه هرجا تو پیج هرکسی @samderakhshani بغل کامنتت بنویسی اون کامنت برای اقای درخشانی هم ارسال میشه البته اگه اشتباه نکنم........


نیلوفر
ساعت12:48---4 فروردين 1393
اره ممنون میسی
پاسخ: خواهش عزیزمممممممممممم


نیلوفر
ساعت10:48---4 فروردين 1393
نشد رها
پاسخ: دوباره اپلودش کردم کلا دوتاعکسه ببین درست شد عزیزم


نیلوفر
ساعت0:44---4 فروردين 1393
عکس اول برام باز نمیشه رها
پاسخ: دوباره اپلودش میکنم


فاطمه جون
ساعت23:40---3 فروردين 1393
ایولا خدایش آخر مرام ومعرفت

بازیگرای دیه آب بردشون (شرمنده ابجی)

ممنون رهای عزیزم خیلییییییییی سروری به مولا
پاسخ: عزیزمی فاطی جون


طناز
ساعت16:09---3 فروردين 1393
سییییییییللللام

الان رفتم اینستا دیدم سام فیلم گذاشته چون نمیتونم ببینم گفتم برم وب رها الان گذاشته از اونجا ببینم

مممرررررررررررررسییییی
پاسخ: عزیزممممممم خیلی باحاله صد دفعه نگاش کردم


شادی
ساعت16:05---3 فروردين 1393
نبابا !!ماچیکارداریم !!!بسییار هم خوش تیپپند !!!این مهلا بانو یوخده زیادی ححسساسسند وهی ایراد گرفتند تا عالیجنابم بفکر ازدباج افتادن عدل داشتیم عاشقی میکردیم براشون وگرنه عجقم انده فیزیکند ماشاللا !!!فک کنم فیزیکشون 20 میگرفتند همیشه !!!!تا وختی اسم اسمشونبر و نیارند و ما اسمشو نبر نپوککوندیم خوتم قررربونشون میششم !!
پاسخ: خخخخخخخ جسارتن نمره زیست شیمی املا و ریاضیات عالیجنافم بما بگین


شادی
ساعت15:48---3 فروردين 1393
آآآآآآآآآآآآننننننننیییییییددد ؟؟؟

مر40 عچچچچقم !!!
پاسخ: عزیزمممممممممم خواهش میفرماییمممممممم


شادی
ساعت15:44---3 فروردين 1393
اییییییییییییییجججججججججججوووو ووووون !!
پاسخ: دیدید به عاغا گفتین اضافه وزن دارن فوری پست ورزشی گذاشتند!خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها